Hop til indhold

Recommended Posts

Sløv arbejdsdag .. faldt over denne annonce, som annoncerede kvindens tilstedeværelse små 15 min. kørsel fra min arbejdsplads.
Jeg skrev og spurgte til en aftale om blow og sex i bilen og fik inden for en halv time positivt svar. I dag måtte udfoldelserne dog begrænses til blow,
men det skal man jo heller ikke vrænge ad :)

En aftale et par timer senere kom i stand og jeg gik med fornyet energi i gang med arbejdet igen. Ikke længe efter modtager jeg en besked, som spørger, om jeg evt. ville kunne mødes her og nu. Jeg går ud fra, at der var indløbet et afbud eller udeblivelse, og man er vel altid til tjeneste når det gælder at udfylde huller ;)

Hurtigt ud i bilen og afsted til det aftalte mødested, hvor jeg bliver samlet op af kvinden bag annoncen. Jeg sætter mig om bag i hendes bil og vi kører en tur. Positivt overrasket, for hun er en yngre fræk sag, som er rigtig sød og nem at snakke med. Efter en kort køretur lander vi et uforstyrret sted, og hun kommer om bag i bilen til mig, hvor der er god plads. Jeg får hurtigt vredet mig ud af sko, bukser og underbukser .. og vælger også at smide strømperne, da det føles utroligt usexet at sidde der med bar røv og herrestrømper foran en lækker kvinde :D

Og jeg skal da love for, at hun formår at få begejstringen op at ringe hos mig, da hun med blottede bryster kravler tættere på og begynder at kysse SÅ lækkert, blødt og intenst, mens hun kæler for min pik.

Som andre har bemærket, mestrer kvinden her virkeligt at sutte pik! Som i blødt, savlende, dybt mens hendes fingre leger blidt med pung og mellemkød. Ind imellem spytter hun overskydende savl ned over pikken, som sejler lykkeligt rundt mellem spyt, røde læber og glatte hænder. Intet hastværk og plads til pauser, hvilket nok er meget godt ;)

Det ender jo som det må, og hun tager villigt imod min opsparede liderlighed, mens hun fortsætter med at sutte den ned fra fed. Lidt senere tilbage på mødestedet stiger jeg afslappet ud af hendes bil og tager afsked, for at køre retur på arbejde.

De største anbefalinger herfra. Hun er skide sød og fræk, og det bliver ikke sidste gang, jeg opsøger et blow-i-bilen

 

For søgbarhedens skyld: https://annoncelight.dk/showad/348591

 

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er lækker og fedt koncept - ja lige hvad man trænger til på en kedelig onsdag :-)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big1 skrev, for 5 minutter siden:

Hun er lækker og fedt koncept - ja lige hvad man trænger til på en kedelig onsdag :-)) 

Og tirsdag.. torsdag.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at komme i kontakt med hende de sidste par uger uden held. Har i nemt med at få kontakt, gode råd modtages gerne. Har ikke haft problemer med at komme i kontakt med andre gper, måske hun bare har travlt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg bare var heldig. Jeg fik svar i første forsøg. Hun siger, at intentionen er at svare alle, men også at det er nogle der gør det svært ved at være uklare. 

Præsenter dig selv kort, angiv i hvilket område du kan mødes, hvornår og til hvad. Og ingen skjulte numre. Så tænker jeg nok, du skal få svar. Skriv evt. også, hvor længe hun må svare retur. Af hensyn til evt. privatliv, svarer mange gp'er ikke, hvis de har været optaget og der er gået for lang tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, den 9.5.2023 at 21:21:

Sløv arbejdsdag .. faldt over denne annonce, som annoncerede kvindens tilstedeværelse små 15 min. kørsel fra min arbejdsplads.
Jeg skrev og spurgte til en aftale om blow og sex i bilen og fik inden for en halv time positivt svar. I dag måtte udfoldelserne dog begrænses til blow,
men det skal man jo heller ikke vrænge ad :)

En aftale et par timer senere kom i stand og jeg gik med fornyet energi i gang med arbejdet igen. Ikke længe efter modtager jeg en besked, som spørger, om jeg evt. ville kunne mødes her og nu. Jeg går ud fra, at der var indløbet et afbud eller udeblivelse, og man er vel altid til tjeneste når det gælder at udfylde huller ;)

Hurtigt ud i bilen og afsted til det aftalte mødested, hvor jeg bliver samlet op af kvinden bag annoncen. Jeg sætter mig om bag i hendes bil og vi kører en tur. Positivt overrasket, for hun er en yngre fræk sag, som er rigtig sød og nem at snakke med. Efter en kort køretur lander vi et uforstyrret sted, og hun kommer om bag i bilen til mig, hvor der er god plads. Jeg får hurtigt vredet mig ud af sko, bukser og underbukser .. og vælger også at smide strømperne, da det føles utroligt usexet at sidde der med bar røv og herrestrømper foran en lækker kvinde :D

Og jeg skal da love for, at hun formår at få begejstringen op at ringe hos mig, da hun med blottede bryster kravler tættere på og begynder at kysse SÅ lækkert, blødt og intenst, mens hun kæler for min pik.

Som andre har bemærket, mestrer kvinden her virkeligt at sutte pik! Som i blødt, savlende, dybt mens hendes fingre leger blidt med pung og mellemkød. Ind imellem spytter hun overskydende savl ned over pikken, som sejler lykkeligt rundt mellem spyt, røde læber og glatte hænder. Intet hastværk og plads til pauser, hvilket nok er meget godt ;)

Det ender jo som det må, og hun tager villigt imod min opsparede liderlighed, mens hun fortsætter med at sutte den ned fra fed. Lidt senere tilbage på mødestedet stiger jeg afslappet ud af hendes bil og tager afsked, for at køre retur på arbejde.

De største anbefalinger herfra. Hun er skide sød og fræk, og det bliver ikke sidste gang, jeg opsøger et blow-i-bilen

 

For søgbarhedens skyld: https://annoncelight.dk/showad/348591

 

Det lyder som en fantastisk oplevelse. 
Er hun stadig iført lange støvler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 10.5.2023 at 14:07:

Har prøvet at komme i kontakt med hende de sidste par uger uden held. Har i nemt med at få kontakt, gode råd modtages gerne. Har ikke haft problemer med at komme i kontakt med andre gper, måske hun bare har travlt.

Jeg prøvede i også forgæves igår. Hun har nok travlt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er simpelthen nødt til at spørge (og være en lyseslukker), om man slet ikke overvejer smittefaren af kønssygdomme ved ubeskyttet sex ? De mest almindelige kønnsygdomme Gonorre, syfilis, herpes og klamydia smitter jo også ved oralsex. Ved man det ikke eller tænker man det går nok ? Jeg tænker det er mange mænd, hun sutter uden gummi, så hun skal da være meget heldig, hvis ikke hun får raget noget til sig... og det kan hun jo give videre til den næste. Jeg tør simpelthen ikke andet end kun at opsøge glædespiger, der garanterer gummi all over

Blot tanker, der popper op, hver gang jeg læser disse opslag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spillelæreren skrev, for 1 time siden:

Jeg er simpelthen nødt til at spørge (og være en lyseslukker), om man slet ikke overvejer smittefaren af kønssygdomme ved ubeskyttet sex ? De mest almindelige kønnsygdomme Gonorre, syfilis, herpes og klamydia smitter jo også ved oralsex. Ved man det ikke eller tænker man det går nok ? Jeg tænker det er mange mænd, hun sutter uden gummi, så hun skal da være meget heldig, hvis ikke hun får raget noget til sig... og det kan hun jo give videre til den næste. Jeg tør simpelthen ikke andet end kun at opsøge glædespiger, der garanterer gummi all over

Blot tanker, der popper op, hver gang jeg læser disse opslag

Hvor mange gange tror du vi har fået de spørgsmål

Den slags diskutere vi under fri debat og ikke under anmeldelser - du vil kunne finde tonsvis af den slags diskussioner. Forsæt på dem eller opret din egen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max Speed
Spillelæreren skrev, for 2 timer siden:

Jeg er simpelthen nødt til at spørge (og være en lyseslukker), om man slet ikke overvejer smittefaren af kønssygdomme ved ubeskyttet sex ? De mest almindelige kønnsygdomme Gonorre, syfilis, herpes og klamydia smitter jo også ved oralsex. Ved man det ikke eller tænker man det går nok ? Jeg tænker det er mange mænd, hun sutter uden gummi, så hun skal da være meget heldig, hvis ikke hun får raget noget til sig... og det kan hun jo give videre til den næste. Jeg tør simpelthen ikke andet end kun at opsøge glædespiger, der garanterer gummi all over

Blot tanker, der popper op, hver gang jeg læser disse opslag

Ved hende her kan du være helt sikker ikke at få problemer. Hun suger og slubrer så lækkert og kraftigt at alle dårligdomme bliver inaktiveret på de få sekunder det tager at nå mavesyren. Så ingen grund til panik .

ved mange andre er der bestemt en risiko. Min egen statistik er at jeg har modtaget ca 700-900 BJ uden. Af mange forskellige nationaliteter.. de fleste af damerne har været temmelig aktive. En gang har klamydia ramt mig i 1998 og det var fra en pæn pige jeg var kærester med. Så min erfaring er også at der er en risiko. Pas på jer selv derude ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spillelæreren skrev, for 4 timer siden:

Jeg er simpelthen nødt til at spørge (og være en lyseslukker)

Blot tanker, der popper op, hver gang jeg læser disse opslag

Fint du spørger. Men dette er en anmeldelse og dit skriv høre til i debat hvor du frit kan spørge alt det du lyster. 

Vi fortsætter anmeldelsen 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, den 10.5.2023 at 21:50:

Det lyder som en fantastisk oplevelse. 
Er hun stadig iført lange støvler?

For fællesskabets skyld lavede jeg en ny aftale med den frække frøken i dag, så jeg kan svare mere fyldestgørende på dit spørgsmål:
Hun havde bare tæer. Selv tak ;)

Derudover var hun ligeså fræk og dejlig, som jeg huskede .. og lidt til. Hun ser skøn ud, når hun kigger op på en med frække øjne og munden fuld af tilsavlet pik :P

Det bliver et ja tak til flere ture i blow-bandittens bil!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, den 7.1.2024 at 11:08:

En der kan fortælle om hun er 33?

Aner det af gode grunde ikke, men jeg ser ingen grund til at betvivle det. Det kunne sagtens passe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vidunderlig smuk, sød - og så kan hun nogle tricks. Kan stadig huske mit besøg hos hende i november ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...