Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt https://annoncelight.dk/showad/361305, min første thaipige.. og jeg må sige, her er jeg bestemt ikke skuffet. Jeg havde besluttet mig for at jeg kun ville gå efter massage med et blowjob som afslutning. Hun giver en ok massage, og som der er flere der skriver herinde har hun nogle dejlige silokone bryster og en ret lækker 'thicc' krop. Da hun får vendt mig om kigger hun mig i øjnene og spørger næsten bedende om jeg ikke ville kn*ppe hende, og det var da ikke fordi jeg ikke havde lyst men der var virkelig en grund til at jeg ville have massage - min krop var færdig. Vi kom aldrig til blowjobbet, hvilket er det eneste jeg er en smule skuffet over. Hun har givet mig troen på at jeg godt kan tænde på thaipiger for hun er virkelig cute, og vil helt klart smide en anbefaling hendes vej.

Skrevet

Det undrer mig, at du ikke vælger en pige/kvinde der kan massere ?? Det du beskriver, er for mig noget rod som ingen har glæde af. Min erfaring er, at de fleste letpåklædte piger ikke evner den disciplin. :) Nu ved jeg godt man kan få noget hyggemassage som ender med noget frækt, men hvis kroppen er smadret, vælger jeg en massør der har kompetencerne i den retning. Hver ting til sin tid. Men sådan er vi så forskellige :)

Skrevet

privat lejlighed eller klinik? 

Skrevet
  • Author
Månestjerne skrev, for 23 timer siden:

Det undrer mig, at du ikke vælger en pige/kvinde der kan massere ?? Det du beskriver, er for mig noget rod som ingen har glæde af. Min erfaring er, at de fleste letpåklædte piger ikke evner den disciplin. :) Nu ved jeg godt man kan få noget hyggemassage som ender med noget frækt, men hvis kroppen er smadret, vælger jeg en massør der har kompetencerne i den retning. Hver ting til sin tid. Men sådan er vi så forskellige :)

Der var også et behov for noget i den nedre region også ;-) 

Skrevet
  • Author
MrP skrev, for 15 timer siden:

privat lejlighed eller klinik? 

Privat lejlighed.... en anelse offentlig

• 1 month later...
Skrevet

Bare ærgerligt at hun er umulig at få en aftale med :( Eller er det kun mig der oplever det?

Skrevet

Jeg skrev til hende mandag aften, svar med det samme. 

Fint engelsk, og ingen problemer herfra. 

Skriver du fra hemmeligt nummer? 

/North

Skrevet
North skrev, for 13 timer siden:

Jeg skrev til hende mandag aften, svar med det samme. 

Fint engelsk, og ingen problemer herfra. 

Skriver du fra hemmeligt nummer? 

/North

Ja, jeg bruger et taletidskort. Måske er det derfor, selvom jeg ikke før har oplevet at det har været et problem.

Hvis det er derfor, så er det da lidt træls, for jeg har ikke rigtigt lyst til at bruge mit primære nummer til denne hobby.

Skrevet

I går lykkedes det mig endelig at få lavet en aftale med Zara. 

Og hold da op, hvor er hun bare dejlig :wub: 

Skrevet

Ja hun er god. Smilende og sutter som en drøm

• 11 months later...
Skrevet
MrP skrev, for 10 timer siden:

Nej :)

Så må pigen bag linket være byttet ud.. det er forvirrende og svært for os at forholdet også til anmeldelser. Måske er det noget de ligefrem gør af den årsag.

Skrevet

Er der nogen som har prøvet den nye pige?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.