Hop til indhold

Rollespil

Featured Replies

Skrevet

Er rollespil noget, der tænder jer? 

Jeg har aldrig prøvet rollespil med en GP, men har det på min to-do liste.
Jeg synes, det kunne være frækt at prøve en leg, hvor GP er en fræk lærerinde og jeg er elev.
Kræver det noget forberedelse?  
Og er rollespil noget de fleste GPs tilbyder? 

Skrevet

Min erfaring er at mange tilbyder det. Dog skal content af rollespil aftales inden besøget. Jeg synes ikke det er besværligt - det er vel bare at tænke over hvilke situationer i rollespillet man tænder på og så bede om st der bliver fokuserer på det :)

held og lykke

Skrevet

Rollespil kan man sagtens. Det er der mange der tilbyder. Oftest imod et tillæg. Jeg kan kun anbefale at tage en snak med pigen før du tropper op med en A4 side af dialog, der vil gøre selv Hollywood jealoux. 
Personligt, synes jeg det er fedest med en Dansktalende kvinde :)

Redigeret af MandvedKBH

Skrevet

Rollespil lige at internettet ikke er opfundet.

GP'en skulle gøre sig til, lækkert, frækt, indtagende, forførende, men diskret, for det er nede i hotellets bar, - i konkurrence med en håndfuld andre lækre "Ladies of the Night"

Den tid kunne jeg godt tænke mig tilbage til en gang i mellem..

Findes det koncept mon nogen steder i dag..???

Skrevet

Det er sjovt - jeg synes faktisk det er sjovest med en engelsk talende - måske inspireret af hvad jeg finder på xvideos etc :)

men - som sagt - der er mange...

Skrevet
Milner skrev, for 1 minut siden:

GP'en skulle gøre sig til, lækkert, frækt, indtagende, forførende, men diskret, for det er nede i hotellets bar, - i konkurrence med en håndfuld andre lækre "Ladies of the Night"

Ikke så meget i Danmark tror jeg - men i udlandet er det stadig et meget brugt koncept - dejligt :)

Skrevet
Milner skrev, Lige nu:

Oh yes. Det legede jeg i England på et high class hotel  i Kensington. N-uuuu det var dyrt. Men dengang kunne man trække sådanne forretningsmiddage fra med 100%. 

Skrevet
pricie1039 skrev, 1 time siden:

Det er sjovt - jeg synes faktisk det er sjovest med en engelsk talende - måske inspireret af hvad jeg finder på xvideos etc :)

men - som sagt - der er mange...

Haha fair- Jeg er måske biased af, at jeg fik 1 rigtig god dansk oplevelse og 2 gode engelske og 1 mindre god.

Men for mig har det ikke været samme pige mere end 1 gang, desværre. Så det er muligvis derfor :D 

Skrevet

jeg har prøvet rollespil flere gang med @Liv hun er god til det - blandt andet

Tom

Skrevet
SweetKisses skrev, den 11.5.2023 at 20:15:

Man kan vel planlægge sig ud af alt? 

Jojo - det ville jo nok blive noget dyrt, da det jo kræver flere 'Ladies Of The Night ... ;)
Måske ville hotellets bartender osse kigge noget underligt ....

Men det kunne jo måske arrangeres på en bar 'ude i byen' ... 
Scenarie, manden kender ikke pigen, men hun kan på een eller anden måde kende ham ... 
Så ku' man lave lidt teater ud af det, over for de øvrige bargæster ... 
Og så ta' den derfra ... 
Sjov tanke, faktisk ... 
Ikke aktuelt for mig, da jeg er totalt ude af stand til at improvisere ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 9 timer siden:

Jojo - det ville jo nok blive noget dyrt, da det jo kræver flere 'Ladies Of The Night ... ;)
Måske ville hotellets bartender osse kigge noget underligt ....

Men det kunne jo måske arrangeres på en bar 'ude i byen' ... 
Scenarie, manden kender ikke pigen, men hun kan på een eller anden måde kende ham ... 
Så ku' man lave lidt teater ud af det, over for de øvrige bargæster ... 
Og så ta' den derfra ... 
Sjov tanke, faktisk ... 
Ikke aktuelt for mig, da jeg er totalt ude af stand til at improvisere ... 

Ja, der kunne helt sikkert sættes mange sjove scenarier op - nogle nok lidt dyre end andre :lol:

Men det kræver selvfølgelig også lidt indlevelse, som kan være rigtig svært for mange. 

Skrevet

Rollespil kan i fantasien være ophidsende, men i virkeligheden kan de blive akavede. 
Legede en gang ham, der fik festens lækreste kvinde med i enrum. Hun spillede rigtig godt, mens jeg blev helt genert. Sexen var dog super (som hver gang med hende). 
Har en fantasi om at mødes med en GP i fuldt brudeudstyr. Ved ikke om det skal være bryllupsnatten eller om det skal være forførelse af en andens brud, begge dele tænder mig. Men hvor finder man en GP, der møder i brudekjole?

Venligst OT

Skrevet

Jeg har haft en periode med masker “eyes wide shut” typer og to piger jeg kendte sagde ja til at bruge maskerne mens vi havde sex. Det er fint i starten men det er mega besværligt at have sex med masker på -så de blev kun brugt i starten derefter gad vi ikke at have maske på :lol:.

Jeg er interesseret i rollespil men jeg tror at det afhænger meget af hvilke typer piger man er sammen med.

Skrevet
Oldtimer skrev, for 1 time siden:

Rollespil kan i fantasien være ophidsende, men i virkeligheden kan de blive akavede. 
Legede en gang ham, der fik festens lækreste kvinde med i enrum. Hun spillede rigtig godt, mens jeg blev helt genert. Sexen var dog super (som hver gang med hende). 
Har en fantasi om at mødes med en GP i fuldt brudeudstyr. Ved ikke om det skal være bryllupsnatten eller om det skal være forførelse af en andens brud, begge dele tænder mig. Men hvor finder man en GP, der møder i brudekjole?

Venligst OT

Jamen, prøv at spørge nogen af de GP'er som har været omtalt som værende gode til rollespil. Kan de låne en (brugt) brudekjole der passer, så lyder det da ikke så umuligt. Det kan altså også være ret omstændigt at få et fuldt domina-udstyr på.

Held og lykke med det OT.

Tom

Skrevet

Jeg har prøvet mange typer rollespil - ofte er rollespillet sjovt og pirrende under forspillet, men når selve akten går igang, bliver det hurtigt udfaset.. (dog ikke ved BDSM-lege, da det forventes man er i rollen under hele akten.. :rolleyes:)

har bl.a været skolepige, kontormus, elskerinden, der er sammen med manden og konen opdager det og joiner… der er mange sjove setups, nogle er nemmere at leve sig ind i end andre… 

Synes personligt det er sjovt og frækt med lidt variation i form af fx rollespil - og elsker når en mand fortæller om en fræk fantasie han ønsker at opleve! Så vil da helt sikkert opfordre til, at i snakker med jeres udvalgt GP, om de er frisk på lidt rollespil, hvis det er på listen :wub:

Skrevet
SweetKisses skrev, den 15.5.2023 at 07:19:

dog ikke ved BDSM-lege, da det forventes man er i rollen under hele akten.. :rolleyes:

Uhh, det er det bedste ved den slags rollespil, det holder hele vejen ❤️:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.