Hop til indhold
ChoosyVery

Mørke naturlige Kelly Brown i Viby

Recommended Posts

Jeg tog chancen og besøgte den hidtil uanmeldte Kelly Brown: https://annoncelight.dk/showad/369485

Først og fremmest er det hende på billederne, genkendelig på hendes tatovering i kavalergangen og et meget kønt ansigt. Hun ser mulatagtig ud på billederne, men hun er faktisk meget mørkere - jeg vil sige næsten sort. Måske lidt overdrevet af, at der var smaddermørkt i lejligheden og på værelset, men det er helt klart hende. 

Jeg tror nøgletallene i annoncen stemmer (de var ikke på første gang jeg så den): 29 år, 160 cm og 65 kilo. Heraf kan man også læse, at hun ikke er et spinkelt lille nips - lille, ja, men med former. Det var sådan set også det jeg kom efter, men der var bare mere af det end jeg havde forventet. Brysterne er ægte (med piercinger), pænt store og dejlige ligesom kroppen er fast og hendes hud helt glat og lækker. Lækker glat mis også - faktisk rigtig dejlig.

Hun taler fint engelsk og var sød og venlig til at starte med, og blev derefter hurtigt meget fræk og tilbød sig virkelig: Inden jeg var helt af tøjet var vi i gang. Hun er berøringsvenlig, suttede en anelse uden kondom, og det var en udpræget god ting med hendes læber. Jeg gjorde gengæld og derefter var vi omkring flere stillinger og det hele blev afsluttet i missionæren med udsigttil hendes naturlige bryster og kønne ansigt.

Alt i alt er jeg glad for at jeg forbi: Jeg elsker meget mørke piger, og der er rigtigt langt imellem nogle der ikke prøver at snyde een med diverse Afrikatricks - men Kelly er ikke een af dem. Superfin service og medleven i akten. Hun er på ingen måde tyk, og som sagt er hun egentlig fast og lækker - men dog lidt mere bastant end jeg normalt foretrækker det. Så egentlig tror jeg ikke jeg kommer igen - og så alligevel: Hun var dælme fræk.

Konklusionen må være, at hun kan anbefales, hvis man trænger til en mørk pige med god service og kan lide en pige med noget til gården og gaden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BritInDk

Hun er nu i Vejle og har fået sig en anden annonce under et andet nummer:
https://annoncelight.dk/showad/381563

Jeg kan nemt bakke op om anmeldelsen ovenfor, Kelly er en fantastik fræk og engageret pige som jeg har besøgt mere end en gang.

Billederne ser ud til at være nye og viser godt hvordan hun ser ud i virkeligheden.

Kan helt klart anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BritInDk
ims skrev, for 19 timer siden:

Hun ser godt nok også mums ud. Hun smutter hjem i morgen men kommer igen har Hun fortalt mig

Talt med hende men ikke besøgt hende? :)

Og ved vi noget om hvornår hun kommer tilbage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej skrev med hende i aftes hvor hun sagde hun smuttede i dag kl 13. Jeg fik ikke svar på hvornår hun kommer igen . Kun at hun gør .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BritInDk
ims skrev, for 58 minutter siden:

Nej skrev med hende i aftes hvor hun sagde hun smuttede i dag kl 13. Jeg fik ikke svar på hvornår hun kommer igen . Kun at hun gør .

Modtaget, og pokkers kunne være rart at vide. :)

Har du nummeret stadig? Kan se hun har taget annoncen ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom, jeg så og hun sejrede!

Længe siden jeg har følt mig så meget i takt med en kvinde i disse rammer. Megasød, ualmindeligt lækker, smilende, smuk. Samtalen på engelsk er flydende (trods hun er fransk) og den sproglige forståelse er altså ikke uvæsentlig for den måde vi forbinder med hinanden i den korte tid der er til rådighed.
En halv time der blev rundet godt og vel med en fuldfed tilfredsstillelse af alle mine ønsker. Sjældent har jeg været så oplagt og aktiv med hende som medspiller i samme høje klasse. Alle stillinger, med afvekslende trin af høj intensitet, hurtigt, hårdt - så langsomt, blidt, dybt og hun så mig dybt i øjnene, smilede, arbejdede med, gav lydligt udtryk for nydelse især da jeg fordybede mig ret længe i hendes skød og smagte hendes safter. Hendes klitoris kan både ses og føles, tror endda den voksede efterhånden.

Jeg var i ekstase og har sjældent haft så meget overskud til at blive ved og ved indtil, ja det uundgåelige. Flår kondomet af og hun dykker ned med det samme mens jeg sidder på knæ i sengen og tager mig begærligt i munden.
Hun er direkte og uden forbehold, lige så energisk som jeg var lige før og jeg retter mig op og lader alt gå med et lidt tilbageholdt brøl. Hun fortsætter til alt er ovre og lægger sig ned med hovedet på siden og munden åben så jeg kan se resultatet der herefter forsvinder. Jeg fik alt hvad jeg kunne drømme om og endda en lækker afslapning sammen med hende på sengekanten mens hun blidt masserer min nakke. Det fører til en længere snak om forskellige alminelige ting som hvor hun kommer fra, vejret og om hvor lidt hun ser til de byer hun arbejder i etc. 

Hold kæft et lortevejr denne dag med blæst og regn. Hun havde forresten taget min jakke og lagt den på radiatoren så den var varm og tør da jeg skulle ud. Sådan følte jeg mig også indvendig. Hun er i sandhed en juvel midt i det triste mørke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nu i øgadekvarteret i Aalborg, og derfra kan jeg bekræfte de to ovenstående anmeldelser. Virkeligt dejligt besøg ved en supercharmerende og rigtig lækker mørk kvinde. Jeg kom for et blowjob, men det var der alt for meget tænding til, jeg kunne nøjes med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikejensen1238 skrev, den 15.11.2023 at 10:12:

Er der nogen som har prøvet hendes analsex?

Det har jeg, og jeg kan kun anbefale det! :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...