Hop til indhold
Mastager

Sp wellness i Århus

Recommended Posts

Guest hrolandj
Mastager skrev, Lige nu:

https://spwellness.dk/

Nogen der har været der som kan/vil berette? 

Fra hjemmesiden:
Hvis du leder efter intim massage eller lignende ydelser, må du gå andre steder hen. Det tilbyder jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, den 26.5.2023 at 17:57:

Fra hjemmesiden:
Hvis du leder efter intim massage eller lignende ydelser, må du gå andre steder hen. Det tilbyder jeg ikke.

Ja tak. Bare ikke altid den holder helt er min erfaring..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrolandj
Mastager skrev, for 19 timer siden:

Ja tak. Bare ikke altid den holder helt er min erfaring..

Nej, men det er altså en plage for dem, der skriver sådan. Selv hvis de skulle tilbyde det i smug så beder de netop om IKKE at få den slags henvendelser. På min hjemmeside skriver Jeg for eksempel under "Modeller søges" at vi IKKE vil have ansøgninger fra mænd, og alligevel får vi 2-3 stykker om ugen!

Der er jo en grund til at folk skriver som de gør i deres annoncer og på deres hjemmesider - og det bør man faktisk respektere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, 1 time siden:

Nej, men det er altså en plage for dem, der skriver sådan. Selv hvis de skulle tilbyde det i smug så beder de netop om IKKE at få den slags henvendelser. På min hjemmeside skri

ver Jeg for eksempel under "Modeller søges" at vi IKKE vil have ansøgninger fra mænd, og alligevel får vi 2-3 stykker om ugen!

Der er jo en grund til at folk skriver som de gør i deres annoncer og på deres hjemmesider - og det bør man faktisk respektere.

men tilbyder så intim massage til dine modeller. ?

;) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 21 timer siden:

Nej, men det er altså en plage for dem, der skriver sådan. Selv hvis de skulle tilbyde det i smug så beder de netop om IKKE at få den slags henvendelser. På min hjemmeside skriver Jeg for eksempel under "Modeller søges" at vi IKKE vil have ansøgninger fra mænd, og alligevel får vi 2-3 stykker om ugen!

Der er jo en grund til at folk skriver som de gør i deres annoncer og på deres hjemmesider - og det bør man faktisk respektere.

Næsten enig :wink: 

Jeg tænker lidt at hvis man ved de ikke vil ha det "ud", så er min pb åben. Har nogen fået det, og umiddelbart ikke er blevet bedt om at holde mund med det, så kan man skrive det her. 

Alternativt er at der ingen svar kommer overhovedet, og det er jo så også helt fair. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrolandj
Mastager skrev, for 2 timer siden:

Næsten enig :wink: 

Jeg tænker lidt at hvis man ved de ikke vil ha det "ud", så er min pb åben. Har nogen fået det, og umiddelbart ikke er blevet bedt om at holde mund med det, så kan man skrive det her. 

Alternativt er at der ingen svar kommer overhovedet, og det er jo så også helt fair. 

Du skal ikke forsøge at fortælle mig, at du ikke ville blive træt af det, hvis du hver dag gik forbi en bøssebar og du altid bliver spurgt om du ikke vil sælge et knald selvom du går med et skilt, hvor der står "Er ikke til salg!"?

Det er præcis dét disse piger er ude for....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...