Hop til indhold
Littleloco

Luxury sex with Sofia in Randers 8900

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/363502
Efter et besøg her vil jeg dele min dårlige oplevelse (igen). Bøsbrovej i Randers er jeg blevet skuffet nogle gange.

Billederne passer ikke. Jo jo, hun har da store bryster, men røven er 5 gange så stor,  er lavere og større og hun er noget mere mørk i huden end på billederne. Jeg fik endda tilsendt et billede, som skulle være hende jeg ville møde med lys hud, men nej desværre. Der skal nok være flere der synes det frækt, det gør jeg ikke.

Jeg skulle have vendt mig om og gået ud af døren igen 800kr rigere og en dårlig oplevelse fattigere.

Pigen var som sådan sød nok og forsøgte, at gøre sit bedste, men når jeg allerde er skuffet fra start er det virkelig op ad bakke. Det skal fandme passe med, at den man bliver interesseret i også er den man møder!

Stedet er diskret nok, men noget gammelt faldefærdigt noget.

Hvis i er til en stor mørk kvinde, med kæmpe røv, store bryster, store elskovshåndtag der virkelig forsøger - så tøv ikke med at prøve.

Hvis ikke så hold jer væk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 1 time siden:

Lær ot gå igen, hvis pigerne bruger falske billeder!  Det er svært, men man kan lære det :D

Jeg synes det vælter med falske billeder i øjeblikket… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...