Hop til indhold
Guest Ung-Bruger

Scandinavian Wellness

Recommended Posts

Hvordan er deres thaimassage og olie-massage, alle snakker om B2B her, men det er jo også lidt dyrere.

Det er faktisk synd at der bliver lagt så stor vægt på b2b og sex for deres thaimassage er helt i top.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er deres thaimassage og olie-massage, alle snakker om B2B her, men det er jo også lidt dyrere.

Men hvis det er på grund af prisen findes der vel billigere steder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan oplyse at Nanci, Lucy og Nina og de andre piger er stoppet pga uoverensstemmelser på stedet    :angry:   Nina er rejst hjem og De andre prøver at finde nye steder, må håbe De finder noget for ellers kommer jeg da til at savne Nanci  for meget for hendes humør service mm.... ! 

Skal siges at dette har jeg fra pigerne selv, da jeg blev ringet op idag af en af Dem og overbragt den kedelige nyhed...  :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da gået voldsomt stærkt for jeg var forbi i forgårs og besøge Nancy. Skulle have besøgt Nina, men hun var der ikke og aftalte med Nancy at vi lavede en "dobbelt" med Nina næste gang. Sur nyhed, men tak for info anyway!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

2. nedslag her midt om natten.

Er tæt på at ønske, at jeg kunne dele rigtige øretæver ud, nu må det blive ved advarsler og banninger.

Og har I fattet, at det stopper her, mine herrer? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diver1974

2. nedslag her midt om natten.

Er tæt på at ønske, at jeg kunne dele rigtige øretæver ud, nu må det blive ved advarsler og banninger.

Og har I fattet, at det stopper her, mine herrer? :(

Skideballer virker bedre, hvis man rent faktisk forklare hvad der er årsagen. Så kan alle andre også vide hvad de skal undgå at gøre.

PS: Tak for et ellers fremragende forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Diver,

det er faktisk ganske enkelt!

Når vi skjuler/sletter indlæg, så er det fordi, vi ikke vil have dem stående.

Og når vi ikke vil have dem stående, så er det, fordi de forbryder sig mod sitets regelsæt eller almindelig god opførsel!

Så læs venligst reglerne for deltagelse herinde, de står nederst til højre. :)

God weekend og tak for roserne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Diver,

det er faktisk ganske enkelt!

Når vi skjuler/sletter indlæg, så er det fordi, vi ikke vil have dem stående.

Og når vi ikke vil have dem stående, så er det, fordi de forbryder sig mod sitets regelsæt eller almindelig god opførsel!

Så læs venligst reglerne for deltagelse herinde, de står nederst til højre. :)

God weekend og tak for roserne. :)

Eller forhåbentligt også bare fordi de hænger sammen med de indlæg, for mener da ikke mine indlæg i nat var andet end et forsøg på at få de herre til at tænke lidt og stoppe sig selv... Håber da det " kun" er derfor mine indlæg er slettet... De giver jo heller ikke mening ellers... God weekend knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller forhåbentligt også bare fordi de hænger sammen med de indlæg, for mener da ikke mine indlæg i nat var andet end et forsøg på at få de herre til at tænke lidt og stoppe sig selv... Håber da det " kun" er derfor mine indlæg er slettet... De giver jo heller ikke mening ellers... God weekend knus Line

det tror jeg godt du kan gå ud fra....  Men hvis de blev stående - var de jo sådan lidt frit svævende  (hvis man ellers kan være både stående og frit svævende på en gang :) )

men det var en uværdig gang tøsefnidder - som end ikke tøser havde kunnet finde ud af at gøre det ..heldigvis .

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det gik vist op i hat og briller.

Jeg gik åbenbart i seng før "la grande finale". Jeg blev også selv ramt på et enkelt – i mine egne øjne sobert – indlæg, men det tager jeg ikke så tungt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det gik vist op i hat og briller.

Jeg gik åbenbart i seng før "la grande finale". Jeg blev også selv ramt på et enkelt – i mine egne øjne sobert – indlæg, men det tager jeg ikke så tungt.

men dog tungt nok til lige at nævne det :) :) :) :) :)

skrevet med den obligatoriske tounge-in-cheek, tror snart du skal have nyt nick  "borende mimose" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

men dog tungt nok til lige at nævne det :) :) :) :) :)

skrevet med den obligatoriske tounge-in-cheek, tror snart du skal have nyt nick  "borende mimose" :)

Det kan da godt være, at jeg er ved at blive et gammelt sentimentalt skvadderho'e. Visse steder betragtes jeg som en lallende poet, og det har jeg også affundet mig med.

Men humlen i det var, at mit indlæg i strengen var uden større vigtighed :grin: .

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nancy er væk !

Jeg prøvede at bestille en tid med Nancy, men de siger hun er stoppet, og de ved ikke, hvor hun er henne. Det kan jo godt være, at de ved, men bare ikke vil sige det. Det kan bare ikke bruges til så meget. Når nogen finder ud af, hvor Nancy er taget hen, må I lige sige til. Jeg spurgte også efter Nina, og hun er der endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nancy er væk !

Jeg prøvede at bestille en tid med Nancy, men de siger hun er stoppet, og de ved ikke, hvor hun er henne. Det kan jo godt være, at de ved, men bare ikke vil sige det. Det kan bare ikke bruges til så meget. Når nogen finder ud af, hvor Nancy er taget hen, må I lige sige til. Jeg spurgte også efter Nina, og hun er der endnu. 

What!? Er Nina der endnu - nu fatter jeg ingenting. Det er dagens bedste nyhed, hvis det altså er "min" Nina og ikke en ny der har taget samme navn. Tak for info - kommer til at savne Nancy, hun var sgu både sjov og sexet - god lille pakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er to Nina'er, som samler stor passion. Den ene er hos Siam i Asger Rygs Gade. Den anden er hos Scandinavian Wellness. 

Også Nancy har mange passionerede tilhængere. Så vi må finde ud af, hvor hun blev af. Måske 505 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Megen skriv og lidt viden !

Nu har jeg undersøgt sagen og blev skuffet : det er ikke Nina som den Nina der var i Scandinavian før ! Det er vel som det plejer at være : de kalder bare en eller anden tilfældig pige for Nina overfor kunden og håber så at den går og at kunden så bider på eller ikke får sagt fra !

Nina, Nancy og Lucy er alle stoppet der og ønsker sig på ingen måde tilbage under nuværende ejerforhold.

Jeg kunne desværre ikke få oplyst om de kommer tilbage andetsteds eller ophører helt.

Redigeret af Eroman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Megen skriv og lidt viden !

Nu har jeg undersøgt sagen og blev skuffet : det er ikke Nina som den Nina der var i Scandinavian før ! Det er vel som det plejer at være : de kalder bare en eller anden tilfældig pige for Nina overfor kunden og håber så at den går og at kunden så bider på eller ikke får sagt fra !

Nina, Nancy og Lucy er alle stoppet der og ønsker sig på ingen måde tilbage under nuværende ejerforhold.

Jeg kunne desværre ikke få oplyst om de kommer tilbage andetsteds eller ophører helt.

Lucy arbejder i Glostrup, Ninna kom tilbage fra ferie igår så er ikke begyndt arbejde endnu.

Og Nancy er ved at finde sit eget sted så hun arbejder heller ikke for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lucy arbejder i Glostrup, Ninna kom tilbage fra ferie igår så er ikke begyndt arbejde endnu.

Og Nancy er ved at finde sit eget sted så hun arbejder heller ikke for tiden.

Kan du på nogen måder nævne mere specifikt hvor henne i Glostrup Lucy arbejder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

MR Adam - Så denne gang er det altså den "rigtige" Ninna der er tilbage og ikke hende der brugte hendes navn mens hun var på ferie? Regner i givet fald med selv at lave kontrolbesøg på lørdag, hvis altså ikke der kommer noget i vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

MR Adam - Så denne gang er det altså den "rigtige" Ninna der er tilbage og ikke hende der brugte hendes navn mens hun var på ferie? Regner i givet fald med selv at lave kontrolbesøg på lørdag, hvis altså ikke der kommer noget i vejen.

Rambuk.

Ja det er den rigtige Ninna der er tilbage, men hun arbejder ikke på hvidovrervej 80, så det er spild af tid at lave kontrolbesøg der.

Så vidt jeg er orienteret har hun ikke fundet et sted at arbejde endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...