Hop til indhold
NN 8000

SP Wellness, Ny Munkegade 50, Århus

Recommended Posts

LInk først

Nyt, pænt, lyst sted i en halv kælderlejlighed i Ny Munkegade. Billederne er retvisende, ejeren ikke helt ung, men nydelig og slank (billedet er af hende). Åbningstilbud på 350 kr for en times massage, stiger senere til 400 kr. Klippekort hvor hver 10 massage er gratis.

Rigtig briks med hul til hovedet, hvilket jeg har det bedst med gift selv massagen. Den var relativt blid, men udviklede sig senere til det mere kompetente og dybdegående, dog stadig lidt til den blide side. Hendes danske er ikke det bedste, men hun er smilende og glad. Jeg tog som vanligt alt tøjet af i starten, hvilket hun ikke kommenterede, og jeg blev dækket med et håndklæde undervejs. Lidt høj klavermusik i baggrunden. Ikke tilbud om ekstra, men muligheden vil jeg ikke afvise, selv om der på hjemmesiden eksplicit står, at den type massage må man gå andetsteds for at få.

Kunne godt komme igen, foretrækker dog massagen lidt hårdere.

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt den nye klinik og det er et rigtigt fint sted. Stor lys kælderlejlighed, nyindrettet også med pænt badeværelse/toilet.
Indehaveren som kalder sig Wan er det sødeste menneske, lattermild, imødekommende og rar.
Men, men, men...hun kan rigtigt godt lide at snakke, altså RIGTIGT godt lide at snakke. Og det var en lang salgstale fra start til slut...at jeg burde købe 2 timer i stedet for 1, at hun også kunne klippe mit hår eller negle, at jeg meget snart burde komme igen, forsøgte at få mig til at booke en ny tid etc.

Massagen passer meget godt til navnet på klinikken - wellness massage vil jeg kalde det. Det generer ikke nogen, men det løser heller ikke noget. Temmeligt overfladisk og det virker egentlig ikke som om det interesserer hende at give den grundige, dybdegående massage. Smag og behag, men jeg synes, at massagen fås bedre mange andre steder i Aarhus.

Undervejs kom et tilbud om at få masseret "den". Ikke noget jeg var fristet af. Om der er mere på menuen ved jeg ikke. Der er ikke noget i vejen med hendes udseende, men det hele var lidt for meget præget af en business deal og nul pirring. Nok også godt nok at det ikke blev til noget, for kort efter hørte jeg yderdøren blive låst op og en mandestemme der råbte: "Det er mig!" Og det tænder mig ikke rigtigt med manden (eller måske et andet familiemedlem) i lejligheden, mens konen river i banditten :D
Han sad dog bag en lukket dør, men skulle jeg have brugt badeværelset/toilettet, ville jeg løbe ind i ham. Personligt er jeg ligeglad, men det er jo ikke så diskret og andre synes måske, at det er et problem.

Hun sagde at hun har haft en hård opstart med meget få kunder og indretningen har sikkert været dyr, så det er nok også grunden til salgstalen. Tænker dog at det var bedre at skrue lidt ned for lyden, og op for massagen, så skal kunderne nok komme - for stedet, prisen og ejerens væremåde øvrigt, er bestemt i orden :)

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igen og blev positivt overrasket over en lidt mere grundig og lidt hårdere massage, startende med  varm olie. Det er dog stadig massage i den blidere ende. Prisen stiger til 400 kr/time fra 1/3. Der er stadig klippekort.

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, 1 time siden:

Var forbi igen og blev positivt overrasket over en lidt mere grundig og lidt hårdere massage, startende med  varm olie. Det er dog stadig massage i den blidere ende. Prisen stiger til 400 kr/time fra 1/3. Der er stadig klippekort.

NN

Det lyder godt og seriøst. Var der antydning af mulighed for en lille afslutning, eller er det helt udelukket? Det er jo lidt trist hvis det er et helt mørkegrønt sted?? Håbet er jo lysegrønt ….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JohnP skrev, for 3 minutter siden:

Var der antydning af mulighed for en lille afslutning,

I annoncen står der at dette ikke er en mulighed. 
Og da hendes mand sikkert læser med her, synes jeg vi skal stoppe gætteriet og antydningerne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnP skrev, for 1 time siden:

Det lyder godt og seriøst. Var der antydning af mulighed for en lille afslutning, eller er det helt udelukket? Det er jo lidt trist hvis det er et helt mørkegrønt sted?? Håbet er jo lysegrønt ….

Jeg smed underhylerne inden massagen begge gange, men blev pænt dækket til med håndklæde og fik ingen tilbud om ekstra. Prikken fik åbenbart tilbudt massage af de ædlere dele, men han ser sikkert både pænere og rigere ud end mig :razz:.

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...