Hop til indhold
HyggeKrig

Yasmine - Sød, Smuk og med fantastiske former.

Recommended Posts

Efter kort imødekommende dialog på sms blev det til at Kl. alt for sent ( min skyld det var sent ) besøgte jeg Yasmine, hun er en virkelig sød imødekommende kvinde.

Kan man lide en kvinde med former, så har hun en af de lækreste af slagsen, dejlighed fra øverste hylde.

Nogle fantastisk flotte store naturlige bryster, ja for mig er de helt umulige at holde fingrene fra PUHA.

Og hende røv er lige ledes af fra øverste hylde, lækre flotte smukke store faste balder WOW.

Imellem hende ben har hun en lige så smuk og velsmagen lækker lækker glat mis, der ikke kan skjule sin begejstring, når den forkæles med en livlig givende tunge.

Derfor er der heller ikke nødvendigt med andet end hvad naturen leverer, når man skal nyde det fantastiske syn og den lækre omgang det er, at mærke den selv samme glatte mis, en tur bagfra.

Hun skriver det bedste blowjob, jeg kan kun give hende ret, det er superlækkert og mærkes helt som det skal, MUMS.

Hun er smuk sød, nem at tale med, engelsk er ok at tale med hende, hun dufter skønt rent og lækkert, Stedet er også pænt og rent.

Billederne er ægte, 3 og 5 måske lidt ældre end de andre som er up to date, men det er 100% hende alle sammen, tatoveringerne taler deres tydelige sprog og de klæder hende.

Det gik måske lidt hurtigt, men sådan er det jo engang imellem kl. sent om natten, jeg tænker både hende og jeg var trætte og havde nattesøvnen som det næste på programmet.

På alle måder havde jeg en lækker oplevelse med en dejlig kvinde som helt klart skal gentages og kan anbefales.

Et godt tip fra mig til jer, bestil rigeligt tid, det betaler sig for den gode oplevelse.

YASMINE THE BEST BLOWJOB , PARTY GIRL

Redigeret af HyggeKrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 19 timer siden:

Er det ikke pludselig andre billeder i dag?

Af en anden pige?

Jeg husker ikke at have set billeder af de kæmpestore kunstige læber som man nu ser på billederne på linket til Yasmine.

Husker jeg helt galt, @HyggeKrig?

Nope, det er de samme billeder. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...