Hop til indhold

Sexferie

Featured Replies

Skrevet

En af mine venner har arvet et nedlagt landbrug efter sin far. Det ligger langt ude på landet på en lillebitte vej så det ligger langt fra nysgerrige naboer. Min ven har selv tidligere betalt det hvide ud af øjnene og et halv spansk fodboldhold for at tage på ferie i Carabien på en "resort", hvor man indlogerer sig i et par dage og hyggede sig med en glædespige, der var hans "feriekæreste". Det kostede ham - udover rejsen til Carabien - omkring 40.000,- kroner, hvilket er noget af en dyr ferie.

Nu, hvor han står med et nedlagt landbrug, der med en fornuftig investering kunne blive til et lille "hotel/kro/resort" overvejer han at gøre den investering, invitere nogle "skandinavisk-udseende" (hans egne ord) glædespiger til at arbejde der, og så ellers drive sin egen resort herhjemme i Danmark. Han ville lave noget af det om til en restaurant, en bar med stripperscene og andre ting, der gør stedet til et.... well... bordel-hotel med et skandinavisk tema.

Han tænker selv et prisleje på omkring 20.000,- kroner for en weekend, hvoraf 3/4 naturligvis går til den glædespige, der bor sammen med den gæst. Herudover er der jo indtægter fra baren og restaranten, og måske nogle ekstra småting, så en gæst ville forvente at betale omkring 25.000,- for hele ferien, inklusive mad og festligheder.

Jeg har fortalt ham, at der nok ikke er den store kundebase for det i Danmark alene, men hvis han brugte noget tid på at promovere stedet i udlandet - især Tyskland, USA og England - kunne det måske være en givtig forretning - hvis han altså husker at indordne sig så han ikke bliver hapset for rufferi.

Min viden om prostitution er ikke helt så stor som Jeg ville ønske for at kunne rådgive min ven på bedste hvis, men herinde har folk jo en masse erfaring med disse ting.

Så tror I, at det kunne blive en succes? Og i så fald, hvis skulle der til for at I ville mene, at det kunne blive en succes?

Skrevet

Jeg syntes det kunne være kanon. Jeg er lidt ligeglad med prisen. Bare fornøjelsen og det er luxus hele vejen igennem er jeg på

Rigtig god pinse derude 

Skrevet

Umiddelbart så lyder det som Blackbeard's medmindre der er mange af den slags steder.

Skrevet
nøddehaven skrev, for 7 timer siden:

Umiddelbart så lyder det som Blackbeard's medmindre der er mange af den slags steder.

Der er øjensynligt mange af den slags resorts i carribien og i Øst-Asien. En god idé er sjældent en enlig svale, jo - og der er vist mange, der har kopieret resort-ideen, men ikke med et skandinavisk tema.

• 3 months later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Såååå 15.000 kr for 48 timers selskab eller.? 

Personligt havde jeg ikke løftet en finger for 15.000 kr. for 48 timers arbejde i min egen virksomhed.
Måske østpigerne vil tage imod tilbuddet?

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 45 minutter siden:

Personligt havde jeg ikke løftet en finger for 15.000 kr. for 48 timers arbejde i min egen virksomhed.
Måske østpigerne vil tage imod tilbuddet?

Det giver en timeløn på lige knap 312,5 kr ville du virkelig ikke være ovenud lykkelig for det:P:ph34r:.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Det giver en timeløn på lige knap 31,25 kr ville du virkelig ikke være ovenud lykkelig for det:P:ph34r:.? 

Eh ? 312,5 kr i timen siger min lommeregner :D

Skrevet

Nu er det jo måske nok svært at sammenligne direkte men 312,5 er stadig over gennemsnits timelønnen.
Hvis jeg har regnet rigtigt så er den 278,8.
Gennemsnit månedsløn 45.481 / 162,5 timer pr måned.

Og så siger min ADHD mig at hvis vi skal regne en timeløn for 2 dage, så sover man jo 16 timer, så den er vel nærmere 468.75

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det giver en timeløn på lige knap 312,5 kr ville du virkelig ikke være ovenud lykkelig for det:P:ph34r:.? 

Hahaha jo, jeg ville hoppe rundt af lykke, specielt når der skal betales moms, skat og diverse udgifter. hehe

Skrevet
Realist skrev, for 5 minutter siden:

Nu er det jo måske nok svært at sammenligne direkte men 312,5 er stadig over gennemsnits timelønnen.

Og så siger min ADHD mig at hvis vi skal regne en timeløn for 2 dage, så sover man jo 16 timer, så den er vel nærmere 468.75

Husk moms, skat og diverse udgifter.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:

Husk moms, skat og diverse udgifter.

Jo men det et jo uanset hvilke faktorer vi regner med stadig at regne med appelsiner og bananer 1 til 1, og den går ikke :-)

Skrevet
Realist skrev, for 3 minutter siden:

Jo men det et jo uanset hvilke faktorer vi regner med stadig at regne med appelsiner og bananer 1 til 1, og den går ikke :-)

Der tabte du mig?

Skrevet
Realist skrev, for 14 minutter siden:

TimePRIS ikke løn. Efter udgifter, moms og skat er der ikke meget tilbage. Som selvstændig er det alt for lidt i timen….

Skrevet

Jeg tror ikke selv jeg ville benytte mig af det, i Danmark. For ikke ret meget mere kan man få en weekend med en skøn pige på et luksuriøst spahotel, hvilket jeg tror bliver svært at konkurrere mod.

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Såååå 15.000 kr for 48 timers selskab eller.? 

Det er sådan jeg læser det. Mener du at det er for lidt?

Skrevet

Jeg syntes godt om ideen, min økonomi rækker bare ikke til det... 

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Der tabte du mig?

Ok jeg mente bare at det er en svær sammenligning.
Når jeg f.eks. rejser for mit arbejde så får jeg normalt ikke løn for 24 timer på et døgn, nok nærmere 8 selv om jeg så tit bruger lidt mere tid på sociale ting ud over arbejde.
Men jeg tager så også noget mere end 468 i timen, og fakturere alle mine udgifter også.

Så jeg mener bare det er en svær hvis ikke umulig sammenligning.

Skrevet
Realist skrev, for 34 minutter siden:

Ok jeg mente bare at det er en svær sammenligning.
Når jeg f.eks. rejser for mit arbejde så får jeg normalt ikke løn for 24 timer på et døgn, nok nærmere 8 selv om jeg så tit bruger lidt mere tid på sociale ting ud over arbejde.
Men jeg tager så også noget mere end 468 i timen, og fakturere alle mine udgifter også.

Så jeg mener bare det er en svær hvis ikke umulig sammenligning.

Nu ved jeg ikke hvordan det pågældende koncept er bygget op, men jeg tvivler på, at en GP der er "med i huset" i 48 timer, kan tillade sig at gå rundt i joggingbukser, morgenhår, sutsko, en smøg i mundvigen, mens sminken ikke er sat. Hun er "hyret" ind til 48 timer, og må forvente at være mere eller mindre på i den tid, selvom hun selvfølgelig skal have sin søvn.

Hun kan altså ikke føle sig som hjemme, som jeg forstår konceptet (ret mig hvis jeg tager fejl).

Jeg er enig med dig i, at man ikke kan sammenligne en lønmodtagers løn med en selvstændigs timepris.
En selvstændig skal betale en del udgifter ud af sin omsætning, der skal lægges 20% moms af omsætningen til staten, og så kommer der skat på resten.
For en lønmodtager er 300-450 kr. i timen helt sikkert en fin betaling for hans/hendes tid, men for en selvstændig der skal betale ovenstående + lægge penge til side til ferier + pension, så er en timepris på 450 kr. alt, alt, alt for lav til at det kan svare sig at tage opgaven.

Redigeret af Landsbytossen

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 42 minutter siden:

Jeg tror ikke selv jeg ville benytte mig af det, i Danmark. For ikke ret meget mere kan man få en weekend med en skøn pige på et luksuriøst spahotel, hvilket jeg tror bliver svært at konkurrere mod.

15.000 / 48 = 312,50 kr. (eftersom GPen ikke kan tage hjem til sig selv under de 48 timer, så regner jeg alle 48 timer som arbejdstimer, som jeg ville gøre det med min egen virksomhed).
Ud af de 312,5 kr. skal der betales moms på 20%: 312,5 x 0,8 = 250
Ud af de 250 kommer der så skat, som jo er individuel, men lad os sige, at det er en beskatning på 45%: 250 x 0,55 = 137,5 kr.

Ud af de 137,5 kr. har vi stadigvæk ikke regnet udgifter (og her kan jeg nævne en lang række), feriepenge + indbetaling til pension. Det betyder, at vi kommer langt ned under 100 i timen, når alt er betalt. Det synes jeg ikke lyder spændende.

Skrevet
Landsbytossen skrev, Lige nu:

15.000 / 48 = 312,50 kr. (eftersom GPen ikke kan tage hjem til sig selv under de 48 timer, så regner jeg alle 48 timer som arbejdstimer, som jeg ville gøre det med min egen virksomhed).
Ud af de 312,5 kr. skal der betales moms på 20%: 312,5 x 0,8 = 250
Ud af de 250 kommer der så skat, som jo er individuel, men lad os sige, at det er en beskatning på 45%: 250 x 0,55 = 137,5 kr.

Ud af de 137,5 kr. har vi stadigvæk ikke regnet udgifter (og her kan jeg nævne en lang række), feriepenge + indbetaling til pension. Det betyder, at vi kommer langt ned under 100 i timen, når alt er betalt. Det synes jeg ikke lyder spændende.

Hvis det er sådan man ser på det, så kan jeg godt følge dig, i langt det meste. Dog har jeg svært ved at se hvilke udgifter der skulle være, forbundet med sådan et ophold.

Da jeg selv var på hotel med en sød pige, stod jeg for alle udgifterne - endda hendes transport til og fra hotellet.

Til gengæld er der garanteret arbejde i 48 timer, med kun én omgang booking, søvn med løn, gratis forplejning og - forhåbentlig - en god oplevelse. 

I sexbranchen er det desuden min forståelse at det ikke er alle der lige får meldt indkomsten ind til skattefar, så for dem der ikke gør det bliver lønnen jo også noget højere.

Skrevet
Realist skrev, for 1 time siden:

Du regner med at man sover virkelig meget.. Jeg tænker også den her søvn foregår med gæsten så har man fri der eller.? Jeg tænker da gæsten forventer han kan vække en hvis han vågner og er i humør.. Personligt har jeg ikke fået 6 timers søvn sidst jeg var på overnatning med en gæst.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Du regner med at man sover virkelig meget.. Jeg tænker også den her søvn foregår med gæsten så har man fri der eller.? Jeg tænker da gæsten forventer han kan vække en hvis han vågner og er i humør.. Personligt har jeg ikke fået 6 timers søvn sidst jeg var på overnatning med en gæst.. 

Fair nok men jeg er en ældre herrer, så tænker umiddelbart at jeg ville sove igennem efter at have tilbragt 14-16 vågne timer med dig :P

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 1 time siden:

Ja det mener jeg.. Det er endda for lidt til 24 timer ved mig.. Ved længere aftaler skal man regne med at jeg tager mellem 800-1000 kr i timen.. 

Når jeg er sammen med en gæst så er min opmærksomhed helliget ham og jeg kunne ikke drømme om at sidde på mobilen eller lignende heller ikke selvom gæsten så skulle finde sin frem.. Jeg tjekker den selvfølgelig da jeg jo har børn men det er så det.. Søvn er heller ikke det man få mest af på sådan en date, sidst snakkede vi til klokken 04 om natten og han skulle videre tidligt så op klokken 07.30 for lidt morgenhygge inden afsked klokken 09.. Jeg tror de fleste sover uroligt når de skal sove med en person de ikke kender så søvnen er jo heller ikke den samme som hvis man efter endt arbejdsdag tog hjem for at sove.. 

Skrevet
Realist skrev, for 10 minutter siden:

Fair nok men jeg er en ældre herrer, så tænker umiddelbart at jeg ville sove igennem efter at have tilbragt 14-16 vågne timer med dig :P

Jeg må sætte en højere aldersgrænse på mine overnatninger:P.. Jeg vil dog lige være ærlig og indrømme her at det nok er mig der snakker for meget og måske knap så meget den dejlige gentleman jeg tog på hotel med:ph34r::lol:..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.