Hop til indhold

2 flotte thai piger

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

Hvor for man den bedste 4 hånd hvor begge piger giver den gas og giver pussyslide og fulpakke. Helst omkring kbh. 

Hit me up. 

Skrevet
Valbyguy skrev, den 12.5.2023 at 07:21:

Apex Siam på Frederiksberg ….

Også pussyslide? Det oplevede jeg ikke optræk til, men har kun været der en gang med to kvinder.

Skrevet

Kun prøvet en gang der også, bebop.

En på ansigt imens den anden guffer løs .. ikke dårligt.

De ved hvad “service with a smile” betyder …

Skrevet
Bebop skrev, den 13.5.2023 at 11:32:

Også pussyslide? Det oplevede jeg ikke optræk til, men har kun været der en gang med to kvinder.

Jeg var hos apex for et par år siden hos suzi og en jeg ikke har navnet på. Men ikke en der er der fast..... men der fik jeg det hele på en gang. Imens Suzi ordnede mit ansigt med pussyslide i mit ansigt , knubbede den anden løs med missen på mit lem.

Så tænker det fint kan klares igen afhæng af hvem der lige er der. Har ikke dugfrisk status. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Bebop skrev, den 13.5.2023 at 11:32:

Er Suzy med i billedet kan meget aftales og lade sig gøre B)

Skrevet
jensen jr. skrev, for 45 minutter siden:

Er Suzy med i billedet

Det er Suzy med den hvide top og guldmedaljon om halsen, billede 2+3, samt det lidt krøllede hår på billede 4, det ligner dog de er taget for nogle år siden, eller er redigeret på en eller anden måde, hun ser ung ud på disse billeder synes jeg

Skrevet
Gløden skrev, for 4 timer siden:

Det er Suzy med den hvide top og guldmedaljon om halsen, billede 2+3, samt det lidt krøllede hår på billede 4, det ligner dog de er taget for nogle år siden, eller er redigeret på en eller anden måde, hun ser ung ud på disse billeder synes jeg

Du misforstod mig. Jeg mente: hvis Suzy er involveret i massagen/sexen kan der ske meget

Skrevet
jensen jr. skrev, den 1.6.2023 at 11:44:

Du misforstod mig

Ja det gjorde jeg så, det beklager jeg, derudover har du helt ret

Skrevet
The Thai master wrote, on 5/11/2023 at 11:17 PM:

Hi there 

Where to get the best 4 hand where both girls give it gas and give pussy slide and full package. Preferably around kbh. 

hit me up 

Hi

I want to come together with my wife 

Skrevet
bodoloop skrev, for 7 timer siden:

Hi

I want to come together with my wife 

Start a new thread in this forum, "efterlysninger" (requests).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.