Hop til indhold
Signor Cuoco

Morgenboller eller aftenboller?

Recommended Posts

Har bemærket at mange af d'herrer besøger pigerne om morgenen, ofte ret tidligt.

At være A-menneske og morgenboller, og måske endda dagens første kunde, rummer indlysende fordele. Pigerne er friske, og det er pikken hos de fleste mænd også på dette tidspunkt. Desværre er jeg B-menneske. Tænker først på sex efter klokken 11 og kulminerer ved 17-tiden. Må planlægge derefter.

Så jeg er en aftenboller;) 

Kunne være sjovt at læse, hvordan procenterne fordeler sig imellem morgenboller og aftenboller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er bedst om formiddagen. Det er en blanding af, at jeg selv føler mig relativt frisk, jeg ved at jeg er renvasket og tanken om, at pigen ikke har haft 1-3 håndfulde pikkemænd oppe i sig inden det er min tur. Og så at jeg forhåbentligt kan give hende en god start på dagen.

Jeg kan godt sætte mig ind i det pirrende ved tanken om at være dagens sidste, men på det tidspunkt bærer jeg selv rundt på en hel dags stress og frustrationer, som jeg ikke synes er rimeligt, skal påvirke hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt klart morgenboller. Det er af den simple grund at jeg vil være dagens første så jeg ikke risikerer hun har noget af jer andre mellem tænderne eller andre steder på/i kroppen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må sige at jeg ikke har nogen præferencer. Det kommer helt an på hvordan det kan lade sig gøre. Tidligt om morgen før job, eller måske i middags pausen, eller hvis det lige passer ind efter job. Her er jeg mere kræsen hvad angår pigen, jeg vil hellere have det til at gå op med den rigtige frem for "bare" at tage en der har tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

Har bemærket at mange af d'herrer besøger pigerne om morgenen, ofte ret tidligt.

At være A-menneske og morgenboller, og måske endda dagens første kunde, rummer indlysende fordele. Pigerne er friske, og det er pikken hos de fleste mænd også på dette tidspunkt. Desværre er jeg B-menneske. Tænker først på sex efter klokken 11 og kulminerer ved 17-tiden. Må planlægge derefter.

Så jeg er en aftenboller;) 

Kunne være sjovt at læse, hvordan procenterne fordeler sig imellem morgenboller og aftenboller?

I tilfælde af vi piger også må svare. Så er jeg helt klart os b-menneske og derved tilmed aftenboller :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, Lige nu:

I tilfælde af vi piger også må svare. Så er jeg helt klart os b-menneske og derved tilmed aftenboller :wub:

Åh, hvor skønt, at du er b-menneske og aftenboller.<3 Jeg var ved at blive nervøs for at være helt alene.  I øvrigt. Det nærmeste du kommer min lokation i Nordsjælland er det Slagelse?

Ja, jeg sætter stor pris på, at pigerne også svarer.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Åh, hvor skønt, at du er b-menneske og aftenboller.<3 Jeg var ved at blive nervøs for at være helt alene.  I øvrigt. Det nærmeste du kommer min lokation i Nordsjælland er det Slagelse?

Er ikke i Slagelse mere. Så Valby vil nok være tættest. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Endnu bedre, Valby,  tak for info. Jeg fornemmer, at vi skal ses. Det kribler lidt, også i hænderne, og det plejer at være et tegn...:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 minutter siden:
Signor Cuoco skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er vild med at opslag og kommentarer på EG kan føre folk sammen!! <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udpræget morgenboller. Det er både der jeg er mest liderlig og hvor jeg nemmest kan finde et alibi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende er det sgu sådan lidt når ovnen er varm før bollerne kommer ind og bliver bagt.

Det kan forstås på flere måder ;)

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Max Speed

Jeg kan kneppe døgnet rundt, men efter lad os bare sige mange mange år i gamet har jeg erfaret at man får de bedste knald sidst på eftermiddagen eller først på aftenen. 

Fornemmer at en del piger har det lige som os andre om formiddagen… vi skal lige i gang… er lidt træt … der skal lige lidt momentum på før det spiller Max… er man heldig har hun haft en lækker fyr hun tændte på før dig,. Men hun kom ikke … du giver så det du har og er det godt bliver du Max belønnet 

:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Speed skrev, for 10 timer siden:

Jeg kan kneppe døgnet rundt, men efter lad os bare sige mange mange år i gamet har jeg erfaret at man får de bedste knald sidst på eftermiddagen eller først på aftenen. 

Fornemmer at en del piger har det lige som os andre om formiddagen… vi skal lige i gang… er lidt træt … der skal lige lidt momentum på før det spiller Max… er man heldig har hun haft en lækker fyr hun tændte på før dig,. Men hun kom ikke … du giver så det du har og er det godt bliver du Max belønnet 

:) 

Min egen begrænsede indsigt i branchen, giver mig en ide om du nok har lidt ret vedr. de fleste i denne branche. 

Personligt er jeg dog så udpræget A menneske at jeg alligevel stadigvæk leder efter en skøn GP der er helt på fra morgen/formiddagen. 

Mine bedste oplevelser vedr dette, har været med overnattende SB, jeg så lader sove, mens jeg står op, men så går indtil igen når DR begynder at vågne. - Der kan være nogle fantastiske dejlige timer med lækker morgen fornøjelser. 

Men hvis nogle har et par gode bud på GP'ere der er fuldt på om morgenen/formiddagen, så hører jeg meget gerne. Særligt i Storkøbenhavn. 

Der er mange gange, hvor jeg har villet besøge en dejlig GP, men hvor det ikke er sket, fordi der ikke er tid, eller hun ikke er på om morgenen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
yrghh skrev, for 19 timer siden:

Jeg er vild med at opslag og kommentarer på EG kan føre folk sammen!! <3 

Ja ganske imponerende at Ts score op til flere dk Gpèr pr tråd, dog næsten overgået af @Bananas og måske endda gratis :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er simpelthen for klodset før kl. 12 til at det er forsvarligt både at køre bil og at have ansvar for et andet menneskes kønsdele. Det bliver noget makværk og jeg ender enten med sæd i øjet eller ukoordineret klo (lang forstærket negl med lak på) på klokkeværket... Så i gamle dage da jeg havde klinikvagter på PG eller Cassiopeia med dagvagter 10-16/17, var dem der besøgte mig fast før kl. 12 med på at jeg lige skulle vækkes lidt til live først med f.eks. slikkeri og "Søstjernen". Så dem der satte pris på tavshed og stille klynk hvor de var aktive, havde chancen for at få lidt ro og lækkersøvnig sex med mig. Det er nu forbeholdt dem i privaten. Jeg elsker morgensex... jeg er bare ikke i stand til at levere noget der tilnærmelsesvist minder om service-sex før to gange kaffe og lidt meditation, og da slet ikke noget man kan være bekendt at tage penge for :D 
Stiletter er HELT udelukket af forsikringsmæssige hensyn før det er blevet eftermiddag :P:wub: 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...