Hop til indhold

Er priserne ved at stikke helt af ??

Featured Replies

Skrevet

Ikke alle steder stikker prisen helt af. Det er stadigvæk muligt at få en time til 1400 kr. All inklusiv. Men apropos min tråd om Blow uden kondom , så er det en af de ydelser som mange GP ‘ ere tager ekstra for , op til 400 kr. Ekstra. Vi kan jo heldigvis som kunder selv vælge hvilken GP vi vil besøge. Konkurrencen er stor derude. Pris og kvalitet hænger dog ikke altid sammen. Min grænse for en time ved en GP er 1500 kr. All inklusive. Og det finder jeg oftest i Thaisegmentet.

• Svar 52
  • Visninger 9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Plaskeren
    Plaskeren

Jeg besøger ikke de piger hvis menu ligner en Starbucks kaffe liste. Jeg gider simpelthen ikke planlægge mine knald som var en invasion af Normandiet

• SweetKisses
    SweetKisses

Jeg kan slet ikke forstå man kan holde styr på de der ekstra priser når man er igang….  Jeg har en fast timepris, og der er ingen mulighed for at booke kortere tid.. men til gengæld er jeg klar p

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Min timepris er faldet med 300 kr i forhold til da jeg startede.. Det kan så også kun lade sig gøre fordi mine udgifter er lavere.. Men jeg har lagt mærke til at mange af de nye piger fra udlandet har

Skrevet
cassanova skrev, for 42 minutter siden:

Men apropos min tråd om Blow uden kondom , så er det en af de ydelser som mange GP ‘ ere tager ekstra for , op til 400 kr. Ekstra.

Det er vel meget naturligt, at betale ekstra hvis man får mere end sædvanligt? Hvis du køber fire æbler og så lige snupper en banan, så skal du jo også betale for bananen, selvom det hele kom fra grøntafdelingen….

Skrevet
Liv skrev, for 6 timer siden:

Det er vel meget naturligt, at betale ekstra hvis man får mere end sædvanligt? Hvis du køber fire æbler og så lige snupper en banan, så skal du jo også betale for bananen, selvom det hele kom fra grøntafdelingen….

Skæv sammenligning synes jeg, du blander æbler og bananer.

Æbler og bananer i poser koster ikke mere end dem uden. :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.