Hop til indhold
Legetøj1

Pussy galores sikkert?

Recommended Posts

Er steder som pussy galores 100 procent sikre? Altså bliver man lovet hvad man aftaler og ikke scammet. Kunne disse steder finde på at afpresse en. Er det en rigtig virksomhed, der er cvr registreret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke meget i tilværelsen der er 100 procent sikkert udover forandring, lidelse og død, men jeg er i alt fald aldrig blevet snydt på danske klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, 1 time siden:

Der er ikke meget i tilværelsen der er 100 procent sikkert udover forandring, lidelse og død, men jeg er i alt fald aldrig blevet snydt på danske klinikker.

Meget smuk sagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er nogle steder, der er "sikre", er det de store, veletablerede steder som Pussy gallores. Risikoen for at blive direkte snydt sådan et sted er tæt på nul.
Hvis du bare opfører dig ordentligt, får du som regel  omtrændt hvad du har betalt for.
I det absolut værste tilfælde får du intet over hovedet – mere end dine penge tilbage.
Om det er prisen værd eller ej, er nok en personlig vurdering – men du bliver ikke snydt i den forstand.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ZipZap

Du kan roligt besøge disse steder. De ved at gensidig tillid er vigtig og at de lynhurtigt ville miste deres vigtigste kunder hvis der er den mindste slinger i valsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hovedsagen skrev, for 9 timer siden:

Hvis der er nogle steder, der er "sikre", er det de store, veletablerede steder som Pussy gallores. Risikoen for at blive direkte snydt sådan et sted er tæt på nul.
Hvis du bare opfører dig ordentligt, får du som regel  omtrændt hvad du har betalt for.

Jeg har helt den samme erfaring.
Som jeg før har skrevet, så fik jeg en gang jeg løb ind i massive togproblemer, en helt exceptionel god service fra både telefonpigen og den pige, jeg skulle besøge.
Det afhænger selvfølgelig af den enkelte telefonpige og pige - men generelt synes jeg serviceniveauet er meget professionelt, hos de danske klinikker jeg har besøgt.

På Pussy Galores skal man selvfølgelig lige være opmærksom på, at de enkelte piger selv fastsætter prisniveauet ... 
Det står der også på PG's hjemmeside, de priser, klinikken angiver, er mindstepriserne.
Hvis man vil kende pigens pris, kan man spørge tele-damen.
Ellers er der flere af pigerne der annoncerer under deres klinik-navn på Annoncelight, her kan du se priserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
Signor Cuoco skrev, den 27.5.2023 at 13:54:

PG er et sikkert og ordentligt sted med mange fantastiske piger. Jeg er efterhånden stamgæst.:P

Ja og vi bider kun hvis vi bliver bedt om det :D:P griner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 27.5.2023 at 13:54:

med mange fantastiske piger.

Det kan jeg fuldt ud bekræfte!!
Det ligner en tendens .. @Signor Cuoco og jeg har ikke besøgt de samme piger - dog een enkelt - men indtrykket er det samme!!
De piger har 'ben i næsen', som vi ville sige i gamle dage ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 18 timer siden:

Ja og vi bider kun hvis vi bliver bedt om det :D:P griner 

Du må altså ikke bide mig .. jeg er en ængstelig, gammel mand ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et OK og sikkert sted. Problemet er bare at det ligger ud til Lyngbyvejen, og når man som jeg har en hel del venner der kører ind til byen Nordfra hver eneste dag, er der en vis risiko for at blive genkendt. Som i ret stor risiko. Jeg kom en del på PG da det lå på Frederiksberg. Jeg tør ikke længere. For genkendelighedens skyld, ikke pga afpresning eller andet ubehageligt fra husets eller pigernes side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetøj1 skrev, den 26.5.2023 at 00:21:

Er steder som pussy galores 100 procent sikre? Altså bliver man lovet hvad man aftaler og ikke scammet. Kunne disse steder finde på at afpresse en. Er det en rigtig virksomhed, der er cvr registreret?

Hej Legetøj1

Pussy Galores er en drevet af en af piger for piger i samarbejde med tidligere piger i branchen.
Vi er hverken farlige eller interesseret i at afpresse eller true nogen. 

Pussy Galores har eksisteret i snart 20 år og vi har i sinde at fortsætte.

Det der er vigtigt at vide når du besøger PG er at alle i huset er selvstendige, tilbyder forskelige ydelser og kan have forskelige priser. Hvad der vil være fornuftigt at gøre inden besøget er at, finde den pige du ønsker at besøge, ringe til huset og forhør dig om hun tilbyder det du ønsker, prisen på ydelsen samt om der er ledige tider. På den måde har du gjort dit bedste for at besøget bliver vellykket. 

Hvis du ved ankomstem ikke oplever god service eller kemien ikke passer med den ønskede pige så kan du altid takke nej. Det er det bedste for alle.

God fornøjelse og god sommer ☀️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...