Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt https://annoncelight.dk/showad/361305, min første thaipige.. og jeg må sige, her er jeg bestemt ikke skuffet. Jeg havde besluttet mig for at jeg kun ville gå efter massage med et blowjob som afslutning. Hun giver en ok massage, og som der er flere der skriver herinde har hun nogle dejlige silokone bryster og en ret lækker 'thicc' krop. Da hun får vendt mig om kigger hun mig i øjnene og spørger næsten bedende om jeg ikke ville kn*ppe hende, og det var da ikke fordi jeg ikke havde lyst men der var virkelig en grund til at jeg ville have massage - min krop var færdig. Vi kom aldrig til blowjobbet, hvilket er det eneste jeg er en smule skuffet over. Hun har givet mig troen på at jeg godt kan tænde på thaipiger for hun er virkelig cute, og vil helt klart smide en anbefaling hendes vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det undrer mig, at du ikke vælger en pige/kvinde der kan massere ?? Det du beskriver, er for mig noget rod som ingen har glæde af. Min erfaring er, at de fleste letpåklædte piger ikke evner den disciplin. :) Nu ved jeg godt man kan få noget hyggemassage som ender med noget frækt, men hvis kroppen er smadret, vælger jeg en massør der har kompetencerne i den retning. Hver ting til sin tid. Men sådan er vi så forskellige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 23 timer siden:

Det undrer mig, at du ikke vælger en pige/kvinde der kan massere ?? Det du beskriver, er for mig noget rod som ingen har glæde af. Min erfaring er, at de fleste letpåklædte piger ikke evner den disciplin. :) Nu ved jeg godt man kan få noget hyggemassage som ender med noget frækt, men hvis kroppen er smadret, vælger jeg en massør der har kompetencerne i den retning. Hver ting til sin tid. Men sådan er vi så forskellige :)

Der var også et behov for noget i den nedre region også ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrP skrev, for 15 timer siden:

privat lejlighed eller klinik? 

Privat lejlighed.... en anelse offentlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev til hende mandag aften, svar med det samme. 

Fint engelsk, og ingen problemer herfra. 

Skriver du fra hemmeligt nummer? 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 13 timer siden:

Jeg skrev til hende mandag aften, svar med det samme. 

Fint engelsk, og ingen problemer herfra. 

Skriver du fra hemmeligt nummer? 

/North

Ja, jeg bruger et taletidskort. Måske er det derfor, selvom jeg ikke før har oplevet at det har været et problem.

Hvis det er derfor, så er det da lidt træls, for jeg har ikke rigtigt lyst til at bruge mit primære nummer til denne hobby.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrP skrev, for 10 timer siden:

Nej :)

Så må pigen bag linket være byttet ud.. det er forvirrende og svært for os at forholdet også til anmeldelser. Måske er det noget de ligefrem gør af den årsag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...