Hop til indhold

Savner Mia :) Men hvem er der ellers?

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter.

Nu er det vel et år siden Mia Milou / Mia04 eller hvad man kender hende som, ikke længere havde profil herinde. Hun er super dejlig og jeg går sgu og savner hende her i sommervarmen. Er der nogen der har hørt noget til hende?

Eller har et godt forslag til en ligeså sød og hengiven elskerinde som hende? Gerne i København eller Sjælland i hvert fald:)

Særligt ved hende var at hun var smuk, fræk, klog og berejst, havde ikke travlt og der var altid skøn musik:) Det føltes virkelig som en elskerinde og hun var sød og spændende at tale med bagefter. Intet var mekanisk og pengesagerne blev klaret bagefter når man havde hygget sig og måske lige været i et bad sammen. Hun kunne også være lidt strid, men det havde også sin charme:)

Har i nogle andre piger i samme liga som stadig ønsker besøg???

/SirJames

Skrevet
TT boi skrev, 1 time siden:

Ja og jeg har skrevet til dig 

Du må ellers meget gerne dele, så vi andre kan følge med også. Jeg savner hende også lidt

Skrevet
Skilgannon skrev, for 5 timer siden:

Du må ellers meget gerne dele, så vi andre kan følge med også. Jeg savner hende også lidt

Ja tak - meget gerne dele

Skrevet
TT boi skrev, for 6 timer siden:

Ja og jeg har skrevet til dig 

Jeg har kommet med en anbefaling. :D

Skrevet
TT boi skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har ikke fået den, du må gerne smide den min vej

Skrevet
Skilgannon skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har ikke fået den, du må gerne smide den min vej

Heller ik her :)

Skrevet

Var så tæt på at møde Mia/Malou - er slet ikke i tvivl om hun er fantastisk.

Shit den corona pandemi ødelagde meget.

Skrevet

Godt beskrevet af SirJames, lige de egenskaber som jeg har savnet siden hun stoppede. Er meget nysgerrig på hvem du anbefaler TT boi, kan du evt. sende en besked min vej?

Skrevet
TT boi skrev, den 22.5.2023 at 16:53:

Vil du ikke dele den med mig også?

Skrevet

Fatter ikke, hvorfor det skal foregå i PM, men alle dem der vil have privatpost fra en, der ikke tør skrive i forum: Skriv dog for helvede til ham direkte. Det giver jo nul mening at fylde tråden op med tigger-beskeder.

• 2 months later...
Skrevet
Sirjames wrote, on 5/22/2023 at 3:09 AM:

Stay tuned:)

Redigeret af Mia04

Skrevet
Mia04 skrev, for 19 timer siden:

Oh that's the best news this year!

Skrevet
Listelømmel skrev, den 29.5.2023 at 07:41:

Var så tæt på at møde Mia/Malou - er slet ikke i tvivl om hun er fantastisk.

Jeg nåede det lige inden hun forsvandt. Fik hun en kæreste eller ?

Jeg husker mødet med Mia som anderledes - klart en mere autentisk sex date end med mange andre GP'er. 

Og så havde hun en guddommelig lækker krop i mine øjne.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Skrevet

Jeg havde pakket tasken, købt min togbillet, ja jeg sad allerede i toget og var på vej til København, så ringede vækkeuret ...

Må nøjes med at have skrevet sammen med vidunderlige Mia, hun skulle hjem til sin mor, og så kom corona .....shit en smuk kvinde, som jeg slet ikke er i tvivl om ville være vidunderlig at møde - en af de få som gerne måtte blive min hemlighed.

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 6 timer siden:

I made it just before she disappeared. Did she get a boyfriend or something?

I remember the meeting with Mia as different - clearly a more authentic sex date than with many other GPs. 

And she had a divinely delicious body in my eyes.

/B

Glad to hear you made it :)

Though, whatever the reason of my disappearance was,  don't think is anyone's concern.

Still enjoying the summer for the moment, thanks everyone for the kind words, an announcement will be made.

Skrevet
Mia04 skrev, den 13.8.2023 at 01:47:

Super suspenseful. Really looking forward to hopefully hear you might be coming back to CPH!?! 

Skrevet
  • Author

Intriguing comment…. please don’t keep me in suspense to long:P

Skrevet

Goodness gracious. Not gonna lie, this... took my breath away for a moment. Happy you're enjoying your summer, can't wait for your announcement ;)

Skrevet
TT boi skrev, den 15.8.2023 at 13:10:

Super suspenseful. Really looking forward to hopefully hear you might be coming back to CPH!?! 

Never left Cph. If you stop, is not mandatory to leave the country. I mean for some, yes. 

Let’s put on pause the comments for the moment, it’s matter of time, few weeks until an announcement will be made. For more details, at your disposal via email.

Have a great weekend everyone! 

Redigeret af Mia04

Skrevet

Mia er vidunderlig<3. En af de smukkeste og mest sexede kvinder jeg har mødt. Ubersexy

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.