Hop til indhold
m64m

Er det respektløst kun at bestille blowjob?

Recommended Posts

Jeg ønsker normalt ikke sex, men kun massage, handjob og blowjob. Har brug for bare at slappe af og blive serviceret. Men af en eller anden grund føler jeg det er mangel på respekt for pigen at jeg ikke vil "glæde" hende, og derfor har jeg det noget stramt med kun at bestille handjob/blowjob.

Af samme grund har jeg kun besøgt thaiklinikker, da jeg så kan nøjes med at bestille massage og så får man typisk en hurtig afslutning. 

Men er min bekymringer grundløse? Hvad tænker pigerne når man ikke vælger sex, men eksempelvis kun blowjob?

Er det respektløst?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også tænkt det samme, men har nu kendt to sugarbabes, der gik meget op i blowjobs. Den ene var ret fast i næsten et år, og vi lavede alt muligt men altid med oralsex.

Den anden var bare kortere møder, men "kun" med (fantastiske) blowjobs med deep, savl og slug:P Desværre er ingen af de dejlige piger til at få fat i længere, men mon ikke der dukker nogen op igen?

Der var i hvert fald ingen af de to, hvor der var det mindste forkert i "bare" at få blowjob. Den "faste" kunne så lige få en slikker bagefter, og det var så nemt at få hende til at komme, så mon ikke bj allerede havde gjort et forarbejde der ?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Nej det er ikke respektløst. 
Så længe du husker hvad der definerer er blowjob. Siger det, da jeg selv oplever kunder som mener de også lige skal mærke lidt på “varen”. Og det kvæler ret meget stemningen når jeg præciserer hvor grænsen går. Nogen gange vælger jeg at se gennem fingre med det, men den del er respektløs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, for 38 minutter siden:

Hvad tænker pigerne når man ikke vælger sex, men eksempelvis kun blowjob?

Er det respektløst?

På ingen måde. 
Var det en privat partner ville det være noget helt andet. 
Mange (ikke alle) af de sexarbejdere der er i branchen i længere tid vil jeg mene har en særlig glæde ved at være givende og sætter pris på at få lov til at forkæle og være til stede når du har det bedste øjeblik på din dag/uge. Når forkælelse seksualiseres sættes der ganske enkelt turbo på netop dén følelse og fornemmelse. Anerkendelsen af vel udført "arbejde", god service og din påskønnelse af indsatsen giver du når du betaler hende for hendes tid og indsats. 
Er det ikke helt nok for dig med dette, så kan du glæde enhver kvinde ved at købe lidt chokolade med og giv hende et par personlige og oprigtige komplimenter. Vi er virkeligt glade for at blive bekræftet langt de fleste af os. Afhængige af det vil nogen endda mene. Så gør dét hvis du tænker at det kan få dig til at være mere afslappet omkring det med gensidig glæde ;) 

God fornøjelse!

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

På ingen måde. 
Var det en privat partner ville det være noget helt andet. 

Hvorfor er det respektløst? 
Jeg har kendt kvinder der elskede at give blowjobs uden at ville have sex eller andet selv, nogle tænder bare på at please en mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er slet ikke respektløst, jeg har selv priser på kun blowjob ydelser og det er helt fint for mig at det kun er det man bestiller :)

Men som @SweetMilf6630 bliver det respektløst når kunden kun har bestilt blowjob og så også lige synes at han skal have pikken i fissen og undre sig over at jeg siger "det har du ikke betalt for"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg stemmer i med de andre damer - det er ikke respektløs kun at bestille blow, hvis det er på menuen. 
Men jeg tænker det en god ide, at afstemme om blowet indeholder det du ønsker. Nogle ønsker at røre imens, nogle ønsker blot at se, nogle er ligeglad og sidst men ikke mindst vil nogen mere end der er betalt for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
m64m skrev, for 10 timer siden:

føler jeg det er mangel på respekt for pigen at jeg ikke vil "glæde" hende

Det er en komplet irrelevant bekymring ved købesex. Det er ikke formålet hun skal opnå seksuel nydelse, der er kundens mål. Hun er på job. Ligesom når alle andre er på job, kan der være mere eller mindre behagelige øjeblikke.

Bortset fra det, kan du tænke på, at nogle mennesker, fx mig selv i privat sammenhæng, kan tænde ret meget på at give nydelse til sexpartneren. Jeg kan uden problemer bruge en time, hvor det kun handler om seksuel stimulation til min partner, og det finder jeg ekstremt tilfredsstillende, hvis hun kan tage imod. Sådan kan det også være, at møde en kunde på jobbet, for nogle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 17 minutter siden:

Men hvis der i pigen annonce står hun kun tilbyder hele og halv time, er det respektløst. 

Forstår jeg ikke, hvis vedkommende netop ønsker et blow-job med god tid, fremfor de normale  max. 10 mins blowjobs, hvor pigen sutter løs som et ekpresslokomotiv og søger at få kunden til at komme så hurtigt som muligt.

Det er muligt pigen, gerne vil have det at vide på forhånd, at det er det man ønsker - men nogle synes måske det også kan være interessant lige at putte pikken ind - og så ellers afslutte med et gedigent blowjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er absolut ikke respektløs, hvis pigen annoncerer med det... ^_^

Vi er nogen der ikke kan nøjes med et blowjob - og af den grund ikke annoncerer med blowjob, eller møder på et kvarter :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er absolut ikke respektløst :-) går du til bageren og køber rundstykker, men kun vil hav håndværkere, er det vel heller ikke respektløst ? Hvis bageren selv vil bestemme hvad kunden skal have, gætter jeg på mange af kunderne forsvinder, og det samme gælder vel glædespigen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Forstår jeg ikke, hvis vedkommende netop ønsker et blow-job med god tid, fremfor de normale  max. 10 mins blowjobs

Det er vel ikke så svært at forstå. Enten er det på menuen eller er det ikke. 
Og hvis der kun er bestilt bj er det ikke ok lige at ville putte pikken ind. Uagtet at det er et job, er det altså vores kroppe vi snakker om. Og fissen er altså ikke bare lige klar på 20 sekunder uden opvarmning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for alle de gode svar.

Det er nok bare oppe i mit hoved. Jeg tænker bare at pigen tænker at jeg er egoistisk :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Det er en komplet irrelevant bekymring ved købesex. Det er ikke formålet hun skal opnå seksuel nydelse, der er kundens mål. Hun er på job. Ligesom når alle andre er på job

Helt enig.Nogen gange virker det som om, en del kunder blander dating og Gp besøg sammen.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

Helt enig.Nogen gange virker det som om, en del kunder blander dating og Gp besøg sammen.:)

Ellers har de bare mere respekt for os som mennesker, trods vores job, som andre har. ;)

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Ellers har de bare mere respekt for os som mennesker, trods vores job som andre. ;)

Jeg har den største respekt for Gp. :) Men står stadig ved mit indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 6 timer siden:

Ellers har de bare mere respekt for os som mennesker, trods vores job, som andre har. ;)

Det har intet med sagen at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 11 timer siden:

Det er vel ikke så svært at forstå. Enten er det på menuen eller er det ikke. 
Og hvis der kun er bestilt bj er det ikke ok lige at ville putte pikken ind. Uagtet at det er et job, er det altså vores kroppe vi snakker om. Og fissen er altså ikke bare lige klar på 20 sekunder uden opvarmning. 

Nu taler jeg om at man bestiller f.eks. 30 min - og så har man som kunde vel lov til selv at bestemme, hvordan de 30 min skal udfyldes (selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser og med det som pigen normalt tilbyder).

Mht. at gøre en fisse klar på 20 sek., så kræver det kun lidt spyt på pik og skamlæber - ellers kan man bruge KY-glidecreme e.lign. - jeg foretrækker blot spyt, da det er mere naturligt og lige ved hånden + koster nada.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Nu taler jeg om at man bestiller f.eks. 30 min - og så har man som kunde vel lov til selv at bestemme, hvordan de 30 min skal udfyldes (selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser og med det som pigen normalt tilbyder).

Ja -  hvis man(d) som kunde ønsker et slow blow og der er bj på menuen, og eller 30/60 min med all inclusive så er det ikke respektløst at bestille 30 minutter eller 60 minutter til blæs, GP kan sige nej, men det er ikke respektløst at bestille det. Forventningafstemning virker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 timer siden:

Forstår jeg ikke, hvis vedkommende netop ønsker et blow-job med god tid, fremfor de normale  max. 10 mins blowjobs, hvor pigen sutter løs som et ekpresslokomotiv og søger at få kunden til at komme så hurtigt som muligt.

Det er muligt pigen, gerne vil have det at vide på forhånd, at det er det man ønsker - men nogle synes måske det også kan være interessant lige at putte pikken ind - og så ellers afslutte med et gedigent blowjob.

Jeg synes SweetMilf6630 har svaret meget godt på det, køber man blodjob er det ikke bare lide at stikken Lingam/pikken ind i hinde skede/yoni. Ønskes der flere ting er der jo både en cocotail eller 30 minutter. Hvor du/i kan forinden da sige i ønsker mest Blowjob. 

Men trådstarteren ønsker ikke som dig bare lide stikke den ind, men kun Blowjob derud fra har vi svaret som vi har 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 timer siden:

Det jeg have glemt at skrive ved de piger der står de kun tilbyder halve og hele gensidig

“GENSIDIG KÆRESTE OPLEVELSE” er det i min øjne respektløs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Mht. at gøre en fisse klar på 20 sek., så kræver det kun lidt spyt på pik og skamlæber - ellers kan man bruge KY-glidecreme e.lign. - jeg foretrækker blot spyt, da det er mere naturligt og lige ved hånden + koster nada.

Kan kun sige håber aldrig du bliver kunde hos mig (og ja ja så kan du svare jeg så absolut heller ikke er din type, hvilket er helt fint.)

Du har da tydeligvis ingen respekt for kvindekroppen. Under forspil bliver sker der altså en hel del mere med vores underliv end den blot bliver våd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...