Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil advare mod at besøge denne dame. Da hun havde fået sine penge, var der pludselig noget galt med mig, fordi jeg ikke havde fortalt hende, at jeg ikke er af dansk afstamning. Jeg er af vesteuropæisk afstamning, dvs. hvid, men det var pludselig ikke nok.
Hun blev pludselig truende, begyndte at trække vejret tungt og nægtede at give mig mine penge tilbage. Jeg blev virkelig bange, især fordi hun skrev noget på telefonen, og jeg ville væk derfra så hurtigt som muligt. Det er aldrig sket for mig før. Ja, jeg har haft dårlige oplevelser, men jeg blev ikke snydt for mine penge. Siden da har jeg oplyst min nationalitet til nye piger bare for at være sikker. Så vær forsigtig.
Jeg afviser "gode råd", fordi det er min egen skyld.

https://annoncelight.dk/showad/361736

• Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vent, så du har fået taget dine penge uden overhovedet at få noget for dem? Du kommer ind i rummet, du giver de penge du skal, og DEREFTER finder hun ud af der er et problem? Du har jo fået berøvet dine penge uden at få noget for det.

Nu er jeg slet ikke 100% sikker på det jeg siger her, men kan man essentielt ikke ringe til politiet?  Jeg tror heller ikke hun har lyst til at man ringer til politiet, så hvis du nævner det til hende (eller hvis du gjorde, det er måske for sent?) kunne det være der kunne ske noget.

Jeg aner slet ikke hvad der sker hvis man ringer til politiet, jeg synes bare jeg husker en fugl sige til mig, at det ikke er ulovligt at købe sex, men at det er ulovligt at sælge det. Så os købere burde være uden for problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig skal hun da meldes til politiet.....ellers fortsætter hun jo bare med at lave dette tabernummer....sindsyge kælling!!:twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor meget mistede du?

Overskrift med tlfnr, annoncenr, "navn" synes jeg hjælper mere. 

Husk at anmelde annoncen

STUDINE JYDE

361736

"ANAST"

Jeg er 22 år

Har langt lyst hår
167 cm / 79 kg. (Curvy)
E-skål

Kontakt mig på: 20812906 

Redigeret af Martijes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigernesven skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er af vesteuropæisk afstamning, dvs. hvid, men det var pludselig ikke nok.
Hun blev pludselig truende, begyndte at trække vejret tungt og nægtede at give mig mine penge tilbage

Iskoldt bare at tage dem EFTER hun har set at du er hvid.....øh, men.....hvordan opdager hun du "ikke er hvid"?
Eller er det en ISKOLD, udspekuleret pige, der har en bodyguard lige ved siden af og ser du ikke er stor nok/ser genert ud og regner med du ikke bare selv hiver tlf frem og trykker POLITI

Profil oprettet: 27/09 2022

Har eget sted

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir.Dan skrev, for 29 minutter siden:

Vent, så du har fået taget dine penge uden overhovedet at få noget for dem? Du kommer ind i rummet, du giver de penge du skal, og DEREFTER finder hun ud af der er et problem? Du har jo fået berøvet dine penge uden at få noget for det.

Nu er jeg slet ikke 100% sikker på det jeg siger her, men kan man essentielt ikke ringe til politiet?  Jeg tror heller ikke hun har lyst til at man ringer til politiet, så hvis du nævner det til hende (eller hvis du gjorde, det er måske for sent?) kunne det være der kunne ske noget.

Jeg aner slet ikke hvad der sker hvis man ringer til politiet, jeg synes bare jeg husker en fugl sige til mig, at det ikke er ulovligt at købe sex, men at det er ulovligt at sælge det. Så os købere burde være uden for problemer.

Bare lige for at få på det rene er det hverken ulovligt at købe eller sælge sex i Danmark. Det er ulovligt at tjene penge på salg af andres seksuelle ydelser. Tror du forveksler reglerne med Sverige :wub:

Redigeret af SiaUngQ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martijes skrev, for 13 minutter siden:

hvordan opdager hun du "ikke er hvid"?

Prøv at læse det du citerer. Der står han er hvid. Du har endda selv markeret det med fed, kursiv og understregning. Altså opdager hun ikke, at han ikke er hvid.

Han har vel enten fortalt om sin nationalitet eller hun har kunnet høre noget på hans sprog.

Alligevel utroligt nok, når hun selv er jyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Alligevel utroligt nok, når hun selv er jyde.

:lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du besøgt hende 2 gange eller? Kan se ud har skrevet en tråd før?

Jeg fandt desuden en gammel tråd og er mere forvirret nu. Ikke fordi jeg ikke tror på det er sandt det du skriver… men der er noget der ikke rigtig hænger sammen. Jeg ved godt at nr. til den profil er et andet, men billederne er de samme. 

Redigeret af frisk fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opsætning og formulering i hendes annoncer minder en del om disse 3, hvor det også ser ud til at et par billeder (eller i hvert fald motiv :P) går igen: 

Denne fra 2021:

https://annoncelight.dk/showad/322735

Denne fra januar/april 2023:

https://annoncelight.dk/showad/363302

Denne fra april/maj 2023:

https://annoncelight.dk/showad/368847

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker for advarslen.

Jeg vil helt sikkert holde mig fra den kvinde. Tekst og billeder har rigtig meget til fælles med begge annoncer i 2023. 

I dennne annonce hævder hun at være gravid, hvilket jeg bestemt vil mene hun ikke er. Højst ganske chubby (hvilket jeg nu godt kan lide :biggrin:). 
   Pigebarnet er en man bør holde sig fra. Lader til at være en hustler der smider folk ud så hurtigt hun kan efter hun har fået pengene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 2 timer siden:

Jeg fandt desuden en gammel tråd og er mere forvirret nu. Ikke fordi jeg ikke tror på det er sandt det du skriver… men der er noget der ikke rigtig hænger sammen. Jeg ved godt at nr. til den profil er et andet, men billederne er de samme. 

Må være denne tråd du tænker på. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigernesven skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil advare mod at besøge denne dame. Da hun havde fået sine penge, var der pludselig noget galt med mig, fordi jeg ikke havde fortalt hende, at jeg ikke er af dansk afstamning. Jeg er af vesteuropæisk afstamning, dvs. hvid, men det var pludselig ikke nok.

Altså bare nysgerrig, hvor er du fra? Altså det er også lidt relevant. Nogen mener fx ikke at italienere, grækere, portugisere osv. er hvide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 8 timer siden:

Jeg var der en gang. Skrev først nu efter jeg så annoncen igen. Var for rystet.

Det lignede, at det var udspekuleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 2 timer siden:

Altså bare nysgerrig, hvor er du fra? Altså det er også lidt relevant. Nogen mener fx ikke at italienere, grækere, portugisere osv. 

Er ikke fra Sydeuropa. Kunne ren optisk være dansk, der findes mange som ser ud som mig i DK. Men har naturligvis en accent når jeg taler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den erfarne skrev, for 7 timer siden:

Opsætning og formulering i hendes annoncer minder en del om disse 3, hvor det også ser ud til at et par billeder (eller i hvert fald motiv :P) går igen: 

Denne fra 2021:

https://annoncelight.dk/showad/322735

Denne fra januar/april 2023:

https://annoncelight.dk/showad/363302

Denne fra april/maj 2023:

Stærkt arbejde. ÅBENLYST den samme i tekst, opbygning i tekst/mellemrum, profilnavne (brug af bogstaver, endda dele af samme ord, , info om krop etc.
Vildt hun ikke er blevet stoppet endnu. 2 år. 

Ung, jyde, studine, gravid
167-169 cm, 22-25 år
Curvy, E-F skål, lyst hår
Skriv en sms men kun samme dag (svindlere med trusler skal jo nok have koordineret tingene)

gravSkriv en SMS til mig på 29713102

Profil oprettet: 30/01 2023

Har eget sted

Jeg er gravid i uge 27.
Jeg er 168, med F skål
Lyst hår.

cilliagrav Profil oprettet: 08/04 2023, Skriv en SMS til mig på 29713102
25, år Jeg er gravid i uge 27.
Jeg er 168, med F skål
Lyst hår.

Nath Profil oprettet: 08/07 2021, Kontakt mig på 52616325

Jeg er 25 år
Bruger F skål
Er 169 cm
Og lyst hår

AnastKontakt mig på: 20812906
Jeg er 22 år
Har langt lyst hår
167 cm / 79 kg. (Curvy)
E-skål

Jeg planlægger ikke besøg ud i fremtiden, men kun samme dag du tager kontakt, så kontakt mig samme dag du ønsker at ses.

Jeg planlægger ikke besøg ud i fremtiden, men kun samme dag du tager kontakt, så kontakt mig samme dag du ønsker at ses.

Jeg kører ikke ud, men vi kan være ved mig.

Skriv i første besked hvornår på dagen du har lyst, samt hvor lang tid.

Skriv kun sms, da jeg ikke lige altid er et sted hvor jeg kan snakke.

Kontakt mig på: 20812906 skriv kun samme dag du ønsker en aftale og kun sms

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...