warmgun 4161 Skrevet 19. December, 2013 Ha ha sikke en kreativitet, der sprudler her på siden Jeg er bosiddende på Fyn - og det er ikke fordi jeg føler mig "bedre" eller mere fornuftig end de piger, der decideret arbejder i branchen - jeg har bare et job og et liv, der ikke tillader den form for engagement, men en fast aftale med en enkelt mand,kunne med garanti gøre en positiv forskel for begge parter - ord som ejerskab og eneret er helt uge i hampen.......jeg lover sgu ikke evig troskab til nogen som helst - jeg ser det mere som en eksklusiv aftale Hvorærgerligt, at du ikke er nærmere mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2013 Lisa, der er helt sikkert en sammenhæng mellem økonomisk engament, og råderet/tilgængelighed. Den model du skitserer er nok ikke en af dem der vil betyde 20- 30000 bobs din vej hver måned. Mindre kan også sagtens være sjovt og berigende - ved jeg Held og lykke med jagten, men eksklusiv er måske ikke det helt rette ord i denne sammenhæng. Kopi fra ordnet. Med vilje lavet lyserød eksklusiv adjektiv BØJNING -t, -e UDTALE [ˈεgskluˌsiwˀ] OPRINDELSE fra tysk exklusiv eller engelsk exclusive fra middelalderlatin exclusivus egentlig 'som andre er udelukket fra', afledt af latin excludere 'udelukke', jævnfør ekskludere Betydninger 1. som kun omfatter eller gælder de få særligt udvalgte og udelukker alle andre EKSEMPLER eksklusiv kreds eksklusiv klub I morgen fylder han 100 år, og træder dermed ind i den eksklusive gruppe på godt 40 mænd i Danmark, som har levet i mere end ét århundrede NyDag88 2. speciel og af meget høj standard EKSEMPLER eksklusivt hotel Her er eksklusive biler som Daimler, Cadillac, Rolls-Royce og en specialbygget Mercedes 600, der har tilhørt Ugandas tidligere diktator, Idi Amin BerlT91 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lisa 18 Skrevet 19. December, 2013 Hmmm når aftalen kun omfatter to personer og ikke flere end dem, er den ve netop ret eksklusiv? Jeg er ikke ude efter 20-30 kilo om måneden......så det gør skam ikke spor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 Hmmm når aftalen kun omfatter to personer og ikke flere end dem, er den ve netop ret eksklusiv? Jeg er ikke ude efter 20-30 kilo om måneden......så det gør skam ikke spor stil højt, vind godt... Det skal nok komme og uanset hvilken form man søge, så handler det vel i bund og grund om at begge er tilfredse med aftalen... En tur til Thailand er jo en af de fordele jeg kan li smiler... Hvis du får sorteret de useriøse fra og søger bredt, så skal det nok lykkes. Et lille forsigtigt råd kunne være, at huske at det er en økonomisk aftale og ikke blive for privat... Mm du søger og vil det selvfølgelig... Held og lykke igen og juleknus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lisa 18 Skrevet 19. December, 2013 Jamen mit problem er nok, at jeg nok stiler ret højt. Jeg har haft sådan en ordning tidligere - han var gift, men vi blev bedste venner med fordele - kemien var i top, vi havde det sjovt i hinandens selskab, vi blev begge to klogere af vores samtaler og det var rigtig god sex At han hjalp med et fast beløb hver gang vi så hinanden, det var bare et ekstra plus.....det fungerede faktisk ret godt i lang tid - men nu er det snart to år siden han rejste fra landet, så tænkte at det kunne være fedt, hvis jeg kunne være så heldig to gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 Jamen mit problem er nok, at jeg nok stiler ret højt. Jeg har haft sådan en ordning tidligere - han var gift, men vi blev bedste venner med fordele - kemien var i top, vi havde det sjovt i hinandens selskab, vi blev begge to klogere af vores samtaler og det var rigtig god sex At han hjalp med et fast beløb hver gang vi så hinanden, det var bare et ekstra plus.....det fungerede faktisk ret godt i lang tid - men nu er det snart to år siden han rejste fra landet, så tænkte at det kunne være fedt, hvis jeg kunne være så heldig to gange mon ikke og ja hvorfor ikke smiler.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2013 Jeg tror der er en del der misforstår det her "sugardaddy" ord. (Forfærdeligt ord forøvrigt) Der er en masse ting man skal gøre sig klart inden man går ind i sådan et "forhold", både som mand og kvinde. For det første skal manden helst være gift, for vi mænd får alt for nemt både følelser og ejerfornemmelser for kvinder, følelser er fint nok bare det ikke går over i forelskelse, ejerfornemmelser går bare ikke. At have et forhold på de betingelser at man , skal vi kalde det giver et bidrag, kan være enormt befriende. Har prøvet at have en elskerinde, problemet var lige pludselig at hun ville mere end jeg kunne tilbyde, hun blev forelsket!! Man skal også gøre sig klart at det ikke udelukkende handler om sex, for gør det for mandens vedkommende så gå på klinik og få lettet trykket. Ved at gå på klinik gøres det uforpligtende, du betaler for en sexuel ydelse som du vælger ud fra et menukort og 30 eller 60 min. går du igen. Har du et "sugardaddy" forhold handler det meget om et frirum eller man kan også kalde det et frikvarter fra hverdagen hvor man nyder hinandens selskab, har det sjovt sammen, nyder et glas vin sammen, diskuterer små og store emner og har hed sex. Her taler vi om kemi på en hel anden måde, en form for venskab. Kan man få det til at fungere, er det en fantastisk oplevelse for begge parter, kræver dog nogle rammer og aftaler som skal være på plads. Jeg taler af erfaring ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lisa 18 Skrevet 21. December, 2013 Nemlig Valdemar Kunne ikke være mere enig Og ja - aftalen skal selvfølgelig tilpasses individuelt - fik på et tidspunkt et tilbud om, at en mand jeg kendte ret godt ville betale min husleje og alle faste udgifter mod han måtte besøge mig nu og da (tænker han mente når det passede ham), men takkede nej, fordi det minder for meget om at være nogens kæledyr. Han betaler for bur, mad og strøelse og til gengæld må han kæle med marsvinet så tosset han vil.....men andre piger ville med garanti finde netop den løsning fantastisk fin -så det handler om at finde det helt rette match og lave den helt rigtige aftale 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 21. December, 2013 ....Man skal også gøre sig klart at det ikke udelukkende handler om sex, for gør det for mandens vedkommende så gå på klinik og få lettet trykket. Ved at gå på klinik gøres det uforpligtende, du betaler for en sexuel ydelse som du vælger ud fra et menukort og 30 eller 60 min. går du igen. Har du et "sugardaddy" forhold handler det meget om et frirum eller man kan også kalde det et frikvarter fra hverdagen hvor man nyder hinandens selskab, har det sjovt sammen, nyder et glas vin sammen, diskuterer små og store emner og har hed sex. Her taler vi om kemi på en hel anden måde, en form for venskab.... Jeg har endnu aldrig mødt en kvinde, jeg kunne drømme om at betale for at "diskutere små og store emner" - det skulle da lige være Angela Merkel, men hun har til gengæld ikke specielt elskerindepotentiale... Nej, jeg mener sagtens et Sugardaddy forhold kan være baseret på sex alene (uden venskab) og en klar aftale om rammerne - herunder betalingens størrelse. Kendte mennesker fra eksempelvis erhvervslivet eller den politiske verden med behov for at få "lettet trykket" kan jo ikke bare "gå på klinik" uden samtidig at påtage sig en stor risiko for offentlig skandalisering Bedste chance for at undgå sådan skandalisering er at vælge en "Sugarbaby", der også har pænt meget at miste ved en offentliggørelse af forholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2013 Thorshammee, dit indlæg viser at der er 2 indgangsvinkler på sådan en aftale. Du søger kæledyret som Lisa beskrev, og fint nok, der er kvinder der syntes det er ok, hun får betalt huslejen og du kan komme forbi og få et blowjob når det passer dig. Er det aftalen så intet negativt fra mig ) Det er bare ikke det jeg vil og gør i min aftale, jeg har også lyst til andet. Der er vi bare forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 21. December, 2013 Kendte mennesker fra eksempelvis erhvervslivet eller den politiske verden med behov for at få "lettet trykket" kan jo ikke bare "gå på klinik" uden samtidig at påtage sig en stor risiko for offentlig skandalisering Bedste chance for at undgå sådan skandalisering er at vælge en "Sugarbaby", der også har pænt meget at miste ved en offentliggørelse af forholdet. svenning dalgaard den buk:):) undskyld spam kunne ikke lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 21. December, 2013 Har lige pløjet mig igennem denne tråd, og det er jo befriende læsning. Tænk, I kan debattere et følsomt emne uden brug af smædeord og personligheder, respekt herfra. Lad nu venligst denne tendens danne skole og smitte af i andre tråde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 21. December, 2013 Har lige pløjet mig igennem denne tråd, og det er jo befriende læsning. Tænk, I kan debattere et følsomt emne uden brug af smædeord og personligheder, respekt herfra. Lad nu venligst denne tendens danne skole og smitte af i andre tråde. du har helt ret,bortset fra at jeg ikke syntes der er ret mange svar der omhandler hvor der kan annonceres men ellers en god debat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 21. December, 2013 Sugardaddy er et yderst fint ord og fortolkes på mange forskellige måder. En google søgning på ordet, læser man hurtigt at der er tale om sex imellem mand og kvinde. Og der er matrielle sager indblandet. Dette kunne være en bytur med mad/drikke, lingeri, betaling af ens husleje eller lign. Om man besøger en glædespige og kommer der ofte, for at få trygheden, den gode sex og et godt smil på læben, går vel ud på det samme som ordet sugardaddy. Det er vel bare et finere ord, du har fået fundet frem. Forskellen i disse 2 ord er vel bare hvormange fyre hun tager imod på en dag/vagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. December, 2013 Mens vi snakker, handler andre . http://ekstrabladet.dk/vrangen/article2180480.ece 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 22. December, 2013 Kom til at tænke på. Diverse netsites scor, dating.dk er jo også en mulighed. Eller almindelige chatrum evt lav et chat/ nick navn der indikerer hvad du gerne vil :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. December, 2013 Kom til at tænke på. Diverse netsites scor, dating.dk er jo også en mulighed. Eller almindelige chatrum evt lav et chat/ nick navn der indikerer hvad du gerne vil Tror mere at hun skal have et anonymt navn ellers bliver hun da bestormet med mails i alle afskygninger. Og selv være den opsøgende, så bliver hendes søgning så målrettet som muligt = mindst muligt spildtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 22. December, 2013 du har helt ret,bortset fra at jeg ikke syntes der er ret mange svar der omhandler hvor der kan annonceres men ellers en god debat Forslagene hidtil har været: Eroguide.dk, Annoncelight.dk samt sugardaters.dk (hvilken sidste ikke lige faldt i Lisas smag). Så er der jo også de datingsites, der "lyder" lidt hen ad eksklusivitet og kræsenhed - nogen ville sikkert sige "fisefornemhed", såsom fx:"Partner med niveau"(!): http://dating.partnermedniveau.dk/xikfd6/559463/?seg=gen&CID=DK_SEM_1_162109637_10003920557_33466931743_+dating%20+eksklusiv Victoriamilan: http://www.victoriamilan.dk/test/v06?utm_expid=45031119-1.-_EfZqc4STGbFImIog_Ziw.4 Om disse sites tillader antydning af økonomiske fordele ved relationen, har jeg dog ikke sat mig ind i. Men Lisa har mange muligheder for at afprøve, om hendes ønske kan realiseres - fx. ved at google: "eksklusive datingsider". Så kommer der en masse hits frem - herunder foruden de ovennævnte også matchmaking.com. Hun skal så selvfølgelig vælge et alias, der antyder hendes ærinde, såsom fx. Sugarbaby1985.Fyn, hvis hun er født i 1985 og opholder sig på Fyn Læs evt. mere om, hvordan andre gør her: http://www.b.dk/danmark/eksklusive-moedesteder-vinder-frem-paa-nettet og http://politiken.dk/forbrugogliv/livsstil/ECE1877569/datingsider-jagter-de-eksklusive-singler/ Så skulle der være lidt at tage sig til på de mørke vinteraftener... Vh./TH P.S.: Endelig er der jo også den kendte www.dating.dk, hvor Fickenstein slår sine folder. Her skal Lisa dog nok forberede sig på - hvis hun indleder en "Sugar-aftale" med Fick - at det vil blive hende, der kommer til at understøtte ham økonomisk i stedet for omvendt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13987 Skrevet 22. December, 2013 Hvorfor ikke bare annoncere på annoncelight med f.eks kun hele timer og så tilbyde nogle få udvalgte kunder en eksklusivaftale - på den måde kan hun jo se kunderne lidt an først og så blandt stamkunderne udvælge de som hun finder sympati for og som har den økonomiske formåen. Ellers kan jeg se at http://www.salgssex.dk/ er genopstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 22. December, 2013 Jo men er ideen ikke med en sugardaddy, at man gerne vil have pengene, men ikke fremstå som en glædespige/luder? Altså i trådstarters tilfælde hun er jo en " almindelig pige" Så skal hun vel ikke satse på salgssex og lignende, men mere de " uskyldige" datingsider og lignende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2013 Jeg tror ikke en annoncering på Annoncelight er sagen, for den sags skyld heller ikke på andre salgssex sider, da Lisa skriver at det hun søger er en eksklusiv aftale med en enkelt mand, hvilket jeg forstår sådan at hun ikke er interesseret i aftaler med en række mænd, men måske jeg tager fejl? Begynde at annoncere på div. sexsider efter en "sugardaddy" er noget af en opgave! Jeg kender en der prøvede dette, lagde annonce på www sexpiger.dk og så ville hun ud fra nogle besøg prøve at se om hun kunne finde en god "besøgsven". Og hvad skete der så, ja det væltede ind med mere eller mindre "beskidte" beskeder,useriøse henvendelser og alle "pikspillerne" var straks i aktion. Kvinden valgte så at få besøg af nogle få seriøse henvendelser (bl.a. mig ) og efterfølgende blev jeg så "besøgsven" hos hende. Men, her stopper historien så ikke. En af dem hun havde haft besøg af begyndte så at ringe til hende, tilbød hende at være med i en film som "kun" skulle sælges til Rusland. Filmen skulle omhandle en gang GangBang hvor 10 fyre skulle give hende hele armen og til sidst sende alle deres safter ud over hende, hvorefter en fed negerkvinde skulle slikke hende ren. Tilbuddet lød på 5000 kr., for hver gang hun sagde nej tak, steg tilbuddet og endte i 20000 kr. Det endte med at hun nærmest følte sig truet grundet da stemmeføringen blev lidt hård da vedkommende fandt ud af at hun ikke ville være med. Efter denne oplevelse havde hun det lidt skidt, fik nyt tlf. nr. men problemet var at vedkommende jo vidste hvor hun boede da besøget var hos hende privat. Heldigvis for hende er hun ikke blevet kontaktet på bopælen, men ubehageligt må det have været. Denne lille historie bare lige for at sige at det er en hård "branche" og jeg tror man skal være stærk for at klare sig og når jeg hører hvordan visse mænd opfører sig over for kvinder, bliver jeg sgu flov på mit eget køns vegne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lisa 18 Skrevet 28. December, 2013 I har ret - debatten tog en uventet drejning - men helt uden annoncering og datingprofiler har jeg fået en del henvendelser - og planen er nu at prøve en af disse henvendelser af i starten af det nye år - hvem ved, måske er jeg bare født under så heldig en stjerne, at jeg finder den rigtige i første forsøg - ellers må jeg lede videre Under alle omstændigheder skal I alle sammen have mange tak for hjælp og nyttige input 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wantesex 4 Skrevet 30. April, 2014 jeg er faktisk en af dem som søger en ung kvinde , men undre mig ,at de ikke findes, ser jers debat herpå , og kan se de findes,måske jeg søger det forkerte sted, hvor finder man så en ung kvinde man hmm kan hjælpe , jeg kræver ikke meget,sød rolig og alm, hvor findes de henne jeg bor vestsjælland og søgt alle steder nogle som har ider hvor man finder ung kvinde(jeg sugardaddy) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 30. April, 2014 Hele forvirringen opstår fordi der ikke er nogen faste definitioner af Sugardaddy eller for den sags skyld Elsker. Jeg kender en pige der over de seneste 40 år har haft 4 Sugardaddys, dog ikke på samme tid. Hun er en helt almindelig pige med et helt almindeligt job. Hun har ikke det store sexdrive, men til gengæld er hun vildt glad for luksus. Hendes Elskere, som hun kalder dem, er gifte mænd som af og til besøger hende i den lækre lejlighed, tager hende med på ferier, forretningsrejser osv. Af og til har hun fået hjælp til en ny bil, køb af lejlighed o.l. Hun har altid kun haft sex med Sugardaddy. Personligt er jeg en del af en lille gruppe som besøger en pige der har trukket sig ud af thaimassage miljøet, af praktiske årsager. Vi hjælper med et fast månedligt beløb , og så lidt luksus ting når vi besøger hende. Desuden har hun haft stor støtte fra os med at blive etableret i samfundet. Nogen har også haft hende med på weekend ture, by ture osv. Hun har altså en lille gruppe Sugardaddys/elskere, på samme tid. Pigen er ikke forpligtet til at have besøg af hver enkelt et bestemt antal gange pr månen, ligesom vi, i sagens natur, ikke er økonomisk forpligtet, ud over almindelig ansvarlig- og anstændighed. For mig er forskellen mellem et besøg på klinik, og besøg hos Elskerinden, at det foregår i hendes private hjem. Der er ingen diskretion vedrørende hvem vi er. Vi kender hinandens tilværelse i detaljer. Der er ikke afsat et bestemt tidsrum til besøget. Skal vi bare have en lille times hygge, eller skal vi knalde dagen i stumper og stykke, så gør vi det, og prisen ændrer sig ikke. Vi har altså fuld fortrolighed til hinanden, og er helt afklarede med forholdet. Faktisk mener jeg mange hjemmegående kvinder, i det bedre borgerskab, før i tiden, levede en tilværelse med en Sugardaddy. Manden kom stort set kun i hjemmet når han skulle slappe af, spise, sove, knalde, læse osv. Ellers deltog han ikke i dagligdagens kedsommeligheder. Hvad gør I den dag, der måtte komme en sygdom "i omløb"? Hiver hinanden ind til 3. grads forhør eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. April, 2014 Hvad gør I den dag, der måtte komme en sygdom "i omløb"? Hiver hinanden ind til 3. grads forhør eller hvad? Hvorfor skulle der komme en sygdom i omløb? Risikoen er da ikke større end når du besøger et bordel - faktisk mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg