Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Brødre!

Først et stort tak for alt hjælpen igennem årene.

Jeg har været med på sidelinjen i en håndfuld år efterhånden, og har længe overvejet at lave en profil, og give jer indblik i mine oplevelser.

Problemet har været jeg har lyttet for meget til jer herinde, og alle dem som jeg har besøgt, somrelt altid var godt anbefalet i forvejen herinde.

Nu har jeg været sammen med Melissa et par gange den sidste måneds tid. (Håber nogle vil hjælpe med link da jeg igen somsagt er “ny”) 

Har læst lidt løst og fast, om nogle forskellige oplevelser med hende.

Jeg må blot konstatere de gange jeg har mødt hende har været fantastiske!

Det er hende på billederne, men vil faktisk sige hun er endnu pænere i virkeligheden. En meget petit og lille kvinde, hendes røv kan vel være i min ene hånd. Helt fantastiske små bryster der sidder godt(vis man er til den slags selvfølgelig) og de dejligste store stive nippels.

Hendes humør har dog været det væsenlige for mig. Første gang jeg mødtes med hende var en nat på vej hjem fra byen. Vi kunne ikke få betalingen ordenligt igennem over telefonen(skyldes måske jeg var en smule omtåget) og jeg var desværre nød til at gå derfra igen. En smilede Melissa tog det rigtigt pænt og jeg lovede at komme igen dagen efter.

Dagen efter blev jeg modtaget af en ligså smilede kvinde, og vi havde en dejlig halv time sammen.

Jeg har efterfølgende kastet rundt med hende et par gange(bogstaveligt talt, hun vejer vel 40-45 kg) og virkeligt nydt at se hende ridde rundt på mig med hendes skønne lille krop.

Gentagelsefactor? Jeg skal se hende igen i aften! ☺️


Håber i vil tage godt i mod mig og mine oplevelser, der skal nok komme mere i fremtiden.

Ps. Så frabeder jeg gerne beskederne om falsk reklame osv. kun på bekostning af jeg er “ny”

Skal med glæde gerne bevise med de fremtide og fortidige oplevelser jeg har/for.

DenÆldreAmagerDreng ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @DenÆldreAmagerDreng

Du bruger det lille "lænke" tegn fra værktøjslinien over skrivefeltet (ved siden af smileyer). 

Så kopierer du adressen fra annoncen derover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte lille Melissa i går aftes til en times hygge…og det var faktisk rigtig hyggeligt :) 

Jeg kan tilslutte mig alt det positive der er skrevet om hende…hun er sød, smuk og lækker og ikke mindst helt naturlig og meget petit

Jeg kommer gerne igen og anbefaler de af jer som er til små piger at kigge forbi…

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, den 21.6.2023 at 16:22:

Jeg besøgte lille Melissa i går aftes til en times hygge…og det var faktisk rigtig hyggeligt :) 

Jeg kan tilslutte mig alt det positive der er skrevet om hende…hun er sød, smuk og lækker og ikke mindst helt naturlig og meget petit

Jeg kommer gerne igen og anbefaler de af jer som er til små piger at kigge forbi…

Jeg kan kun tilslutte mig, besøg hende. Jeg har besøge hende mange gange gennem de seneste to år og hun er altid positiv og gør ikke det her for pengene, men fordi hun synes det er mega fedt.

Kom afsted, hun er helt fantastisk kvinde, og minder om en skøn teenager med små bryster og en fantastisk krop og højt serviceniveau.

hilsener Zonk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@DenÆldreAmagerDreng
Hvor gammel er du, hvis jeg må spørge. Er selv 58, og spekulerer på om hun tager imod mænd i den alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cap skrev, for 40 minutter siden:

 Er selv 58, og spekulerer på om hun tager imod mænd i den alder.

Hvorfor spørg du hinde ikke bar selv ? 

nu er de fleste piger rigtig gode til at trække 5-10 år af deres alder annoncer så tænke det er vild også ok vide du trække 5–10 af 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cap skrev, 1 time siden:

Er selv 58, og spekulerer på om hun tager imod mænd i den alder.

Det gør hun… :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cap skrev, den 1.4.2024 at 13:22:

@DenÆldreAmagerDreng
Hvor gammel er du, hvis jeg må spørge. Er selv 58, og spekulerer på om hun tager imod mænd i den alder.

Hun er bare dejlig, så besøg hende. Jeg er der jævnligt, og hun er glad for at se mig selvom jeg er 63 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...