Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er efterhånden længe siden, jeg har skrevet herinde, men jeg synes ikke, der har været så mange gode ting at skrive, og så kan man jo ligeså godt lade være.

Jeg tog chancen med Maya, der er helt ny i DK, da hun passer perfekt til mine kriterier:

- Flot blondine √
- Store silibabser √

Rystende god service, perfekt engelsk, superfransk og kys inkluderet. Hun sutter vanvittig godt og er sød og serviceminded.
Lige nu er hendes priser alt for lave, men de bliver jo nok justeret op snart.

Kæmpe anbefaling herfra! Man besøger efterhånden så mange triste piger, der kun tænker i at komme videre til næste kunde, at man glemmer, at de her oplevelser eksisterer. Lad os få hende til at blive i DK frem for at rejse i de øvrige nordiske lande, som hun vist har for vane.

Skrevet
  • Author
slapman skrev, for 28 minutter siden:

Er 2000kr i timen alt for lavt?

1000 kr. for en halv time med SF + kys

Det er da ikke normal takst længere, synes du? Så leder jeg da de forkerte steder.

Skrevet
slapman skrev, for 1 time siden:

Er 2000kr i timen alt for lavt?

Det er en rimelig pris for 1 time, når man tænker på at SF & Tungekys er inkl. 

Med tanke på hvad hendes andre extra's koster.

Skrevet

How is her Sloppy OWO, Sloppy Ball Lick? She is in KBH K you can see from her reviews

Skrevet
BlondViking skrev, for 8 timer siden:

Hvor holder hun til henne ?

indre by . det bliver ikke mere centralt . parkering er dog faktisk ikke såå gal men koster

Skrevet
meUsex skrev, for 6 timer siden:

How is her Sloppy OWO, Sloppy Ball Lick? She is in KBH K you can see from her reviews

jeg fik ikke et særligt sloppy bj og der var ikke særlig fokus på nosserne men hendes teknik er virkelig god alligevel . en af de bedre bjs hvis ikke mit bedste . men bj betyder heller ikke meget for mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.