Hop til indhold
Peter69

FKK Hamborg

Recommended Posts

Der er kun en der er værd at besøge og det er fkk Harmony. De 2 bedste piger der er Diana eller Alex, begge Romanske unge piger

Den anden Atmos er desværre gået hen og blevet et skod sted med tyrkiske piger og ældre tyske damer med store numser :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter69 skrev, den 8.6.2023 at 20:06:

Har prøvet men 2-3 km til det nærmeste ? Ud fra min søgning så hvis du har et navn vil det være fedt

Pharos zur Seeve ligger 200 meter fra harmony. Priser fra 60-75 euro pr nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, den 15.1.2024 at 18:47:

Der er også inde i byen FKK Babylon. Der plejer at være 10-20 piger. Ret lækre forhold. Dog ikke madmæssigt

Den kom vel aldrig igang igen efter pandemien?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, den 25.5.2023 at 13:39:

Der er kun en der er værd at besøge og det er fkk Harmony. De 2 bedste piger der er Diana eller Alex, begge Romanske unge piger

Den anden Atmos er desværre gået hen og blevet et skod sted med tyrkiske piger og ældre tyske damer med store numser :rolleyes:

Ret interessant blandt alle indlæg om en stor deroute for Atmos!

Dette indlæg er vel egentlig udtryk for en til af samme karakter.

Men skidt med om der er flest tyske damer med store numser i dag.

Men om så nok så få tyrkiske piger, så kunne Atmos være et gensyn værd bare på grund af dem.

Selvom der skulle være flest, også tyrkiske piger der er mindre attraktive.

Så kan det være et forsøg værd at besøge Atmos en fredag eller en lørdag, hvis bare der er 2 - 3 slanke unge tyrkiske piger.

Skidt være med om de få der er af dem tager halvdelen af gæsterne, og man må vente på chancen.

Jeg kommer gerne tidligt og bliver i 8 - 12 timer bare for at få muligheden for en tur på rum med de piger, eller måske 2 ture på rum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 6 timer siden:

Den kom vel aldrig igang igen efter pandemien?

Mit sidste besøg er ikke mere end ca. 3 måneder siden. Ankom ca. kl. 17 en torsdag. Der var ca. 10 piger. 
 

Jeg var på restaurant ude i byen fra 19.30 til 23. Kl. 23 var der flere piger. Stedet er ret stort, så det virker nærmest tomt, men fin kvalitet synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 19 timer siden:

Mit sidste besøg er ikke mere end ca. 3 måneder siden. Ankom ca. kl. 17 en torsdag. Der var ca. 10 piger. 
 

Jeg var på restaurant ude i byen fra 19.30 til 23. Kl. 23 var der flere piger. Stedet er ret stort, så det virker nærmest tomt, men fin kvalitet synes jeg.

Var der på det tidspunkt unge slanke piger af mellemøstlig oprindelse?

Det betyder faktisk mindre for mig om der er mange piger eller ikke, hvis bare der er få piger med den nævnte oprindelse som man ellers ikke kan finde i andre klubber.

Selvfølgelig er det ikke fornuftigt at tage til Hamburg, alene med det håb for øje.

Men hvis bare man allerede er i byen og har valgt 2 - 3 overnatninger, så er der jo både Babylon og Harmony som 2 alternativer til Atmos.

Det ærgerlige er bare at Harmony ligger på landet udenfor Hamburg, og at klubben i praksis kun er tilgængelig i egen bil eller med taxi fra Hamburg.

I begge tilfælde vil jeg sætte pris på at kunne dele udgiften med andre i en delebil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:
Easterneuropeplease skrev, den 20.1.2024 at 22:00:

 

Var der på det tidspunkt unge slanke piger af mellemøstlig oprindelse?

Der var to. Jeg var sammen med den ene, som hedder Sina. Iransk oprindelse. Ca. 160 høj og med en vægt på ca 50 kg. Ikke vildt store men flotte og naturlige bryster. 
 

Mange tatoveringer på højre side af kroppen.

For mit vedkommende er hun alene rigelig grund til at besøge den klub.

Havde 3 sessions den dag. De to var med hende. 

I forhold til alder, så vil jeg skyde hende til ca. 30 men det er svært at vurdere. Hun står skarpt. Får helt lyst til at tage til Hamborg igen.

Pris 100 euro pr. 30 minutter…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 21.1.2024 at 17:45:

Det ærgerlige er bare at Harmony ligger på landet udenfor Hamburg, og at klubben i praksis kun er tilgængelig i egen bil eller med taxi fra Hamburg.

Man kan altså tage offentlig transport helt til Ramelsloh og så gå 1.6 km - det tager kun ca. 20 min!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...