Hop til indhold
Milner

Forside massage..?

Recommended Posts

Er der rent faktisk nogen der får thai forside massage, eller er det generelt, - "turn around" så er det pikkemandens tur??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men der er helt sikkert forskel på hvor fokus ligger afhængigt af stedet. Og der er forskel på hvad jeg går efter. Det kan også gøre en forskel hvad du bestiller.

Jeg har tre scenarier  

1. Bestiller kun massage. Her er det spændende for mig pigernes forsøg på mersalg og det ukendte, hvor jeg ikke ved hvad det bliver - eller ikke bliver til. Det kan være meget pirrende med pigernes der forsøger tænde mig til mersalg.  Her får jeg altid massagen og den er som regel af god kvalitet, afhængigt af stedet.

2. Bestiller massage og BJ/FP. Her er det min oplevelse at fokus på massagen vs. BJ/FP afhænger af pigen/stedet. I dette scenarie ved jeg hvad jeg får, men ikke altid hvor meget massage eller kvalitet af massagen. Her får jeg massage, men som sagt varierer det meget med tid og kvalitet inden fokus bliver på BJ/FP. 

3. Bestilling af BJ/FP. Når massagen er ligemeget. Igen afhængigt af stedet, men der er meget lidt eller ingen massage og fokus ligger alene på BJ/FP. Her ved jeg hvad jeg får og ikke får. Der er meget sjældent nogen massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med den glade amatør,.
Har tit fået helkropsmassage, altså inkl. forside i Thailand. Lidt specielt når de også lave dybdemassage i maveregionen men det er en anden sag!

Her hjemme har jeg kun oplevet at "turn around" betyder at hun har pikken i munden efter et par strøg på forsiden af lårmusklerne.
Det kan dog hænge sammen med at jeg rent faktisk hver gang har bestilt fuld pakke fra start :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...