Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på udkig efter sex, men har egentligt aldrig været særlig vild med thai piger. Hej ved ikke Hej har tit haft dårlige oplevelser med mekanisk sex og en fornemmelse af at dette skulle bare overstås. Det tiltaler mig ikke, men da oplevelsen med Ninah var anderledes synes jeg dem fortjener en beskrivelse: udgangspunktet var lidt dårligt... Jeg kørte rundt i Odense med begrænset tid og det skete det som af og til sker.. ingen svarer tilbage på SMS eller så kan de først om 1 time eller sådan.. det gik bare ikke den dag, men så svarede Ninah tilbage. Jeg fik adressen. En kolonihave i Odense. Jeg må du indrømme at jeg var lidt skeptisk. Jeg blev ledt frem og her fik jeg mig en overraskelse: Det fineste lille nips åbnede døren med et smil. Han var i klædt kort skørt.. den klassiske skolepige inform.. og den passede: hun var virkelig ikke stor, meget lille og slank med pæne brystet og ja som sagt er flot charmerende smil. Jeg tænkte om det overhovedet kunne lade sig gøre at inddele dem lille pige (pige er måske så meget sagt.. hun angav at være 39 år .. men altså hun holdt sig godt, havde hun sagt 20 år havde jeg troet på det!!).. hun startede ud med et fantastisk blow job... Hun kunne vitterligt noget og det var fascinerende at se min pil gå ind og ud i hendes lille mund...  Hendes "tiny-ness" gjorde virkelig noget ved størrelses forholdet, som bare virkede og gjorde mig skal liderlig! Det var svært ikke bare at give efter og mundkneppe hende helt i bund.. bare lade dem gå i munden på hende.. men jeg havde på den anden side også meget lyst til at se hendes anis spændt ud af min pik! Så jeg holdt mig tilbage... Vi startede ud med at jeg indlede hende i fissen.. hun red min pik noget så flot og var ja dejligt stram.. Hun snakkede et rimligt (ikke godt men rimeligt) engelsk og snart forstod hun at det var tid til at hendes anis skulle spiles helt ud. Hun lagde sig på ryggen med let spredte ben, min pik fik den ringe mængde glidecreme det var til bage og snart pressede mit pik hoved sig op mod hendes lille hul. Det kæmpede imod, men hun smilte let stønnende... først gav den yderste ring op og jeg kunne komme længere ind. Hun trak benene op og lå der med knæene om ørerne. Den perfekte anal interior position. Med nærmest et lille "pop" kunne jeg mærke at den inderste ring gav op... Jeg kunne trænge helt op og det gjorde jeg. Med min pik helt trængt op til roden lå hun der med knæene helt oppe om ørerne. Hun stønnede let pivende, da mine klunker daskede mod hendes røvbalder og gav samtidigt tegn til at hun var klar! Klart til at blive kneppet, hårdere, hurtigere, i bund. Jeg trak mig halvt ud og gik langsomt ind igen, forbi den lidt genstridige anden anal ring.. jeg tror aldrig jeg har følt den indre anal ring så tydeligt før - Ninah tog det, han ingen tegn til at det skulle stoppes, tværtom. Så jeg satte farten op, halvt ud - helt i bund, klunker mod røv! Langsomt øgende hastighed og kraft... Det gjorde den anden anal ring træt og nu lå hun der på ryggen, med knæene over hovedet og tog imod. Så flot! Og der, mens hun lå på ryggen og blev anal kneppet med ganske god kraft, gjorde hun det: hun stak 2 fingre i fissen .. og kort tid efter 3 .. og så en håndfuld!! Der var jeg solgt... Min pik spændte hendes analkanal ud og hun havde en hånd hendes lille fisse! Det var for meget. Jeg kneppede hende med stor kraft i bund et par gange og kom mens jeg pressede min pik HELT i bund... Og hun smilte.... En fin lille pige/kvinde smilte stort med hånden begravet i fissen og min pik dybt bag den anden anal ring!

Det er formentlig den bedste anal jeg nogensinde har prøvet.

https://annoncelight.dk/showad/372271

Redigeret af Bryan Mills
Billeder fjernet
  • Synes godt om 8
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Forvirret 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
rotcod skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik adressen. En kolonihave i Odense.

Sikke en kæmpe gang prosa om dit besøg hos Ninah... uden et eneste afsnit:blink:...hmmm....Jeg er sgu lidt forvirret her.....Hvordan kan du besøge Ninah i Odense når der står i hendes annonce, at hun er i aalborg kl. 00:14?....ligeledes må du ikke indsætte fotos fra annoncen i en anmeldelse da dette kan virke som reklame....og...hvis og såfremt dette holder vand, burde du skrive din anmeldelse under Thai - Fyn.

Synes desværre dette lugter for meget af reklame for Ninah, inden hun kommer til kolonihaven i Odense....:unsure:

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan kan du besøge Ninah i Odense når der står i hendes annonce, at hun er i aalborg kl. 00:14?.

Det kunne måske være at damen er i Aalborg fra idag ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, 1 time siden:

Det kunne måske være at damen er i Aalborg fra idag ^_^

Ninah har været i Aalborg hele sidste uge og Mika har hele sidste uge været i kolonihaven i Odense...har besøgt hende og der var ingen Ninah.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 11 minutter siden:

uden et eneste afsnit:blink:

Det er ikke Litteratursiden eller Dansklærerforeningens Debatsider.

(Du har fået svar på det indlysende, at damen rejser rundt på turne - intet mærkeligt i det)

GIANT COCK skrev, for 13 minutter siden:

ligeledes må du ikke indsætte fotos fra annoncen

Du bruger "ligeledes" forkert (undskyld til alle andre, men kæmpepikken går åbenbart op i skriftlig dansk). Ligeledes kan bruges i en lang opremsning efter et punktum (okay, du har fire punktummer uden mellemrum, hvilket også er en fejl, det skulle nok have være ellipsis (tøveprikker), som er tre prikker med mellemrum før og efter), men det er som regel dårligt sprog at skrive "ligeledes" - det er sådan noget jurister gerne gør i lange uforståelige breve, når de gerne vil skræmme folk.

Bortset fra det: Du har næsten ret i det med billeder. Det handler dog om ophavsret og ikke om, at "det kan virke som reklame".

GIANT COCK skrev, for 18 minutter siden:

Synes desværre dette lugter for meget af reklame

Apropos, hvad man "må". Du må ikke beskylde en anmeldelse for at være falsk. Du skal anmelde den til moderatorer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 59 minutter siden:

Det er ikke Litteratursiden eller Dansklærerforeningens Debatsider

Nej, det har strejfet min opmærksomhed, at dette forum bestemt ikke er:lol:......alt det andet du skriver er en stor selvfølgelighed....det er jo netop ikke grammatik, syntaksfejl etc,..etc..jeg her anfægter..det er jeg sgu da ligeglad med, men mere alt det andet denne anmeldelse signalerer.

Come on!..Hvis det var grammatik, syntaksfejl..etc..etc tror jeg også man kunne spotte lidt hos dig......og fred være med det;)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, jeg undskylder mange gange for den dårlige danske syntax og manglende afsnits inddeling..  

Der er bestemt ikke tale om reklame fra min side, ville blot dele en god oplevelse med jer andre. Jeg synes tit der er mange extremt korte anmeldelser her på siden. Dem får jeg sjældent meget ud af, lige som de ensidigt negative er nemme og skrive. Den type anmeldelser er selvfølgelig rare at have, men da alle er forskellige er de heller ikke af megen værdi, hvis de er meget korte.

Et spørgsmål fra mig: Hvorfor signalerer en lang anmeldelse uden afsnit at noget er "fake"? Jeg tager det naturligvis ad notam og vil selvfølgelig fremadrettet kun skrive ganske korte anmeldelser, hvis overhovedet nogen.

Til jer som har spurgt: jeg besøgte hende (Ninah) i Odense, men hun var draget videre, da jeg skrev anmeldelsen. Jeg syntes blot at jeg ville illustrere min beskrivelse med annoncelinket.

Mht. Billederne: fair nok. Jeg havde ikke tænkt på det med ophavsretten og ville egentlig gerne slette dem nu ..  men refigeringsknappen forsvinder åbenbart efter nogen tid.

De bedste hilsner R

Redigeret af rotcod
Rettet da jeg ikke kunne redigere det oprindelige indlæg og dermed slette billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for en fin anmeldelse. Hvad @GIANT COCK skriver er kun g.... Han burde vide bedre inden han skriver. Der er en fin knap til utilfredshed.

G.... = Galde. Hvis der var nogen der troede jeg skrev gyllepis. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
rotcod skrev, for 2 timer siden:

Jamen, jeg undskylder mange gange for den dårlige danske syntax og manglende afsnits inddeling..  

Der er bestemt ikke tale om reklame fra min side, ville blot dele en god oplevelse med jer andre. Jeg synes tit der er mange extremt korte anmeldelser her på siden. Dem får jeg sjældent meget ud af, lige som de ensidigt negative er nemme og skrive. Den type anmeldelser er selvfølgelig rare at have, men da alle er forskellige er de heller ikke af megen værdi, hvis de er meget korte.

Et spørgsmål fra mig: Hvorfor signalerer en lang anmeldelse uden afsnit at noget er "fake"? Jeg tager det naturligvis ad notam og vil selvfølgelig fremadrettet kun skrive ganske korte anmeldelser, hvis overhovedet nogen.

Til jer som har spurgt: jeg besøgte hende (Ninah) i Odense, men hun var draget videre, da jeg skrev anmeldelsen. Jeg syntes blot at jeg ville illustrere min beskrivelse med annoncelinket.

Mht. Billederne: fair nok. Jeg havde ikke tænkt på det med ophavsretten og ville egentlig gerne slette dem nu ..  men refigeringsknappen forsvinder åbenbart efter nogen tid.

De bedste hilsner R

Fortsæt med at skrive her. Godt fund...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin tråd med meget info om syntaxer, punktumer og tøveprikker. Ligeledes om analringe, analkanal og ophavsret.
Kan man egentlig ønske mere?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 22 timer siden:

Nej, det har strejfet min opmærksomhed, at dette forum bestemt ikke er:lol:......alt det andet du skriver er en stor selvfølgelighed....det er jo netop ikke grammatik, syntaksfejl etc,..etc..jeg her anfægter..det er jeg sgu da ligeglad med, men mere alt det andet denne anmeldelse signalerer.

Come on!..Hvis det var grammatik, syntaksfejl..etc..etc tror jeg også man kunne spotte lidt hos dig......og fred være med det;)

Se bort fra @GIANT COCKs afsporinger og mistanker om falsk trav. Som en skriver skal disse rapporteres. 
 

i ser ikke mere til denne bruger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er også fristet, har dog besøgt et par stykker med næsten enslydende annoncer Hvor Pigen ikke anede Hvad der var aftalt og ikke tilbød det der stod i annoncen. Håber at høre fra andre om hun tilbyder det i annoncen. Hvis det er som rodcod skriver er jeg på vej

Del dette indlæg


Link til indlæg
rotcod skrev, for 21 timer siden:

Jamen, jeg undskylder mange gange for den dårlige danske syntax og manglende afsnits inddeling..  

Der er bestemt ikke tale om reklame fra min side, ville blot dele en god oplevelse med jer andre. Jeg synes tit der er mange extremt korte anmeldelser her på siden. Dem får jeg sjældent meget ud af, lige som de ensidigt negative er nemme og skrive. Den type anmeldelser er selvfølgelig rare at have, men da alle er forskellige er de heller ikke af megen værdi, hvis de er meget korte.

Et spørgsmål fra mig: Hvorfor signalerer en lang anmeldelse uden afsnit at noget er "fake"? Jeg tager det naturligvis ad notam og vil selvfølgelig fremadrettet kun skrive ganske korte anmeldelser, hvis overhovedet nogen.

Til jer som har spurgt: jeg besøgte hende (Ninah) i Odense, men hun var draget videre, da jeg skrev anmeldelsen. Jeg syntes blot at jeg ville illustrere min beskrivelse med annoncelinket.

Mht. Billederne: fair nok. Jeg havde ikke tænkt på det med ophavsretten og ville egentlig gerne slette dem nu ..  men refigeringsknappen forsvinder åbenbart efter nogen tid.

De bedste hilsner R

Hun skriver at hun har en fyldig røv....er det noget du kan bekræfte, eller?....

Billeder kan meget let snyde alt efter om de er taget tæt på og i hvilken vinkel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 6.6.2023 at 15:34:

Hun skriver at hun har en fyldig røv....er det noget du kan bekræfte, eller?....

Billeder kan meget let snyde alt efter om de er taget tæt på og i hvilken vinkel.

Hej big3lover,

Altså fyldig røv, tjaaa hun er jo ikke så stor så jeg ved ikke om man kan sige fyldig  ... det ville nok være en overdrivelse.. ;-) men den er velproportioneret og set i forhold til hendes størrelse kan man måske kalde den fyldig. Men altså ikke sådan på.en latino / afrikansk måde - hvis det er det du går efter, så skal.du nok et andet sted hen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
rotcod skrev, den 5.6.2023 at 04:16:

Jeg var på udkig efter sex, men har egentligt aldrig været særlig vild med thai piger. Hej ved ikke Hej har tit haft dårlige oplevelser med mekanisk sex og en fornemmelse af at dette skulle bare overstås. Det tiltaler mig ikke, men da oplevelsen med Ninah var anderledes synes jeg dem fortjener en beskrivelse: udgangspunktet var lidt dårligt... Jeg kørte rundt i Odense med begrænset tid og det skete det som af og til sker.. ingen svarer tilbage på SMS eller så kan de først om 1 time eller sådan.. det gik bare ikke den dag, men så svarede Ninah tilbage. Jeg fik adressen. En kolonihave i Odense. Jeg må du indrømme at jeg var lidt skeptisk. Jeg blev ledt frem og her fik jeg mig en overraskelse: Det fineste lille nips åbnede døren med et smil. Han var i klædt kort skørt.. den klassiske skolepige inform.. og den passede: hun var virkelig ikke stor, meget lille og slank med pæne brystet og ja som sagt er flot charmerende smil. Jeg tænkte om det overhovedet kunne lade sig gøre at inddele dem lille pige (pige er måske så meget sagt.. hun angav at være 39 år .. men altså hun holdt sig godt, havde hun sagt 20 år havde jeg troet på det!!).. hun startede ud med et fantastisk blow job... Hun kunne vitterligt noget og det var fascinerende at se min pil gå ind og ud i hendes lille mund...  Hendes "tiny-ness" gjorde virkelig noget ved størrelses forholdet, som bare virkede og gjorde mig skal liderlig! Det var svært ikke bare at give efter og mundkneppe hende helt i bund.. bare lade dem gå i munden på hende.. men jeg havde på den anden side også meget lyst til at se hendes anis spændt ud af min pik! Så jeg holdt mig tilbage... Vi startede ud med at jeg indlede hende i fissen.. hun red min pik noget så flot og var ja dejligt stram.. Hun snakkede et rimligt (ikke godt men rimeligt) engelsk og snart forstod hun at det var tid til at hendes anis skulle spiles helt ud. Hun lagde sig på ryggen med let spredte ben, min pik fik den ringe mængde glidecreme det var til bage og snart pressede mit pik hoved sig op mod hendes lille hul. Det kæmpede imod, men hun smilte let stønnende... først gav den yderste ring op og jeg kunne komme længere ind. Hun trak benene op og lå der med knæene om ørerne. Den perfekte anal interior position. Med nærmest et lille "pop" kunne jeg mærke at den inderste ring gav op... Jeg kunne trænge helt op og det gjorde jeg. Med min pik helt trængt op til roden lå hun der med knæene helt oppe om ørerne. Hun stønnede let pivende, da mine klunker daskede mod hendes røvbalder og gav samtidigt tegn til at hun var klar! Klart til at blive kneppet, hårdere, hurtigere, i bund. Jeg trak mig halvt ud og gik langsomt ind igen, forbi den lidt genstridige anden anal ring.. jeg tror aldrig jeg har følt den indre anal ring så tydeligt før - Ninah tog det, han ingen tegn til at det skulle stoppes, tværtom. Så jeg satte farten op, halvt ud - helt i bund, klunker mod røv! Langsomt øgende hastighed og kraft... Det gjorde den anden anal ring træt og nu lå hun der på ryggen, med knæene over hovedet og tog imod. Så flot! Og der, mens hun lå på ryggen og blev anal kneppet med ganske god kraft, gjorde hun det: hun stak 2 fingre i fissen .. og kort tid efter 3 .. og så en håndfuld!! Der var jeg solgt... Min pik spændte hendes analkanal ud og hun havde en hånd hendes lille fisse! Det var for meget. Jeg kneppede hende med stor kraft i bund et par gange og kom mens jeg pressede min pik HELT i bund... Og hun smilte.... En fin lille pige/kvinde smilte stort med hånden begravet i fissen og min pik dybt bag den anden anal ring!

Det er formentlig den bedste anal jeg nogensinde har prøvet.

https://annoncelight.dk/showad/372271

Du skriver her at hun er 39, men du ville have troede yngre, hun skriver selv i hendes profil at hun er 31.

Håber på at besøge hende næste gang hun er i Aarhus og så håber jeg ikke at hun er som Mika.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...