Hop til indhold

Den mindste thai

Featured Replies

Skrevet

Hvem er den mindste thai, som du har gæstet, der stadig er aktiv? (højde og drøjde)

Pt må det for mig være “lille Jenny” i Søborg, som vist ikke længere er aktiv. 

Søger en, der som minimum tilbyder B2B massage ^_^

Pft!

Skrevet
Wasted Youth skrev, for 6 timer siden:

Lin

Har du et link, @Wasted Youth. Jeg har søgt på både EG og AL uden held.

Skrevet

Tak for jeres svar :D

Skrevet

Dao er tilbage i annoncen for Butsaba. Hun når kun over 1:40 i stiletter. 

Skrevet

Pat som var ejer af det nu lukkede Wellness Kbh på Amager Boulevard er ej heller høj.

Hendes klinik på Amager Boulevard er dog lukket, og hun er ikke officielt at finde nogen steder pt. 

Om hun er andre steder er der lidt usikkerhed om.

Hun er ihvertfald en af mine favoritter med hensyn til massage og hygge stemning. 

Skrevet
Executor skrev, for 6 timer siden:

Pt på billede 2 og 3

Nemlig. Og hun skal være i de sko for at komme over 1:40

• 3 weeks later...
Skrevet

@Harran jeg besøgte Dao for et par uger siden og det var ganske godt. Samme gode, crazy energi som for 10 år siden.... :)

• 1 month later...
Skrevet

Vil lige dele denne, da hun bestemt fortjener en god anmeldelse.

Jeg besøgte Dao i går og det var en god beslutning. Hun er bare en super dejlig kvinde at være sammen med. Sød, sjov og smuk på den frække måde. Skal helt sikkert besøge hende igen næste gang jeg er i København.

Skrevet
Henry72 skrev, den 25.7.2023 at 08:30:

Vil lige dele denne, da hun bestemt fortjener en god anmeldelse.

Jeg besøgte Dao i går og det var en god beslutning. Hun er bare en super dejlig kvinde at være sammen med. Sød, sjov og smuk på den frække måde. Skal helt sikkert besøge hende igen næste gang jeg er i København.

Hey Henry! It seems you had a terrific moment. Did you have sex? I wonder because I visitied her some weeks ago and then her arm was not ok so no sex for me that time. Is she better now?

• 2 weeks later...
Skrevet

Noone who knows? Her massage is good and she is very nice but I come to her for FP of course. I do not want to talk about FP on the phone with her …

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.