yrghh 1593 Skrevet 3. Juli, 2023 Dillermand Junior skrev, den 2.7.2023 at 19:07: Baseret på mit besøg så betyder det at Sweetkisses er formand Hun kom vist en håndfuld gange inden jeg gjorde Jeg er bange for at hun er udelukket fra at være medlem af sin egen fanklub - medmindre hun selvfølgelig døber sig selv foran generalforsamlingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3197 Skrevet 3. Juli, 2023 yrghh skrev, for 3 minutter siden: medmindre hun selvfølgelig døber sig selv foran generalforsamlingen Yrghh den slags tanker og visuelle billeder må du ikke plante i mit hovede nu får jeg jo aldrig sovet og prikker sikkert hul i teltdugen med min erektion nu og det skulle regne imorgen så bliver jeg våd og ikke på den gode måde og så bliver jeg nød til at køre forbi @SiaUngQ så jeg kan få varmen i Sia Saunaen det der værelse uden udluftning i Støvring som @Eventyrmanden har fortalt om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 4. Juli, 2023 Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden: Yrghh den slags tanker og visuelle billeder må du ikke plante i mit hovede nu får jeg jo aldrig sovet og prikker sikkert hul i teltdugen med min erektion nu og det skulle regne imorgen så bliver jeg våd og ikke på den gode måde og så bliver jeg nød til at køre forbi @SiaUngQ så jeg kan få varmen i Sia Saunaen det der værelse uden udluftning i Støvring som @Eventyrmanden har fortalt om. Haha, skal jeg køre forbi Randers med en presenning du kan lappe teltet med? Jeg er sikker på at Sia gerne vil give dig en tur i varmen, hvis du spørger pænt Ellers kender jeg et sted i Randers du bør besøge, nu du er i området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3197 Skrevet 4. Juli, 2023 Eventyrmanden skrev, for 5 minutter siden:Ellers kender jeg et sted i Randers du bør besøge, nu du er i området Im listening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 4. Juli, 2023 (edited) Efter nærmere eftertanke, bliver det til en privat besked, for ikke at afspore denne anmeldelse. Redigeret 4. Juli, 2023 af Eventyrmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3197 Skrevet 4. Juli, 2023 Det er for sent tror jeg afsporede samtalen for lang tid siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 4. Juli, 2023 Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden: Det er for sent tror jeg afsporede samtalen for lang tid siden Måske, men at anmelde andre i en anmeldelse føler jeg lige er at gå over grænsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg