Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge Erika i går eftermiddags.

3 min før min ankomst modtog jeg en sms om jeg var på vej. Det skal siges at pga vejarbejde og beliggenheden, er det lidt vanskeligt at finde en p-plads.

Kunne derfor ikke svare hende og 2 min senere ankommer en sms at jeg slet ikke er et seriøst menneske fra hende. 2 min senere svarer jeg at jeg er ankommet og jeg bliver lukket ind.

En smilende og køn kvinde som nok har taget mellem 20 og 30 kilo på siden hendes billeder på annoncen. Jeg betaler de 500kr for engang megafransk og 15min, jeg tager tøjet af og hun lægger det fint sammen på et møbel og hun er meget smilende. Jeg får vaske mine hænder af med nogle vådservietter samt pikkemanden. Jeg fortrækker altid at stå op så hun sætter sig på hug og så begynder ellers fyttoget at kører...... Skal da lige love for at der kom fart og lækre lyde fra hendes mund udover min pik. Fantastisk teknik og vi snakker få minutter eller sekunder inden jeg nåede klimaksen... Hun stoppede da jeg begyndte at sprøjte i  munden på hende, men jeg havde godt fat om hendes hovedet og kørte pikken ind og ud af hende mund så jeg blev helt tømt. Hun rejste sig og smilede og gik ud og spyttede ud og jeg tog mit tøj på og takkede pænt for et udmærket veludført job. Hun bliver til juni, og det er bestemt ikke sidste gang jeg skal tømme mig i hendes mundtøj. Så hun får 9 stjerner for ydelsen og den ene minus stjerne, er for hendes lidt dumme sms til mig lige inden min ankomst. Så kære venner stil jer bare op i kø til en fantastisk oplevelse på hovedvejen i Glostrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er ret morsomt at erika har haft sin annonce i mange måneder(med en enkelt ferie her og der) men det først på det seneste at hun for alvor har taget fart på. 
 

godt for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kikker lidt rundt på billeder er det tydelig på nogle af dem hun er en stor dame, er hun virkelig 20-30kg større end det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 48 minutter siden:

Hvis man kikker lidt rundt på billeder er det tydelig på nogle af dem hun er en stor dame, er hun virkelig 20-30kg større end det?

Arh 20-30 kg. Er nok lige at overdrive og ved heller ikke hvor du har de tal fra. Jeg vil tro hendes vægt ligger omkring 70-80 kg. Det "værste" ved hendes billeder er at de ikke ligner hende i virkeligheden. Hvis du så hende på gaden med tøj på, så ville du slet ikke kunne kende hendes ansigt. Kroppen på billederne passer nogenlunde, men som jeg skrev i min anmeldelse, så er hendes krop rimelig slasket og det skal man være til. Det er ikke ligesom de unge piger der er store, men hvor det stadig sidder stramt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, Lige nu:

Arh 20-30 kg. Er nok lige at overdrive og ved heller ikke hvor du har de tal fra. 

Det står der i anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 9 minutter siden:

Det står der i anmeldelsen

Undskyld, det skriver han sku godt nok. Så skulle hun veje omkring 100 kg. Og det gør hun altså ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede at besøge hende i weekenden. Det lykkes ikke. Nu skal jeg fortælle hvorfor

Jeg har en slags amerikansk motto “3 strikes and youre out”. 

Vi laved en aftale. Jeg fik hendes adresse. Parkere i den lokale Aldis parkeringsplads og vandre derover.

Hendes opgangsdør er tydeligvis blevet brudt op /Sparket op. Strike 1.

Op af trappen og møder en mur af rengøringsfolk/hjemmehjælpere/kæderygere der sidder og stirrer på mig på terrassen hvor hendes klinik er. Strike 2.

i løbet af de 2 minutter hvor jeg sms til hende at jeg er ankommet til hendes opgangsdør har jeg modtaget 6 sms og 4 opkaldsforsøg fra hende. Strike 3.

Det gør så at jeg aldrig fik besøgt hende. Det er jeg ret glad for. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...