Hop til indhold

Søndagsafstemning: Hvad er din forventning til GPernes priser om et år?

Prisforventning 69 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad er din forventning til GPernes priser om et år?

• Jeg forventer, at langt de fleste GPers priser om et år er mere eller mindre de samme som nu
      68%
      47
    • Jeg forventer, at de fleste GPers priser om et år mere eller mindre er de samme som nu, men at der også er rimelig mange, som har sat priserne lidt op
      4%
      3
    • Jeg forventer, at de fleste GPers priser om et år er sat lidt op, men at der også er rimelig mange, som mere eller mindre har de samme som nu
      8%
      6
    • Jeg forventer, at langt de fleste GPers priser om et år er sat lidt op
      10%
      7
    • Jeg forventer, at langt de fleste GPers priser om et år er sat betydeligt op (mere end 200 kr pr. time højere end i dag)
      8%
      6

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Både i den offentlige debat og i flere tråde her på EG har inflation og prisudvikling fyldt en del. Mens det er rimelig enkelt at fastslå, hvordan prisudviklingen har været på diverse varer, er det noget sværere at give et kvalificeret bud på, hvordan GPernes priser bredt set har udviklet sig, men ikke desto mindre har jeg og andre fra tid til anden prøvet at formulere, hvordan vi har oplevet udviklingen.

Med denne afstemning skuer vi dog ikke baglæns, men derimod et år ud i fremtiden, idet vi hver især giver vores bud på, hvor vi tror, at GPernes priser vil være om et år. Og selvfølgelig vil der være forskel på, hvad den ene gør, og hvad den anden gør, så afstemningen her skal mere ses som et forsøg på at give et gæt på, hvad vi EG-medlemmer tror bliver den generelle prisudvikling for sexkøbsydelser i de kommende 12 måneder.

I svarmulighederne (hvor der for en gangs skyld ikke skelnes mellem mænd og kvinder) anvendes betegnelsen “lidt”. Her tænker jeg umiddelbart op til ca. 10%, hvilket ofte svarer til ca. 150-200 kr pr. time.

Måske vil nogen efterlyse en forskel mellem prisudvikling i timepris og for ekstraydelser. Jeg opfordrer til, at man i afstemningen forholder sig til udviklingen i den samlede pris for de ydelser, man plejer at købe.

Man kan desværre ikke vinde noget, hvis man gætter rigtigt, men som altid er man velkommen til at uddybe sit gæt i kommentarerne. Afstemningen er som altid anonym.

Redigeret af Den_glade_amatør

Skrevet

For mig nr. 5.  Da jeg søger de unge piger, synes jeg også de skal hæve priserne når de skal være sammen med en gammel mand på 50 som mig :D

Skrevet

Generelt er priserne slet ikke fyldt med hverken inflation eller lønindeks.

På et tidspunkt må vi da se et større ryk i priserne ligesom i Tyskland. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.