Hop til indhold

Nicole på nympho.dk!

Featured Replies

Skrevet

Mener bestemt hun har været her tidligere. Hun havde på det tidspunkt lidt mørkere og kortere hår. Hun stod superskarpt, petit og med en superspændstig krop. Var meget professionel og ydede fin bj med cim, men var ikke voldsomt engageret. Et lille turnoff for mig var at hun ikke ville have slikket fisse (måske noget kemi). 

Skrevet

Der bliver ikke vist meget tænder på hendes billeder, så måske hendes BJ føles ekstra blød:lol:

Skrevet
G.G. skrev, for 2 timer siden:

ikke vist meget tænder på hendes billeder

De ses på videoen.

Skrevet

hun har været her før med forskellige navne , hun ser dog lidt anderledes ud på de billeder nu tror det er håret . så kan du selv tænke over hvorfor hun skifter navn .

hun er da smuk og har en fantastisk krop og skal nok levere det du har betalt for , men hun er sidenhen blevet mere og mere uengageret så jeg ville spare mine penge .

hun er genert og snakker generelt ikke meget , men det er også tydeligt hun ikke gider det hun laver men holder servicen lige akkurat på et niveau for at kunne tjene

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.