Hop til indhold

Hvad foretrækker kvinder - med eller uden hår på kroppen

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen

Jeg håber, I har det godt! Som en mand, der værdsætter pleje og ønsker at være opmærksom på detaljerne, har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil dele med jer. Jeg er blevet mere opmærksom på hårfjerning og ved, at det kan have en indvirkning på vores fremtoning og tiltrækningskraft.

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvad kvinder foretrækker i forhold til behåring hos mænd? Er der en generel tendens eller præferencer, når det kommer til en velplejet og hårfri krop? Foretrækker kvinder glat hud overalt, eller er der visse områder, hvor de synes, det er mere attraktivt med en vis mængde hår?

Jeg har personligt haft en positiv oplevelse med voksbehandling hos Desire Skincare, og det har givet mig mere selvtillid. Men jeg vil gerne høre jeres perspektiv og erfaringer på området. Hvilke forventninger har I, og hvordan ser I på hårfjerning hos mænd?

Jeg ser frem til at høre jeres tanker og meninger om emnet. Tak på forhånd for jeres bidrag!

Kh 

Johnny

Skrevet

Ja

Skrevet

Jeg syntes det kommer meget an på typen af manden. Nu har jeg lidt en svaghed overfor “bjørnetypen” tæt bygget/let kraftig, højere end mig, velplejet fuldskæg og lidt pjusket hår på toppen :wub::rolleyes: Han må gerne være behåret, hvis det ikke er “fimsehår” men rigtig behåret:lol: Derudover syntes jeg den atletiske/trænede type, gerne må være trimmet. 

Raketten må uanset type, godt være trimmet:P

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 18 minutter siden:

Jeg syntes det kommer meget an på typen af manden. Nu har jeg lidt en svaghed overfor “bjørnetypen” tæt bygget/let kraftig, højere end mig, velplejet fuldskæg og lidt pjusket hår på toppen :wub::rolleyes: Han må gerne være behåret, hvis det ikke er “fimsehår” men rigtig behåret:lol: Derudover syntes jeg den atletiske/trænede type, gerne må være trimmet. 

Raketten må uanset type, godt være trimmet:P

Bjørnetypen.....  jeg må da vist hellere snige mig lidt op af motorvejen og aflægge dig et besøg @SiaUngQ

<3<3

Skrevet
Captain skrev, 1 time siden:

Bjørnetypen.....  jeg må da vist hellere snige mig lidt op af motorvejen og aflægge dig et besøg @SiaUngQ

<3<3

Det lyder dejligt med besøg :wub:

Skrevet

Trimmet eller glat forneden og glat ansigt eller velplejet skæg :).

Skægstubbe kradser :(.

Øvrig behåring er mig ligegyldig.

Skrevet

Jeg er fuldstændig græsk-katolsk med hvor meget hår der er så længe man ikke fjerner det.. Jeg gider ikke en mand der stikker alle steder:ph34r:..

Jeg synes også en tissemand er pænere med hår.. Jeg har en enkel gang oplevet at få en stafylokok infektion over hele måsen pga en omgang skægpest forudsaget af en barberet gæst.. Det er slet ikke behageligt og det ser helt sikkert heller ikke særlig pænt ud.. Det spredte sig til langt ned af lårene inden jeg fik bugt med det efter en penicillinkur og daglige afvaskninger med Mediscrub sæbe..

I det hele taget forstår jeg slet ikke ideen i at fjerne hår.. 

Skrevet
Johnnybravo88 skrev, for 7 timer siden:

Hej alle sammen

Jeg håber, I har det godt! Som en mand, der værdsætter pleje og ønsker at være opmærksom på detaljerne, har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil dele med jer. Jeg er blevet mere opmærksom på hårfjerning og ved, at det kan have en indvirkning på vores fremtoning og tiltrækningskraft.

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvad kvinder foretrækker i forhold til behåring hos mænd? Er der en generel tendens eller præferencer, når det kommer til en velplejet og hårfri krop? Foretrækker kvinder glat hud overalt, eller er der visse områder, hvor de synes, det er mere attraktivt med en vis mængde hår?

Jeg har personligt haft en positiv oplevelse med voksbehandling hos Desire Skincare, og det har givet mig mere selvtillid. Men jeg vil gerne høre jeres perspektiv og erfaringer på området. Hvilke forventninger har I, og hvordan ser I på hårfjerning hos mænd?

Jeg ser frem til at høre jeres tanker og meninger om emnet. Tak på forhånd for jeres bidrag!

Kh 

Johnny

En kvinde foretrækker en mand som hviler i sig selv og ikke en mand som lader sig påvirke af hvad andre syntes .

Jeg har både hår på arme, ben og bryst og trimmet på pikken og ret katolsk hvad andre mener om det :)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Jeg er fuldstændig græsk-katolsk med hvor meget hår der er så længe man ikke fjerner det.. Jeg gider ikke en mand der stikker alle steder:ph34r:..

Jeg synes også en tissemand er pænere med hår.. Jeg har en enkel gang oplevet at få en stafylokok infektion over hele måsen pga en omgang skægpest forudsaget af en barberet gæst.. Det er slet ikke behageligt og det ser helt sikkert heller ikke særlig pænt ud.. Det spredte sig til langt ned af lårene inden jeg fik bugt med det efter en penicillinkur og daglige afvaskninger med Mediscrub sæbe..

I det hele taget forstår jeg slet ikke ideen i at fjerne hår.. 

Søde Jennifer

nu er dine fine billeder jo ret så diskrete, så det ses ikke om du har hår under armene, men det er jo noget de fleste kvinder fjerner. Selv er jeg lidt ambivalent med om det er sexet eller ej hvis kvinder har - lidt - hår under armene. Har engang læst at der er mænd der tiltrækkes af kvinder med ordentlige duske under armene, men det må vist være et mindretal.

Kram fra Tom

Skrevet

For at svare på spørgsmålet - aner ikke hvad kvinder foretrækker ift. mænds behåring. Faktisk ved jeg meget lidt om hvad kvinder ønsker og foretrækker i det hele taget :blink::lol:.

Selv har jeg nogenlunde samme tilgang til min behåring som @FeetLoverKbh og tager udgangspunkt i hvad jeg har det godt med. 

Snakken i den tråd - og andre - siger noget om hvor meget vi bliver påvirket af medier og trends - skræmmende meget faktisk. 

I min spæde ungdom (før århundredeskiftet) var det helt normalt med kønsbehåring og hår under armene. Og det var der ikke noget galt med, faktisk var det super frækt at få hånden i bukserne på en en pige og mærke hendes hår på missen. Og hår under armene var normalt og på ingen måde frastødende. 

I dag må jeg ærligt indrømme at jeg finder hår under armene som mindre attraktivt. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er det. 

Til gengæld har jeg på det sidste fundet hår på missen som mere og mere attraktivt. Der er noget frækt ved det. Det kan bare være svært at finde. 

Skrevet

Foretrækker  helt  klart  naturlig  behåring hos  mænd.   Det  er  maskulint og  sexet  med  hår  på  brystkasse, arme  og  ben. 

Omkring  pikken  helst  ikke  mere  end  trimmet, gerne  naturlig  behåring 

Skrevet
Dristige skrev, den 27.5.2023 at 10:40:

Søde Jennifer

nu er dine fine billeder jo ret så diskrete, så det ses ikke om du har hår under armene, men det er jo noget de fleste kvinder fjerner. Selv er jeg lidt ambivalent med om det er sexet eller ej hvis kvinder har - lidt - hår under armene. Har engang læst at der er mænd der tiltrækkes af kvinder med ordentlige duske under armene, men det må vist være et mindretal.

Kram fra Tom

Ja lige der må jeg nok indrømme at jeg "konformiterer" til samfundets ønsker og fjerner hår på ben og under armene når jeg tager på job.. Men alle månedens andre dage få det også lov til at vokse vildt:lol:.. Så det er kun en service der ydes mine gæster.. 

Skrevet

trimmer intet og har stort overskæg, og får maks gratis fisse ;)

Skrevet
Randy skrev, den 30.5.2023 at 10:30:

trimmer intet og har stort overskæg, og får maks gratis fisse ;)

Hvis du mener at "gratis fisse" er godt, så er alt jo fint. Du er sikkert også en charmerende type, for overskægget alene gør det jo nok ikke.....

Skrevet
tvr skrev, for 23 timer siden:

Hvis du mener at "gratis fisse" er godt, så er alt jo fint. Du er sikkert også en charmerende type, for overskægget alene gør det jo nok ikke.....

De 3 S'er: charme, selvtillid og lækkert hår :D 

Skrevet
Bear skrev, for 23 minutter siden:

De 3 S'er: charme, selvtillid og lækkert hår :D 

de 4..... og lækkert overskæg

Skrevet
Pianistinden skrev, den 26.5.2023 at 14:44:

.

Skægstubbe kradser :(.

Hvad skal man så gøre når 3-5mm skægstubbe er det der klæder en allerbedst?

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 12 timer siden:

Under sex vil jeg altså hellere snave end betragte B) så af med stubbene :lol:

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 12 timer siden:

Forlæng til 5-6 mm. Det ser stadig godt ud og bliver lige en anelse blødere. @Pianistinden afholdte sig i hvert fald ikke fra at være gavmild med de franske kys de gange jeg har været forbi. Det kan selvfølgelig også være min smækre far-krop der har gjort at hun forbarmede sig :D

Skrevet
AB455 skrev, 1 time siden:

Forlæng til 5-6 mm. Det ser stadig godt ud og bliver lige en anelse blødere. @Pianistinden afholdte sig i hvert fald ikke fra at være gavmild med de franske kys de gange jeg har været forbi. Det kan selvfølgelig også være min smækre far-krop der har gjort at hun forbarmede sig :D

Præcis :wub: Enten helt glat eller semi langt

@AB455 du kan slippe afsted med hvilket som helst skæg efterhånden, jeg dupper grædende mit ansigt med kopatte salve når du er gået for kysses der skal der zadaneme! :lol::lol:

Skrevet
Pianistinden skrev, for 10 minutter siden:

Præcis :wub: Enten helt glat eller semi langt

@AB455 du kan slippe afsted med hvilket som helst skæg efterhånden, jeg dupper grædende mit ansigt med kopatte salve når du er gået for kysses der skal der zadaneme! :lol::lol:

LoL. Er det en udfordring? :biggrin:

Bare rolig, jeg bryder mig heller ikke selv om det når det bliver for kort. Købte ny trimmer forleden og kan konstatere at det med længde indstillingen varierer væsentligt fra trimmer til trimmer. Damn det blev kort :shock:

Skrevet

Jeg tænker ikke der er et generelt svar på dette spørgsmål.

Har mødt flere der ikke vil kysse eller slikkes, når der er 2 dage gamle stubbe. Tilgengæld elsker konen og et par andre jeg har mødt,at stubbene kilder lidt når jeg slikker fisse. 

Jeg trimmer altid rundt om pikken, så ser den nemlig større ud :ph34r:

Redigeret af Sweex2

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.