Guest SweetMilf6630 Skrevet 11. Maj, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 19 minutter siden: Det jeg have glemt at skrive ved de piger der står de kun tilbyder halve og hele gensidig “GENSIDIG KÆRESTE OPLEVELSE” er det i min øjne respektløs Tror vi taler for døve øre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 399 Skrevet 11. Maj, 2023 Det kan da aldrig nogen sinde være respektløst kun at bestille et blowjob. Du er kunde. Hun er forretning. Hvis hun ikke gider sælge det, kan hun jo bare takke nej. Jeg har flere gange gået til GP'er og købt en halv time hvor vi ikke har knaldet men kun pillet, kysset og haft oralsex. De piger der ikke gider det, gider jeg ikke besøge. Jeg har også nogle gange gået på restaurant kun for at bestille en dessert. De synes måske det er mærkeligt men de brokker sig ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 12. Maj, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 22 timer siden: Du har da tydeligvis ingen respekt for kvindekroppen Jeg synes netop, jeg har stor respekt for kvindekroppen og kan godt lide et langt forspil - jeg har bare oplevet at mange kvinder godt kan lide at man hopper lige på og gerne vil have den helt op med det samme, men nogle kvinder kan godt være fugtige indeni, uden at skamlæberne behøver være fugtige - og så kan det nærmest være umuligt at komme indenfor og gøre ondt på både mig og kvinden, hvis en af os ikke lige sørger for lidt smørelse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 24. Maj, 2023 Både det korte og det lange svar er Nej Jeg har 3 forskellige slags blowjob ydelser i min annonce - så det ville være mærkeligt at jeg fandt det respektløs hvis du bestilte et af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 25. Maj, 2023 BJ kan være noget helt specielt for mig og virkeligt frækt, hvis den udøvende part forstår at gøre det “rigtigt”. Og med BJ skal jeg ikke rigtigt yde noget, men kun modtage nydelsen. Det kan altså noget for mig. Så længe BJ er på menuen, så kan der ikke være noget galt ved “kun” at bestille det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitesurfer2 122 Skrevet 13. Juni, 2023 Eva Nadine skrev, den 9.5.2023 at 23:20: . Mange (ikke alle) af de sexarbejdere der er i branchen i længere tid vil jeg mene har en særlig glæde ved at være givende og sætter pris på at få lov til at forkæle og være til stede når du har det bedste øjeblik på din dag/uge. Det var et rørende og omsorgsfuldt perspektiv, tak for at dele det. Mit forhold til kvinder er hæmmet af nogle negative forventninger til hvem kvinder er og hvad de vil, som jeg arbejder med. På en eller anden måde skubber det du skriver lidt til alle de ting, så tak. Og ja, det er virkelig tit det bedste øjeblik. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gabriel 78 Skrevet 13. Juni, 2023 Ikke at det skal lyde nedladende, men det er egentlig et meget "sødt" spørgsmål. Sådan lidt naivt. Jeg spørger altså bare enten via opringning eller besked om pigen tilbyder det jeg gerne vil have. Hun kan så sige ja eller nej og så er vi begge jo tættere på at komme derhen vi gerne vil være. Hun slipper for en kunde hun egentlig ikke gider, og jeg slipper for at spilde tid og penge. Jeg er en enkelt gang blevet grinet af for at spørge ind til COF på et dansk sted, som om det var helt på månen at interessere sig for. Men så undgik vi jo allesammen at spilde tiden og tlf damen må da gerne synes jeg var latterlig, hvis det hjælper på noget. Jeg tror, man kommer længere i det her game ved bare at være åben og spørge, når der er noget man gerne vil vide. Der skal nok være en dame derude, der ikke vil tilbyde kun den ene ydelse, og hende undgår du jo så at genere, hvis du lige spørger først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gabriel 78 Skrevet 13. Juni, 2023 Eva Nadine skrev, den 9.5.2023 at 23:20: Mange (ikke alle) af de sexarbejdere der er i branchen i længere tid vil jeg mene har en særlig glæde ved at være givende og sætter pris på at få lov til at forkæle og være til stede når du har det bedste øjeblik på din dag/uge. Når forkælelse seksualiseres sættes der ganske enkelt turbo på netop dén følelse og fornemmelse. Anerkendelsen af vel udført "arbejde", god service og din påskønnelse af indsatsen giver du når du betaler hende for hendes tid og indsats. God pointe. Det er vel også i sagens natur en af de gode grunde til at pengene (stort set) kun går i én retning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2268 Skrevet 14. Juni, 2023 kitesurfer2 skrev, den 13.6.2023 at 08:47: Mit forhold til kvinder er hæmmet af nogle negative forventninger til hvem kvinder er og hvad de vil, som jeg arbejder med. For mit vedkommende, vil jeg sige, at jeg i forhold til kvinder er meget, meget forsigtig (hvis jeg havde haft muligheden) Det skyldes, at jeg har haft flere kvinder tæt på - enten i mit personlige liv eller mit nære liv - som efter min bedste overbevisning er følelsesmæssigt og psykisk ustabile. Det har givet nogle rigtig træls erfaringer. Omvendt kender jeg også masser af stærke, stabile kvinder. Men hér er problemet, at jeg er kun alt for bevidst om, at jeg ikke kan opfylde selv de mest rimelige krav, de stiller til en mand i et forhold. Så ja, for mig har det også været fint at kunne besøge nogle glædespiger. Min erfaring er også - jfr. @Eva Nadine's skriv - at de piger er meget søde og kærlige. Og ja, det giver et løft at opleve kvinder fra dén side - som de er meget tilbageholdende med at vise over for mænd, 'ude i virkeligheden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 14. Juni, 2023 (edited) Kan man omvendt nøjes med kun at bestille slik til hende? Redigeret 14. Juni, 2023 af stiffy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14418 Skrevet 15. Juni, 2023 stiffy skrev, for 12 timer siden: Kan man omvendt nøjes med kun at bestille slik til hende? Det er der faktisk folk, der spørger til. Jeg takker nej, tænk hvis han slikker på en måde jeg ikke bryder mig om, så bliver det op ad bakke….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 15. Juni, 2023 Liv skrev, for 3 timer siden: Det er der faktisk folk, der spørger til. Jeg takker nej, tænk hvis han slikker på en måde jeg ikke bryder mig om, så bliver det op ad bakke….. Nå ja, du kan have ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 15. Juni, 2023 Liv skrev, for 3 timer siden: Det er der faktisk folk, der spørger til. Jeg takker nej, tænk hvis han slikker på en måde jeg ikke bryder mig om, så bliver det op ad bakke….. Jeg ville tro det var værre hvis han slikkede på en måde du godt kunne lide, men stoppede før du var færdig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14418 Skrevet 15. Juni, 2023 Eventyrmanden skrev, for 6 timer siden: Jeg ville tro det var værre hvis han slikkede på en måde du godt kunne lide, men stoppede før du var færdig. Ahh, så kunne jeg jo bede ham om at blive ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg