Hop til indhold

Hana i Skive - igen

Featured Replies

Skrevet

Jeg må simpelthen også skrive en anmeldelse her, da jeg har svært ved at få armene ned.

Mange til sød pige skal man da lede længe efter.

Jeg aftale i forvejen en time FP - b2b, fransk uden og sex ... Og det skal jeg da love for at jeg fik 112%.

Lækker b2b, hvor et par olierede faste bryster nænsomt glider op ad ryggen, men man mærker missen rasper som lidt sandpapir 320 op ad benet - huuuuuuu ....

Et par stramme læber kunne også sætte gang i sagerne, så den sidste del af akten gik lidt hurtigt, da hun også er ret stram for neden :wub:

Der var derfor lidt tid til overs, og Hana tilbød lidt efterfølgende lækker massage - dejlig afslutning.

LINK HER: HANA

Skrevet

Hvorfor ikke bare bruge tråden der ER oprettet?

Skrevet

Ny anmeldelse, NY TRÅD.

Måske passede overskriften ikke lige tråd starter, eller han ville måske bare gerne have reaktioner fra andre på sin egen tråd.

Hvad er problemet. Hvis jeg lægger en anmeldelse ud så leder jeg da ikke efter andre der også har anmeldt samme person, og skriver i DERES tråd.

Så for mig er hver ny anmeldelse velkommen i deres egen tråd.

Hvad der derimod irriterer mig, er at når man søger på noget, så kommer andres kommentarer op med deres eget link, i stedet for under hoved tråden. (håber det er forståeligt)

Skrevet
sunny skrev, for 21 timer siden:

Jeg må simpelthen også skrive en anmeldelse her, da jeg har svært ved at få armene ned.

Mange til sød pige skal man da lede længe efter.

Jeg aftale i forvejen en time FP - b2b, fransk uden og sex ... Og det skal jeg da love for at jeg fik 112%.

Lækker b2b, hvor et par olierede faste bryster nænsomt glider op ad ryggen, men man mærker missen rasper som lidt sandpapir 320 op ad benet - huuuuuuu ....

Et par stramme læber kunne også sætte gang i sagerne, så den sidste del af akten gik lidt hurtigt, da hun også er ret stram for neden :wub:

Der var derfor lidt tid til overs, og Hana tilbød lidt efterfølgende lækker massage - dejlig afslutning.

LINK HER: HANA

Fint at høre at du også har haft en god oplevelse, og dejligt at du deler den.

Jeg havde egentlig forventet at kunne starte min kommentar med ordene - Nå, du har fået armene ned - men der kom du mig jo lidt i forkøbet.

Kan helt genkende det du har beskrevet, og næsten mærke hendes varme krop skøjte rundt i masser af olie.

Jeg er en af dem, der aftaler så lidt som muligt inden start. Og med Hana går det bare så enkelt og glidende. Ikke noget fast program der skal hastes igennem, og uden minutur der står og tikker. Det udvikler sig helt naturligt, og ting tager den tid, ting nu engang tager. Jeg er ikke sådan lige at afslutte, men ingen sure miner og come on og finish now. I stedet lyder det “hard nut to crack”, og så får den bare lidt ekstra af det hele.

Jeg indsætter lige et nyt link, så kan denne tråd også findes, hvis man søger på hendes annonce id. https://annoncelight.dk/showad/353939

Skrevet
  • Author
Storspilleren skrev, den 5.5.2023 at 07:57:

Fint at høre at du også har haft en god oplevelse, og dejligt at du deler den.

Jeg havde egentlig forventet at kunne starte min kommentar med ordene - Nå, du har fået armene ned - men der kom du mig jo lidt i forkøbet.

Kan helt genkende det du har beskrevet, og næsten mærke hendes varme krop skøjte rundt i masser af olie.

Jeg er en af dem, der aftaler så lidt som muligt inden start. Og med Hana går det bare så enkelt og glidende. Ikke noget fast program der skal hastes igennem, og uden minutur der står og tikker. Det udvikler sig helt naturligt, og ting tager den tid, ting nu engang tager. Jeg er ikke sådan lige at afslutte, men ingen sure miner og come on og finish now. I stedet lyder det “hard nut to crack”, og så får den bare lidt ekstra af det hele.

Jeg indsætter lige et nyt link, så kan denne tråd også findes, hvis man søger på hendes annonce id. https://annoncelight.dk/showad/353939

Armene kom da ned igen - men du har ret i, at hun kan blive et dyrt bekendtskab med tiden :) 

Skrevet

Der er indgang i en baggård ud til noget der ligner den sidste ende på en gågade,

Skrevet
dfreak skrev, for 42 minutter siden:

Der er indgang i en baggård ud til noget der ligner den sidste ende på en gågade,

Ja, det blev jo så lidt dobbeltkonfekt med min kommentar.

Og øh - du kunne du altså ikke holde dig væk...:)

Redigeret af Storspilleren
-

• 4 weeks later...
Skrevet
Kugodt skrev, for 6 timer siden:

Nogen, der ved hvor Hana er blevet af?

Hun kunne ikke være i Skive mere, og der var gået kludder i det med det næste sted hun skulle hen.

Hun har p.t. ikke noget sted at være. Så hun søger med lys og lygte efter en ledig thaibiks i øst/Midtjylland eller omegn, hvor hun kan leje sig ind. 

Jeg kunne bestemt også godt tænke mig, at hun snart kommer i gang igen. Hun er jo virkelig dejlig, og man bliver så hurtigt trængende. Men vi må jo have tålmodighed, og bruge tiden til at samle nogle sedler sammen.

Skrevet
Storspilleren skrev, for 18 timer siden:

Hun kunne ikke være i Skive mere, og der var gået kludder i det med det næste sted hun skulle hen.

Hun har p.t. ikke noget sted at være. Så hun søger med lys og lygte efter en ledig thaibiks i øst/Midtjylland eller omegn, hvor hun kan leje sig ind. 

Jeg kunne bestemt også godt tænke mig, at hun snart kommer i gang igen. Hun er jo virkelig dejlig, og man bliver så hurtigt trængende. Men vi må jo have tålmodighed, og bruge tiden til at samle nogle sedler sammen.

Hun kan komme til Odense, der er plads til hende

Skrevet
Friskfyr12 skrev, for 14 timer siden:

Hun kan komme til Odense, der er plads til hende

Pæn tanke - men du vandt heldigvis (for os jyder) ikke i lotteriet denne gang. :) Men måske kommer hun forbi engang, hun er jo ikke en der ønsker at gro fast et sted i hele og halve år.

@Kugodt vi må jo så hoppe i bilen og begive os til Aalborg, hvor hun har slået sig ned de næste uger. Og jeg skal så lige finde et påskud for at komme afsted i den retning. Kan man måske komme så langt ud, at man desperat kommer til at mangle noget i IKEA.........:shock:

Skrevet
Storspilleren skrev, for 2 timer siden:

Pæn tanke - men du vandt heldigvis (for os jyder) ikke i lotteriet denne gang. :) Men måske kommer hun forbi engang, hun er jo ikke en der ønsker at gro fast et sted i hele og halve år.

@Kugodt vi må jo så hoppe i bilen og begive os til Aalborg, hvor hun har slået sig ned de næste uger. Og jeg skal så lige finde et påskud for at komme afsted i den retning. Kan man måske komme så langt ud, at man desperat kommer til at mangle noget i IKEA.........:shock:

Ja, jeg besøgte hende i Aalborg i dag. Skulle jo lige sige velkommen til byen. Det tog også ca. 60 minutter. 

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 2 minutter siden:

Kunne nogen lægge et link op? Jeg kan ikke lige finde hendes annonce noget sted. ;)

Den er ikke aktiv lige nu. Men da jeg fandt hende i eftermiddags var det med dette link (fra min browserhistorik). Samme som ovenfor. 

https://annoncelight.dk/showad/353939

• 3 weeks later...
Skrevet

Har ikke haft fornøjelsen af at gøre brug af Hana's services endnu, men jeg mødte Hana her for en uges tid siden i forbindelse med et besøg hos min faste GP som Hana delte adresse med pgl. dag og jeg må bare sige Wauw hun er sindsygt smuk.

Dette sagde jeg også til min faste pige, som så spurgte om jeg ikke lige skulle prøve en tur, men måtte springe over pga. min penge situation, men jeg overvejede om jeg lige skulle tage 30 min og så leve af pasta og ketchup resten af måneden xD

Mht. de billeder på hendes AL profil vil jeg sige det ikke er af hende, Men de er meget retvisende, dog vil jeg lige bemærke at hendes ansigt er meget pænere i virkeligheden end hende som er på hendes AL profil

Det kommer ihvertfald til at blive et afspring fra min faste her om nogle dage når lønnen triller ind, især efter de positive oplevelser jeg kan læse i andre har haft med hende!!!

Skrevet
Crackin2 skrev, for 7 timer siden:

og så leve af pasta og ketchup resten af måneden xD

Nu er der jo heldigvis ikke så længe til den første :D:)

Skrevet
Crackin2 skrev, for 18 timer siden:

Har ikke haft fornøjelsen af at gøre brug af Hana's services endnu, men jeg mødte Hana her for en uges tid siden i forbindelse med et besøg hos min faste GP som Hana delte adresse med pgl. dag og jeg må bare sige Wauw hun er sindsygt smuk.

Dette sagde jeg også til min faste pige, som så spurgte om jeg ikke lige skulle prøve en tur, men måtte springe over pga. min penge situation, men jeg overvejede om jeg lige skulle tage 30 min og så leve af pasta og ketchup resten af måneden xD

Mht. de billeder på hendes AL profil vil jeg sige det ikke er af hende, Men de er meget retvisende, dog vil jeg lige bemærke at hendes ansigt er meget pænere i virkeligheden end hende som er på hendes AL profil

Det kommer ihvertfald til at blive et afspring fra min faste her om nogle dage når lønnen triller ind, især efter de positive oplevelser jeg kan læse i andre har haft med hende!!!

Jeg kan godt forstå, at du blev betaget af hende. Jeg synes også, at hun er en meget smuk og velformet pige, og så har hun samtidig et meget behageligt væsen. Jeg er sikker på, at billederne er af hende. Jeg var også lidt i tvivl i starten, da jeg også mener at hun ser bedre ud i virkeligheden, men den er god nok.

Håber du har fået skillinger i kassen, for du har travlt. På lørdag rykker hun fra Spøttrup, og tager et lidt længere ophold langt sydpå.

Og så vil jeg lige bemærke, at pasta og ketchup kan altså også noget. Jeg har ikke levet af andet siden hun kom i nærheden.:)

• 1 month later...
Skrevet
Bobsy74 skrev, 1 time siden:

Jeg har faktisk haft samme tanke…

Det er hende. Hun er tilbage i Ilskov.

Skrevet

Hvad er hendes pris og hvad tilbyder hun

Skrevet
Mthom skrev, for 12 timer siden:

Hvad er hendes pris og hvad tilbyder hun

Svært at gennemskue da hun ikke svarer på nummeret i annoncen.

/ Western

Skrevet

Kan ikke finde hendes annonce, er der nogen der ved hvor hun er henne? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.