Hop til indhold

Recommended Posts

Okay...svær at få tid hos og respons på tegnsprog...hmmm...lyder sgu lidt for omstændigt og tidskrævende....åbenbart ikke så gode erfaringer med Haru...so far:wacko:

Takker for info;)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 14 minutter siden:

Okay...svær at få tid hos og respons på tegnsprog...hmmm...lyder sgu lidt for omstændigt og tidskrævende....åbenbart ikke så gode erfaringer med Haru...so far:wacko:

Takker for info;)

Det er ‘træls’ det ikke var nemmere at kommunikere.. for hendes billeder er da kun noget der giver en lyst til at møde hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, den 15.5.2023 at 16:35:

Nogen der ved, hvor hun træffes - er det på en af de kendte adresser i byen?

 

I nærheden af Østerbro. Havde tid ved hende i formiddags, men måtte aflyse da jeg blev kaldt på arbejde. Bemærk 30 min. koster kr.1000.- istedet for kr.900.- som står i annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende forleden, ingen problem med aftale, skulle havde en tid kl 10 formiddag, tror hun havde sovet lidt for længe , men lukkede op efter et par min. 

Egentlig en rigtig sød pige , lidt sjov, let til grin.    Massage er nok ikke hendes spidskompetence hvis det er det man går højest efter...og intet pirring når man ligger på maven.

Så det blev jeg hurtigt træt af og vente mig om for ligesom at komme vider , hun fortsatte lidt foran og gig over til blow,  det var både godt og skidt.. hun tager den fint i munden , men skal tørre både pik og mund hvert 15 sek..... det går bare ikke, ved ikke hvad der sker , har oplevet et par stykker som gør det samme , så næsten hellere have kondom på hvis det er det som er problem.   

Nå vi måtte se at komme igennem det , tænkte jeg ville massere hende for ligesom at få det lidt igang, så fandt hun sørme en vibrator frem , dagens overraskelse,   ha sagde jeg for jeg havde også taget en med :D.    det kunne hun li , så kom der god lyd og bevægelse på , efter lidt leg med det gik vi til agten med hendes ben over mine skuldrer mends hun brugte vibratoren,  det kunne hun rigtig godt lide :P.   

Så vil sige både godt og skidt oplevelse.   Nå ja til start fik jeg et bad og aldrig har min pik været så ren den blev meget grundigt og håndfast vasket , flere gange  :D .

God aften derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 31.5.2023 at 17:23:

Besøgte hende forleden, ingen problem med aftale, skulle havde en tid kl 10 formiddag, tror hun havde sovet lidt for længe , men lukkede op efter et par min. 

Egentlig en rigtig sød pige , lidt sjov, let til grin.    Massage er nok ikke hendes spidskompetence hvis det er det man går højest efter...og intet pirring når man ligger på maven.

Så det blev jeg hurtigt træt af og vente mig om for ligesom at komme vider , hun fortsatte lidt foran og gig over til blow,  det var både godt og skidt.. hun tager den fint i munden , men skal tørre både pik og mund hvert 15 sek..... det går bare ikke, ved ikke hvad der sker , har oplevet et par stykker som gør det samme , så næsten hellere have kondom på hvis det er det som er problem.   

Nå vi måtte se at komme igennem det , tænkte jeg ville massere hende for ligesom at få det lidt igang, så fandt hun sørme en vibrator frem , dagens overraskelse,   ha sagde jeg for jeg havde også taget en med :D.    det kunne hun li , så kom der god lyd og bevægelse på , efter lidt leg med det gik vi til agten med hendes ben over mine skuldrer mends hun brugte vibratoren,  det kunne hun rigtig godt lide :P.   

Så vil sige både godt og skidt oplevelse.   Nå ja til start fik jeg et bad og aldrig har min pik været så ren den blev meget grundigt og håndfast vasket , flere gange  :D .

God aften derude

Er billederne retvisende?

Kan se ansigtet har været igennem det fine filter de bruger, til at gøre dem yngre. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 9 timer siden:

Er billederne retvisende?

Kan se ansigtet har været igennem det fine filter de bruger, til at gøre dem yngre. :) 

Hejsa.  jo billeder er ikke helt ved siden af,  det billede med et hjerte for ansigt er nok det mest naturlige hvad krop angår .   men ja træls med de filter .

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 44 minutter siden:

Hejsa.  jo billeder er ikke helt ved siden af,  det billede med et hjerte for ansigt er nok det mest naturlige hvad krop angår .   men ja træls med de filter .

Tak for svar. :) 

Ja det er nemlig, for måske er de ældre, men i de fleste tilfælde har det været en overraskelse, hvorfor de har brug for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg indsætter lige for en god ordens skyld et nyt brugbart link.....det 4. indtil videre :wacko:

Er det bare mig eller.....Syns bare ikke hun ligner en thai på de billeder jeg har set til dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Jeg indsætter lige for en god ordens skyld et nyt brugbart link.....det 4. indtil videre :wacko:

Er det bare mig eller.....Syns bare ikke hun ligner en thai på de billeder jeg har set til dato.

jo vil mene hun er thai,  måske med lidt andre gener også  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 2.7.2023 at 15:53:

Jeg indsætter lige for en god ordens skyld et nyt brugbart link.....det 4. indtil videre :wacko:

Er det bare mig eller.....Syns bare ikke hun ligner en thai på de billeder jeg har set til dato.

Hvis du tænker på ansigtet, så har det klart været igennem deres foryngelses filter.

Det var os noget de brugte på Thai steder blev lukket ned i Gentofte på Tuborgvej. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haru snød mig for et par uger siden.

Jeg havde en tid på Østerbro, men da jeg var på adressen svarede hun ikke på min sms, og heller ikke på opkald.

Jeg havde ellers set frem til hendes behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...