bogummisko 34 Skrevet 4. Maj, 2023 Hej er der nogen der kende hende og har været samme med hende kan ikke vedhæfte fil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmazingGrace Skrevet 4. Maj, 2023 bogummisko skrev, for 7 minutter siden: Hej er der nogen der kende hende og har været samme med hende kan ikke vedhæfte fil Kom ud af din offerrolle - det er sgu for dovent. Google hvordan du kopierer en web-adresse. Hvis du ikke kan klare så simpel en handling, fortjener du ikke at stikke din pik i en varm fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 6. Maj, 2023 AmazingGrace skrev, den 5.5.2023 at 00:53: Kom ud af din offerrolle - det er sgu for dovent. Google hvordan du kopierer en web-adresse. Hvis du ikke kan klare så simpel en handling, fortjener du ikke at stikke din pik i en varm fisse som sig som ikke kunne finde hende og sætte linket ind heller ) https://sugardaters.com/da/profile/NBRmk67GW- så ingen af jer fortjener det ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 7. Maj, 2023 bogummisko skrev, den 5.5.2023 at 00:45: Hej er der nogen der kende hende og har været samme med hende kan ikke vedhæfte fil @bogummisko Jaaa for pokker da, jeg har masser af kendskab til denne frækkert. Uhh disse minder Orker bare ikke at fortælle, men god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 8. Maj, 2023 (edited) @bogummisko Nu har du et link til hende, så behøves du ikke skrive PM til mig om mistet nummer.. NU er hun er kun et klik væk, Ik'.. eller?? Redigeret 8. Maj, 2023 af ild i piben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 9. Maj, 2023 @bogummisko Og at hun så ikke svare dig, når du skriver til hende, er vist en sag mellem hende og dig. Måske er hun ikke interesseret mere. Jeg deler aldrig nummer eller andre kontakt oplysninger på piger/kvinder, heller ikke på PM. Men det er nok bare mig, og dét nogen kalder respekt. Så du behøver ikke at skrive mere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 17. Maj, 2023 andre der har kend skab til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zulu77 3 Skrevet 30. Juni, 2023 Har skrevet sammen med hende men når der skal laves en aftale så forsvinder hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 148 Skrevet 2. Oktober, 2023 Hun minder lidt om den Bianka der var på sexdebut.dk på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg