Hop til indhold

Recommended Posts

Migselv68 skrev, for 23 minutter siden:

Hun er virkelig en smuk kvinde og ingen maskine sex

Har faktisk tænkt på at besøge hende....hmmm...der har godt nok været en advarsel omkring Ninahthai88(se tråden nederst)...men håber da du kan fortælle om en meget bedre oplevelse....Hvilke ydelser fik du og, hvad kostede det?....tilbyder Ninahthai88 alt det der står i annoncen....eller er det bare massage og handjob for 1500 kr, som en anden bruger desværre oplevede???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa . joo jeg har være hos hende 2 gange og hun er bla til latex så første gang skulle jeg lige tjekke hende ud hun sluger ;)

anden gang jeg var hos hende bollede hun mig samtidig hun suttede mig og hun kunne godt se at jeg fik en stor orgasme ( stror ) hun havede magten , man har ingen kræfter når man kommer i sådanne en stor nydelse . jeg kommer næste gang når hun er i mit område , 

hun er sød og ligger gerne hos en og snakker hvis der er lidt mere tid til overs eller nusser en ;) men sød pige ( Kvinde ) god krop 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...