Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

så jeg har været temmelig inaktiv på siden her, da jeg ikke synes der kommer så mange spændende nye piger, og så har jeg bare holdt mig til dem jeg allerede har skrevet om (eller piger som allerede får massere af gode anmeldelser).

Men i går nat havde jeg behov for noget nyt, og øjnene faldt så på Lais i Herlev.

Kommunikation på sms var helt fint og gik hurtigt.

Da jeg så kom og tog imod mig, så var det engelske meget dårligt, så slemt jeg næsten aldrig forstod hvad hun sagde.

Det er bestemt hende på billederne. Stor røv og meget kunstige patter. Lidt for hårde for mig.

Havde bestilt 15 min megafransk.

Blowjob = næsten ikke eksisterende. Hun slikkede kun på siden af pikken, og slet ingen fokus på selve pikhovedet, og det var kun 30 sekunder.

Så smed hun kondom på og hun ville have jeg så knaldede hende. På dette tidspunkt tænkte jeg bare ''hendes engelsk er dårligt, så magter ikke at skulle begynde at forklare hende at det var ikke det jeg havde bestilt'', og fik det hurtigt overstået.

Da jeg fik tøj på, så viste hun mig en samtale på whatsapp og spurgte om det var mig, hvilket jeg sagde nej til.

Så det jeg tror der er sket er, at hun har haft whatsapp kunden og mig i samtale på samme tid, og forvekslet hvad vi ville have.

Stødte også på ham på vejen ud, hvilket er nok det mest akavede man kan opleve.

Så hvordan var oplevelsen?

Den var ikke god, men ikke så slem, som jeg læser nogle mennesker kan opleve hos andre piger.

Gentagelse: Aldrig.

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

ungfyr1995 skrev, for 5 timer siden:

Så det jeg tror der er sket er, at hun har haft whatsapp kunden og mig i samtale på samme tid, og forvekslet hvad vi ville have.

Stødte også på ham på vejen ud

Tak for heads up. Så hvis vi lige om lidt hører et andet EG-medlem, som hos samme pige brokker sig over for lidt tid, og at pigen ikke ville andet end at sutte, så ved vi, hvordan det hænger sammen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.