Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej...

Efter vad jeg forstår er der særligt heterofile mend der går til TS'er - men vad gør i der?

Er det homo/bifil-sex eller..?

Tilgiv min inkompetanse på området - der er kun min nysgerrighed der gør at jeg spør.

Vh, K

Skrevet
Karsteng skrev, for 1 time siden:

der er kun min nysgerrighed der gør at jeg spør.

Tilslutter mig lii nysgerrigheden her :D

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, for 10 minutter siden:

Det kan vel kun være homosex , eftersom det er sex mellem 2 mænd ...

Jeg er ikke 100% sikker på at du har ret - som om jeg har set det på den måde selv også..

Sannsynligvis mer komplisered end som så.

Redigeret af Karsteng

Skrevet

Jeg er en heterofil mann som også har besøkt TS. 

Jeg har gjort det fordi jeg er nysgjerrig og vil utforske sexlivet, men TS må være feminim og se ut som kvinne. Jeg er alltid Top og vil ikke ha pikk i hverken munn eller bak.

Jeg har praktisert analsex med kvinner og det tenner meg, det er vel derfor jeg har besøkt TS. Jeg synes også at du kan få en deilig blowjob fra en TS, de vet hvordan de skal gjøre det.

Skrevet
Vendelboen skrev, 1 time siden:

Uvidenhed længe leve :shock:

Skrevet
Vendelboen skrev, for 18 timer siden:

Det tror jeg faktisk du har ret i.

Og mænd der kan lide kvinder med små bryster eller flade sko eller ikke-lakerede negle, bukser i stedet for kjoler, eller rent faktisk har et job,  eller har analsex ind imellem, er i virkeligheden homoseksuelle. De har bare ikke selv indset det endnu. Men alle tegnene er der jo. Så vi andre kan se det. Heldigvis for det. Eller noget

Skrevet

En aften for mange år siden, gik en temmelig beruset Bananas på bar i Paris. Der mødte jeg den her uhyre sexede kvinde og efter nogle glas mere blev vi enige om at fortsætte på mit hotel.
Vi havnede hurtigt i seng, intenst kysseri, hænder på bryster og velformet numse og så af med tøjet. Jeg var fuld, men ikke så fuld at jeg så dobbelt. Der var faktiskt to hårde og entusiastiske pikke i sengen. Og ingen fisse noget sted.

Lidt chokeret var jeg nok, men blev også lidt fanden i voldsk. Wtf - hun var lækker, duftede godt og pikken var faktiskt meget flot. Det var jeg mand nok at indrømme. Det var lidt som en aha-oplevelse; jeg kunne ligesom forstå at kvinder kan tænde på dejlige pikke.

Jeg ville ikke ind i hendes røv, og hun fik ikke tiltræde til min. Men vi blev ved med at kysse og forkæle hinandens pikke med hænder og munde.

Det var ingen penge inblandet i det hele og heller aldrig snak om det. Kun en sådan mærkelig nat som man bare oplever en gang; eftersom man ikke søger efter det, ikke en gang har overvejet det.

Jeg har aldrig gentaget det, har ingen som helst homoseksuelle tendenser, fantaserer ikke om den slags overhoved.

Jeg angrer meget jeg har gjort som beruset, også mange kvinder jeg har fundet i sengen om morgenen.

Men det her tilfælde tænker jeg ikke tilbage på med ruelse.

Så nej, homoseksuelle bøjelser ikke er nødvendige for at nyde sammen med en TS. Nysgerrighed er tilstrækkeligt.

Skrevet
  • Author

Nettop min pointe. Der er så meget mer end det åbenbare.

Tak for godt skriv.

Skrevet
Bananas skrev, for 2 timer siden:

En aften for mange år siden, gik en temmelig beruset Bananas på bar i Paris. Der mødte jeg den her uhyre sexede kvinde og efter nogle glas mere blev vi enige om at fortsætte på mit hotel.
Vi havnede hurtigt i seng, intenst kysseri, hænder på bryster og velformet numse og så af med tøjet. Jeg var fuld, men ikke så fuld at jeg så dobbelt. Der var faktiskt to hårde og entusiastiske pikke i sengen. Og ingen fisse noget sted.

Lidt chokeret var jeg nok, men blev også lidt fanden i voldsk. Wtf - hun var lækker, duftede godt og pikken var faktiskt meget flot. Det var jeg mand nok at indrømme. Det var lidt som en aha-oplevelse; jeg kunne ligesom forstå at kvinder kan tænde på dejlige pikke.

Jeg ville ikke ind i hendes røv, og hun fik ikke tiltræde til min. Men vi blev ved med at kysse og forkæle hinandens pikke med hænder og munde.

Det var ingen penge inblandet i det hele og heller aldrig snak om det. Kun en sådan mærkelig nat som man bare oplever en gang; eftersom man ikke søger efter det, ikke en gang har overvejet det.

Jeg har aldrig gentaget det, har ingen som helst homoseksuelle tendenser, fantaserer ikke om den slags overhoved.

Jeg angrer meget jeg har gjort som beruset, også mange kvinder jeg har fundet i sengen om morgenen.

Men det her tilfælde tænker jeg ikke tilbage på med ruelse.

Så nej, homoseksuelle bøjelser ikke er nødvendige for at nyde sammen med en TS. Nysgerrighed er tilstrækkeligt.

- -  Jeg angrer meget jeg har gjort som beruset, også mange kvinder jeg har fundet i sengen om morgenen. :D:D:D  - - er det en svensk specialitet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.