Hop til indhold

Recommended Posts

Dillermand Junior skrev, den 2.7.2023 at 19:07:

Baseret på mit besøg så betyder det at Sweetkisses er formand ;) Hun kom vist en håndfuld gange inden jeg gjorde :P :lol: :wub:

Jeg er bange for at hun er udelukket fra at være medlem af sin egen fanklub - medmindre hun selvfølgelig døber sig selv foran generalforsamlingen :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 minutter siden:

medmindre hun selvfølgelig døber sig selv foran generalforsamlingen :D 

Yrghh den slags tanker og visuelle billeder må du ikke plante i mit hovede nu får jeg jo aldrig sovet :shock: og prikker sikkert hul i teltdugen med min erektion nu og det skulle regne imorgen :oops: så bliver jeg våd og ikke på den gode måde og så bliver jeg nød til at køre forbi @SiaUngQ så jeg kan få varmen i Sia Saunaen det der værelse uden udluftning i Støvring som @Eventyrmanden har fortalt om. :lol: :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Yrghh den slags tanker og visuelle billeder må du ikke plante i mit hovede nu får jeg jo aldrig sovet :shock: og prikker sikkert hul i teltdugen med min erektion nu og det skulle regne imorgen :oops: så bliver jeg våd og ikke på den gode måde og så bliver jeg nød til at køre forbi @SiaUngQ så jeg kan få varmen i Sia Saunaen det der værelse uden udluftning i Støvring som @Eventyrmanden har fortalt om. :lol: :P

Haha, skal jeg køre forbi Randers med en presenning du kan lappe teltet med? :D

Jeg er sikker på at Sia gerne vil give dig en tur i varmen, hvis du spørger pænt :P Ellers kender jeg et sted i Randers du bør besøge, nu du er i området :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden:

Det er for sent tror jeg afsporede samtalen for lang tid siden :P ;)

Måske, men at anmelde andre i en anmeldelse føler jeg lige er at gå over grænsen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...