Hop til indhold
Livsnyderen

GB i Århus hos Mia

Recommended Posts

Deltog idag igen i GB med Mia og Bolette hos stjernebabes. Kom klokken 13 og betalte en tusse for 1 time. Jeg har i en tidligere anmeldelse fortalt om et GB hos dem, og den idag var absolut ligeså god, set ud fra en objektiv vinkel. Vi var en 5 stykker i den tid jeg var der, og der blev kneppet og suttet på kryds og tværs. Begge piger var igen topengagerede, og gav os mænd en oplevelse af at de rent faktisk tænder på det. På et tidspunkt slikkede jeg Mia, og hun kom pludselig i en sprøjteorgasme lige i hovedet af mig, og jeg labbede ivrigt hendes salte fissesafter ind. Klimakset skete ved at Bolette roligt red mig til en udløsning, mens vi kyssede intenst. Prøvede at få den op igen anden gang, og Mia gjorde absolut sit bedste med munden for at få den klar, men jeg må nok desværre erkende at jeg har svært ved at få den op anden gang, med mindre en at vi taler om en forholdsvis lang pause - men det skal på ingen måde lægges pigerne til last, de gør deres bedste :). Og nu til karaktererne, som kommer til at ligne dem fra min sidste anmeldelse meget:

Pigerne: begge får 8/10 - Naturlige danske piger i slut 20erne eller start 30'erne- ikke fotomodeller, men nogen som man sikkert ville kigge efter på gågaden, og tænke: hende gad jeg godt kneppe

Indlevelse fra pigerne: 10/10 anmeldelsen siger jo hvorfor

Oplevelsen som helhed: 8/10 igen, man får 100% hvad man betaler for og hvad der loves- men jeg mangler muligheden for anal og sorte kys, hvis jeg skal give en oplevelse et 9 eller 10 tal

Gentagelsesfare: 100% - på trods af den ikke tilbudte anal/sorte kys mulighed som er noget som JEG specifikt tænder ganske meget på, så er oplevelsen og engagementet fra pigerne så stort at jeg simpelthen er nødt til at deltage igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der også idag 1 time for en tusse. Jeg ved ikke hvem er mia og hvem er bolette, men lad os sige i mit referat er bolette hende med piercing i klitten (noget jeg normalt ikke tænder på men hold nu kæft bolette råboller en med øjnene, og hendes lyde når hun bliver knaldet... jeg er solgt)

Det var en fantastisk oplevelse og jeg kan kun anbefale man prøver dem af, sikke en indlevelse, pigerne blev kneppet, slikket, og min anden runde med dem var så god jeg er nødt til at beskrive situationen her.

Mia lå på sengen og suttede en fyr som stod op, jeg så mit snit til at lægge mig på tværs af sengen, og bolette forsøgte at sutte min pik stiv imens jeg havde en finger legende med hendes klit og jeg havde samtidig spredt benene på Mia så jeg rigtig kunne ligge og kigge på hendes lækre fisse mens hun suttede gutten på livet løs... lidt efter skiftede Mia og gutten stilling og hun fik den nu bagfra imens hun nev mine brystvorter og kyssede med mig, jeg kunne rigtig mærke hver gang han dunkede op i hende hvordan hun småpev og var ved at komme... Bolette var stadig igang med at sutte mig stiv, og var nu lykkedes mens hun også satte lyd på nu mine fingre var dybt begravet i hende. Mia skiftede igen stilling og lå i en ske med ham gutten med mig foran og ham bagved, mens hun nev og bed i mine brystvorter, og klamrede sig til mig imens hun fik den hårdt i skestilling bagfra af gutten... Samtidig tog Bolette min pik til roden og jeg halskneppede hende for vildt hvorefter hun gav den vildeste suttetur og jeg kom med et brøl samtidig med gutten bagved Mia også sprøjtede med et brøl oppe i Mia.. Jeg var totalt færdig efter denne anden tur, og hold da op det var en helt fantastisk firkant hvor der rigtig blev gået til stålet..

Nåh tilbage til begyndelsen, Jeg ankom, betalte, fik et bad, og gik ind hvor 3 fyre var igang med at ordne disse 2 dejlige tøser, indlevelsen var som Livsnyder skriver helt i top, pigerne fik orgasmer og man kunne både se og høre de ikke var fake :) Især bolettes stemme når hun er rigtig tændt, og så hendes frække frække frække øjne der åd synet af min pik der gik ind og ud af munden på Mia var helt fantastisk,...  damn en indlevelse...

Eneste minus er at jeg nu er nødt til at nærlæse travbladet dagligt for at se hvornår deres næste gang er, det er 110% vanedannende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super referat Eliot, og godt at høre at din oplevelse af det var ligeså god som min :) Ja, de er sgu nogle vanedanneden tøser, og man er jo nødt til at kalkulere GB'et med dem ind i sit GB (Glædespige Budget)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle jer GB'ere.
Jeg vil gerne spørge jer om hvor gammel må man være for at deltage i dette herlige [efter anmeldelserne at dømme] arrangement 29. januar 2014?
Hilsen blogbuster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit svar Mia. Ingen max-alder.
Jeg er 67 og stadig viril :-)
[Jeg kommer, hvis jeg ikke skal rydde sne denne dag for at komme ud af indkørslen!]
Arrangementet er i hvert fald sat i min kalender.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...