Stiv finger 31 Skrevet 20. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/361664 Ny i branchen det er hun ikke hun har gået under mulat osv hold jer væk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 20. Maj, 2023 Stiv finger skrev, for 8 minutter siden: hold jer væk. Takker for advarslen.......Har du besøgt Sine tidligere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 20. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, for 1 minut siden: Takker for advarslen.......Har du besøgt Sine tidligere? Ja under andet navn Hun høre ikke det man aftaler ligger med mobil når man er i gang osv 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 20. Maj, 2023 Stiv finger skrev, for 20 minutter siden: Hun høre ikke det man aftaler ligger med mobil når man er i gang Vigtig advarsel her..takker....gad vide, hvem hendes veninde er, der også er i Aalborg i øjeblikket?...host...host Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 20. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden: Vigtig advarsel her..takker....gad vide, hvem hendes veninde er, der også er i Aalborg i øjeblikket?...host...host Tænker hun er i samme skuffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 25 Skrevet 20. Maj, 2023 Stiv finger skrev, for 35 minutter siden: Ja under andet navn Hun høre ikke det man aftaler ligger med mobil når man er i gang osv Søde skat, du har aldrig mødt hende før. Hvorfor lyver du? Hun er HELT ny i branchen’ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 20. Maj, 2023 (edited) Stiv finger skrev, for 20 minutter siden: Tænker hun er i samme skuffe Katjiiiiiiiing!!!....her fik du svaret...absolut verdensklasseeeeeeee Gud, hvor jeg hader at have ret hele tiden....en ganske uoprettelig arbejdsskade...men meget rar i denne verden Redigeret 20. Maj, 2023 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 25 Skrevet 20. Maj, 2023 Stiv finger skrev, for 19 minutter siden: Tænker hun er i samme skuffe Det er mig, Julie der er sammen med min veninde sine som aldrig har været på vagt før. Vores tlf dame kender i nok og den annonce der er på er blevet brugt før men sine er ny, så stiv finger LYVER! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 20. Maj, 2023 (edited) Gaven der bliver ved med at gi'........Endnu en helt ny pige i branchen sammen med Julie.....https://annoncelight.dk/showad/356602...mindes nu, at Celine eller (Kim K) har krøllet lagner før for penge... eller hva'????...host ..host......this is just hilarious!!!!!. Citat fra annoncen:"Jeg er ny i branchen Teksten er blevet brugt før men jeg er en ny pige" Ejjj,.... stop nu....dette er simpelthen for absurd....klasse humorI LOVE YOU ALL SOOOO MUCH!!!! Vær nu bare ærlige piger og stå ved, hvem I er.....hvorfor lyve om dette?....det er på den måde meget nemmere for os sexkunder at vælge, hvilke søde og troværdige piger vi vil besøge...bare et forslag. ...og så blev den slettet....godt, piger Redigeret 20. Maj, 2023 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 22. Maj, 2023 Daddyslillenymfo23 skrev, den 20.5.2023 at 13:23: Det er mig, Julie der er sammen med min veninde sine som aldrig har været på vagt før. Vores tlf dame kender i nok og den annonce der er på er blevet brugt før men sine er ny, så stiv finger LYVER! Hvorfor er annoncen så væk....her om mandagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 25 Skrevet 28. Maj, 2023 kingdane68 skrev, den 22.5.2023 at 22:31: Hvorfor er annoncen så væk....her om mandagen? Hun er i Odense, mandag -tirsdag -onsdag og torsdag søde! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 28. Maj, 2023 Daddyslillenymfo23 skrev, for 11 timer siden: Hun er i Odense, mandag -tirsdag -onsdag og torsdag søde! Sikkert SØDE, men så skifter man normalt bare by i annoncen, og sletter den ikke...Det er et dårligt tegn - og så kan du i øvrigt mene hvad du vil - det her er vores forum, ikke jeres :) Så her har vi lov at have vores meninger/anmeldelser i fred. Tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Maj, 2023 (edited) Stiv finger skrev, den 20/5/2023 at 12:36: Ja under andet navn Hun høre ikke det man aftaler ligger med mobil når man er i gang osv Nu har Sine så skiftet navn til Sasha...https://annoncelight.dk/showad/373378 Redigeret 29. Maj, 2023 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Maj, 2023 Stiv finger skrev, den 20/5/2023 at 12:23: hold jer væk. .https://annoncelight.dk/showad/373378 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maskinist 6 Skrevet 29. Maj, 2023 Ja, det ligner helt bestemt hende der kaldte sig Kim, Dansk mulat osv. Det er meget knald eller fald med hende. Synd at det skal være så hemmeligt hvem der er i den anden ende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 30. Maj, 2023 Maskinist skrev, for 19 timer siden: Ja, det ligner helt bestemt hende der kaldte sig Kim, Dansk mulat osv. Nu prøver Sasha/Sine så med endnu en ny annonce, hvor hun hedder Pandora........https://annoncelight.dk/showad/372520 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sasha2023 3 Skrevet 30. Maj, 2023 kingdane68 skrev, den 28.5.2023 at 23:12: Sikkert SØDE, men så skifter man normalt bare by i annoncen, og sletter den ikke...Det er et dårligt tegn - og så kan du i øvrigt mene hvad du vil - det her er vores forum, ikke jeres Så her har vi lov at have vores meninger/anmeldelser i fred. Tak. mmmmh søde du har ret men der ville ikke være nogen Forum uden os glædes piger? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sasha2023 3 Skrevet 30. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, den 29.5.2023 at 12:18: Nu har Sine så skiftet navn til Sasha...https://annoncelight.dk/showad/373378 Smiler du er stadig kommet så hvordan ved du hvem der står bag profilen? Det er alt for nemt for dig at side her bag skærmen og gentagende gange smid lort og løgne ud på nettet. Besøg os først før du skriver alt det her! Du giver os ingen chance. Jeg er ny i branchen. Hende du nævner er min kusine. Ved du hader hende men hun er ikke mig. Jeg er ny. Lad mig for helvede skabe mit egen ryg her i branchen! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 25 Skrevet 30. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, for 6 timer siden: Nu prøver Sasha/Sine så med endnu en ny annonce, hvor hun hedder Pandora........https://annoncelight.dk/showad/372520 Det er sjovt hvordaN det er så nemt for jer at side bag jeres skærm og tro i ved alt. INgEN af jer der har besøg Sasha ved hvem hun er. Celine vejer 20 kg mindre og har implantater lige så store som jeres hovder. Stop nu med at gøre det svært for de nye piger! Besøg hende først og derefter skriv jeres oplevelse. I går ud fra. Men i ved intet! Det er pinligt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 25 Skrevet 30. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, for 6 timer siden: Nu prøver Sasha/Sine så med endnu en ny annonce, hvor hun hedder Pandora........https://annoncelight.dk/showad/372520 Nej men seriøs, GIANT COCK det nemmeste for dig i verden er at sidder herinde og svine pigerne til uden at vide hvem de er, du har jo ikke engang besøgt mange af dem du udtaler dig om? Sasha, mig eller Pandora. Dit liv går vitterligt ud på at skrive dag ind og dag ud herinde. Kom nu ind i kampen, besøg pigerne også lav en anmeldse!!! Det andet her er utroværdigt. Du fyre alt mulig pis af og advare om ting der ikke holder. Tag dig sammen! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 213 Skrevet 30. Maj, 2023 @Daddyslillenymfo23 Er det den pige der er på billederne i din annonce man møder, hvis man besøger dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 30. Maj, 2023 Jeg ser ingen anmeldelser eller erfaringer fra @GIANT COCK - bare tuderi og brok. Vælger derfor at se 100 % bort fra hans bemærkninger. Så snart Sine/Celine eller hvad den skønne tøs hedder, kommer forbi mine breddegrader i det midtjyske, så får hun visit af mig og en anmeldelse. Håber hun snart er i nabolaget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jaaadeeet Skrevet 31. Maj, 2023 Til at begynde med, ville jeg afkræfte at Sine/Sasha og hende der kaldt sig for Kim/Celina, er den samme person, men de er i familie sammen. De ligner hinanden rigtig meget og snakker meget ens, men Sine/Sasha er en lidt yngre udgave af Kim/Celina. Sine/Sasha var lidt af en tam adfærd og ikke noget at råbe hurra for. Var overhovedet ikke klar til den aftalte tid (jeg var liderlig og havde kørt efter det, burde havde kørt igen), både på vej ind og ud fra adressen møder jeg andre kunder, det hele skulle gå stærkt og jeg fik det indtryk af, at der bare skulle nogle kunder igennem. Det vi havde aftalt på forhånd, fortæller hun så lige før at det nu kostet ekstra eller er det nu ikke var muligt. Hun havde ikke været i bad imellem mig og den tidligere kunde, hun duftet ikke nyvasket, men af sved. Hendes veninde der var på adressen (se link længere nede), holdt øje med tiden og der blev lavet en klar aftale imellem dem, 5 minutter før skulle hun råbe og sige det var ved at være tid. Det var noget af flad fornemmelse man fik efterfølgende. Stedet var 2 ud af 10. Udseendet 4 ud af 10. Sexen 2 ud af 10. Jeg fik snakket med Pandora og det var en anden sag. Der fortryder jeg godtnok, at jeg ikke fik hende i stedet for. Hun er en rigtig flot og charmerende kvinde, men hendes annonce er noget misvisende, idet det ikke er hendes egen billeder der er brugt. Hun er hvid og ikke mørk i huden, hun har en del tatoveringer, og hvis man ikke er til dette, så bliver man virkelig skuffet. Pandora skal prøves en dag, fordi wow en krop og det smil der var ved hende. https://annoncelight.dk/showad/372520 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 31. Maj, 2023 Fotos på den ene annonce er falske. Skam man bruger andres profiler, falske fotos og genbruger gammel tekst, hvis det ikke er Kim, Celine, Majken (For det er sjoveste at slikke bolcher uden papir. ) Så skal der da være mistro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 31. Maj, 2023 Daddyslillenymfo23 skrev, for 23 timer siden: Sasha, mig eller Pandora Mig = Sine? Celine/kim/majken er der ikke. Mig bekendt har ‘daddy’ (før Kim K og så Julie (overtog annoncen) stort set kun gode, rigtig gode anmeldelser. Så det har/vil Sasha, Line, Pandora sikkert også have og fã. Men falske fotos, genbruge gammel tekst, mistro, alt blandet sammen er vel ikke optimalt for en selv, hvis man lige er startet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg