Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Soda på et kendt thaisted lidt udenfor Viborg. Hendes annonce lover meget https://annoncelight.dk/showad/371824 men ikke mere end hun holder.

Jeg havde bestilt en time med indledende bad. Efter at have afregnet gik hun med i badet og vaskede mig overalt :P - det var ganske fornøjeligt.

Efter badet fik jeg en overraskende god mellemhård massage. Hun var endda oppe at kravle på ryggen. Efter ryggen kom turen til ben og balder - og der var udover den gode massage også godt med pirring i form af blide strøg over mellemkød, pung og skaft. 

Massagen blev efterfulgt af en let omgang b2b, hvor jeg fik lov til at mærke hendes virkelig store og dejligt bløde  (silicone) bryster. Det var dejligt. Hun lod det ene bryst glide gennem revnen mellem balderne når hun gled nedefra og op over ryggen. Det var sgu frækt.

Så lavede hun lige vækkeurslyd for som hun sagde - "jeg troede du sov". Men det gjorde jeg nu ikke så jeg tog det som signal til at jeg skulle vende mig om

Vi lå og kælede lidt og hun gik lidt på opdagelse på min krop inden hun endte med at give mig et solidt blowjob. Og hun fik efterhånden også manøvreret rundt til en 69'er så jeg kunne smage hendes helt glatte og absolut rene og  velsmagende mis.

Derefter satte hun sig op og lod mig glide op i missen. Der var ikke behov for noget ekstra smørelse. Hun red mig og det virkede til hun kunne lide det selv om jeg har hende mistænkt for at fake den orgasme hun tilsyneladende fik.

Anyway var vi ved at nærme os afslutningen på hyredetimen og vi skiftede til missionærstillingen. Hun kunne næsten få knæene helt op til ørerne. Hun er ikke ret høj så det passede med at hun kunne sutte og stimulere mine brystvorter mens jeg tog hende. Det gik lige i flagstangen og jeg kom efter lidt tid. Det var super godt. :x

Og ja!! Jeg tog hende uden gummi og det var sgu megafrækt. :P

Jeg prøvede ikke bagdøren, men det gør jeg næste gang.

Hun er sød og lækker, giver en rigtig god massage og engageret sex og jeg fik den fulde tid. What's not to like? Jeg  anbefaler i hvert fald.

Hun er på stedet et par uger endnu og fortsat i Danmark derefter.

/Silverback

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Golf8
Damernes Ven skrev, for 2 timer siden:

Lyder til at hun har mere end bare en kønssygdom.

Puha jeg det turde jeg squ heller ikke uden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silverback skrev, for 36 minutter siden:

@Golf8 og @Damernes Ven undlad venligst at forurene denne anmeldelse med jeres betragtninger imod kondom fri aktivitet. Det er imod reglerne og hører til under generelt.

De to herre deltager ikke i tråd mere. 

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silverback skrev, den 28.5.2023 at 22:15:

Jeg har besøgt Soda på et kendt thaisted lidt udenfor Viborg. Hendes annonce lover meget https://annoncelight.dk/showad/371824 men ikke mere end hun holder.

Jeg havde bestilt en time med indledende bad. Efter at have afregnet gik hun med i badet og vaskede mig overalt :P - det var ganske fornøjeligt.

Efter badet fik jeg en overraskende god mellemhård massage. Hun var endda oppe at kravle på ryggen. Efter ryggen kom turen til ben og balder - og der var udover den gode massage også godt med pirring i form af blide strøg over mellemkød, pung og skaft. 

Massagen blev efterfulgt af en let omgang b2b, hvor jeg fik lov til at mærke hendes virkelig store og dejligt bløde  (silicone) bryster. Det var dejligt. Hun lod det ene bryst glide gennem revnen mellem balderne når hun gled nedefra og op over ryggen. Det var sgu frækt.

Så lavede hun lige vækkeurslyd for som hun sagde - "jeg troede du sov". Men det gjorde jeg nu ikke så jeg tog det som signal til at jeg skulle vende mig om

Vi lå og kælede lidt og hun gik lidt på opdagelse på min krop inden hun endte med at give mig et solidt blowjob. Og hun fik efterhånden også manøvreret rundt til en 69'er så jeg kunne smage hendes helt glatte og absolut rene og  velsmagende mis.

Derefter satte hun sig op og lod mig glide op i missen. Der var ikke behov for noget ekstra smørelse. Hun red mig og det virkede til hun kunne lide det selv om jeg har hende mistænkt for at fake den orgasme hun tilsyneladende fik.

Anyway var vi ved at nærme os afslutningen på hyredetimen og vi skiftede til missionærstillingen. Hun kunne næsten få knæene helt op til ørerne. Hun er ikke ret høj så det passede med at hun kunne sutte og stimulere mine brystvorter mens jeg tog hende. Det gik lige i flagstangen og jeg kom efter lidt tid. Det var super godt. :x

Og ja!! Jeg tog hende uden gummi og det var sgu megafrækt. :P

Jeg prøvede ikke bagdøren, men det gør jeg næste gang.

Hun er sød og lækker, giver en rigtig god massage og engageret sex og jeg fik den fulde tid. What's not to like? Jeg  anbefaler i hvert fald.

Hun er på stedet et par uger endnu og fortsat i Danmark derefter.

/Silverback

#Silverback

Dejlig anmeldelse, passer billerene på hendes profil nogenlunde ?

ved du hvad hun tage ekstra for anal ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, 1 time siden:

Nogen der ved hvor længe hun er der? 

Huset står til salg, så vel kort tids ophold. 

Den bliver da aldrig solgt, men de har godt nok ikke tændt lysene ved skiltene i vinduet længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Soda og jeg må sige at hun levede virkelig op til forventningerne. 
Fantastisk massage, fantastisk sex, og nej billederne lyver ikke hun har nogle fantastiske store dejlige bryster. 
Hun sagde at det var sidste uge på dette sted, og at hun ikke lige vidste hvor hendes boss ville have hende hen fra næste uge. 
Så det er med hurtigt at slå til hvis man vil opleve hende ved Viborg:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 1 time siden:

Har hun lidt mave eller er hun slank ? 

Jeg synes ingen af delene, jeg vil kalde det lidt erotisk buttet:) billede 6 i hendes annonce er rimelig retvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...