Henrik H 33 Skrevet 2. Juni, 2023 (edited) Var forbi Brandi og jeg fik simpelthen det blowjob. Vi blev enige om, at jeg skulle sidde på en stol midt i stuen en lidt speciel følelse, at sidde i et stort rum på den måde. Brandi kommer så ind og klæder sig langsomt af foran mig. Hun begynder, at røre ved sig selv samt ved mig. Blowjobbet uden gummi starter så og det er simpelthen så godt. Vi har i de øjeblikke, som jeg ikke lukker mine øjne i øjenkontakt. Jeg ender med, at komme ud over hendes ansigt og hun kan klart anbefales https://annoncelight.dk/showad/374069 Redigeret 2. Juni, 2023 af Henrik H 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 2. Juni, 2023 Spændende Har du et link til damen Hvordan blæser hun - følsomt og sensuelt eller vildt og voldsomt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik H 33 Skrevet 2. Juni, 2023 Le fiss'carl skrev, for 10 minutter siden: Spændende Har du et link til damen Hvordan blæser hun - følsomt og sensuelt eller vildt og voldsomt Jeg fik et blidt blowjob og her har du linket https://annoncelight.dk/showad/374069 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 2. Juni, 2023 Er det pigen på billederne man møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Honky-Dory 107 Skrevet 4. Juni, 2023 Er der andre der har besøgt denne skønhed og kan berette noget om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr12345 24 Skrevet 4. Juni, 2023 (edited) Jeg er på besøg i morgen i Aarhus. Redigeret 4. Juni, 2023 af Horsensfyr12345 Skrive fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetøj1 3 Skrevet 5. Juni, 2023 Er det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Honky-Dory 107 Skrevet 5. Juni, 2023 Horsensfyr12345 skrev, for 17 timer siden: Jeg er på besøg i morgen i Aarhus. Spændende, du må gerne berette efter besøget :) Kan se mandag er hendes sidste dag i Aarhus, men måske hun findes et andet sted i DK derefter (og hvem ved om hun kommer til Aarhus igen :) ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg