Hop til indhold
Svenskermanden

GP drar på ferie

Recommended Posts

Hej alle!

Undskyld min Svensk och dårlig försök til Dansk, jag prövar att lära mig :)

Jag vill fråga vad ni tycker om detta scenario:

- jeg har booket et appointment med en GP nu på Lördag

- nu ser jag på en av hennes annonser att hon ska åka på ferie i et par uger

- jeg har skrivit till henne på whatsapp och frågat om vi stadigt har et aftale, men beskedet har inte blivit levererat eller läst på 24 timmar

Skulle ni tänka att vi stadigt hade en aftale, eller skulle ni tänka att det är inställt?

Jag har blivit bedt om at bekräfte aftalet dagen innan (alltså imorgen), så måske ska jag bara vänta till då och se ifall jag får kontakt på whatsapp?

Problemet är at hvis det nu blir aflyst, så vill jag gärna boka en annan pige i god tid.

Silly question maybe... Men tak likväl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håll din del av avtalet och bekräfta som ni kommit överens om. När du bekräftar så be henne om en bekräftelse i retur.

Köpenhamn kryllar av kvinnor som du kan boka med kort varsel om hon inte skulle svara.

Eftersom du är typen som gärna planerar i god tid, så kan du ju höra dig för med andra redan nu. Fråga preliminärt hur det ser ut kl xx på lördag, men boka inte. Be att få återkomma.

Typ nånting sånt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...