Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tynde kondomer

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Kondomer er et nødvendigt onde.

De nedsætter følsomheden, og den der afbrydelse når det skal på, er pisse irriterende. Pausen kan vi ikke gøre noget ved. Det kan vi derimod med følsomheden.

Er der nogen der ved hvor man kan købe helt helt helt tynde kondomer der holder. Dem fra Apoteket, har jeg prøvet. De er egentlig ikke tynde. Der er, efter min mening, bare mindre, og så blive de tynde når de bliver tvunget på standard dilleren :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes de blå fra apoteket er gode, de er ganske vist ikke "tynde" men XL, dvs. at de ikke strammer så meget og når de sidder lidt løsere kan man også føle mere. De føles desuden væsentligt tyndere end visse "Standard" kondomer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig i at kondomet generelt bare er super irriterende at skulle bekymre sig om, når man først er i gang. Det jeg har fundet ud af ved xl kondomer er, at de i mod manges forventning ikke er særlig meget længere - derimod er de større i bredden, og det er jo to helt forskellige ting.

 

I forhold til tykkelsen hører jeg mange der bruger dem her fra Durex http://www.kondomaten.dk/fetherlite-kondomer eller dem her fra et andet mærke http://ekondom.dk/rfsu-kondomer/23-thin-kondomer.html det er dem der hænger nede i Brugsen. Synes bare begge to er ret dyre sammenlignet med protex som man kan købe i Netto for 25 kroner. Det er så også de helt almindelige slags, men alligevel.

 

Det ville være interessant hvis kineserne kunne få udviklet et tyndere kondom som ikke ødelægger følelsen. Men 0,01 mm lyder jo helt urealistisk eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Wave, Nylon og Anders. Tak for svar.

Jeg har ellers lært at et kondom skal sidde tæt. Bruger men et der har for stor omkreds, så vil der komme luftlommer, og faren for at ødelægge kondomet stiger betragteligt. Det har i måske aldrig oplevet? Måske er det en sandhed fra dengang kondomer var lavet helt eller delvist af natur gummi.

Prisen er ikke en faktor for mig. Jeg betaler alligevel fra 1000kr og op for en times oplevelser, så de 10-20 kr ekstra er ligegyldige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger dem her

http://www.kondomland.dk/12_stk__exs___ultra_thin_fine_kondomer-p-1189.html?cPath=155

For mig er det også vigtigt at kunne mærke andet end smagen af gummi :-)

Og derfor har jeg prøvet mig lidt frem for at finde dem jeg synes er bedst at bruge

.. for mig ihvertfald.

Håber at der er nogle mænd herinde der også har prøvet dem, og ligesom jeg synes de er et godt produkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid bare brugt de kondomer pigen har og som jeg forventer hun er tryg ved, hvad siger pigerne til at vi selv medbringer kondomer ?

 

Jeg har svært ved at forholde mig til prisen, da den jo kun udgør nogle få promille af et timebesøg.

 

På Kondomland så jeg så dette : "slikkelapper"  :eek:  har nogen af jer erfaringer med disse ? :-P . Jeg dyrker meget gerne oralsex men har aldrig brugt beskyttelse ved oralsex til hende og tror heller ikke jeg kommer til det ...

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for mange gode svar.

Jeg vil afprøve de forskellige forslag, alt efter hvordan jeg tror de passer til mine ønsker.

 

Finder jeg nogen der er helt ekseptionelt gode lægger jeg en post mere i denne tråd.

 

Slikkelapper har jeg hørt om, men aldrig prøvet. Smagen er en meget stor del af min oplevelse og nydelse, og smagen af kondomgummi er ikke noget der trigger mig. Kan godt forstå de piger der ikke kan døje det, kan også godt forstå de der ikke tør andet. Det var så et sidespring - igen!

 

De kondomer de fleste glade glædespiger bruger, er desværre ikke så gode for mig. Jeg føler simpelthen for lidt gennem dem - Bundstok.

 

Pleasurezone, hvilken type af de mange kondomer du linker til, er det lækre tynde?

 

Prisen er som før nævnt ligegyldig, som Bundstokken også skriver.

 

Don, dem vil jeg afprøve. Ved også med hvem ;) Hun er med på alt, så længe det er sikker sex.

 

Mvh

ÅE

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

jeg har det lidt svært med at man selv medbringer kondomer. ikke fordi jeg ikke stoler på folk. men fordi nogle kondomer får mig til at tørre ud. dette kan jo så klares med glidecreme. men det syntes jeg bare er lidt en festdræber. men kan man leve med dette ser jeg ikke noget problem i det.

 

jeg har selv kondomer i flere størrelser så der burde være et der passer. jeg har forståelse for dem som bruger kondomer der ikke indeholder allegener.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sisse det er ikke størrelsen. Der er jeg 100% mainstreem. Det er tykkelsen der er problemet. Eller rettere, følelsen.

Ja creme er lidt trist, men vi mænd må accepterer at vi ikke tænder alle. Ikke at det er sket for mig, da;)

Mærkeligt du bliver tør. Det må være noget kemi-eller lugt måske? Mange kondomer lugter fælt. Grim lugt får mig til at miste lysten. Nej, jeg har aldrig oplevet en af dine kollegaer der lugtede grimt, tværtimod. Men kondomerne hmmm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Apoteket har nogle ganske udmærkede tynde kondomer:  PLAN kondom rød -  tykkelse 0.04 mm og 53 mm i bredde.

De sidder rigtigt godt ( er nok 'normalt' udrustet i den nedre ende), og de er aldrig gået i stykker for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med fare for at afspore din tråd ÅE...... men nu du er inde på kondomer...Jeg foretrækker Durex London kondomer... de er ekstra stærke. Muligvis ikke specielt tynde, men synes ingenlunde det går ud over oplevelsen, tværtimod. Jeg har som Sisse beskriver oplevet at alm klubkondomer får både pigen og mig selv til til at tørre ud.. har også flere gange oplevet de er sprunget. London kondomer har jeg aldrig haft problemer med... tværtimod! Og så iøvrigt.. har ofte fået at vide at det er vigtigt kondomet sidder stramt, og at man sagtens kan bruge alm kondomer selvom man er godt udrustet fra naturens side.. det er bullshit!! For det første nedsætter det følelsen betragteligt... for det andet springer de lettere.. jeg foretrækker XL kondomer.

 

Venligst

Sexaben

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kondomer kan være trælse! Men man skal også huske på, at vælger man det forkert kondom kan det hurtig blive en træls dag ( her taler jeg af erfaringer ). Derud over hvis man vælger de rigtig, så bliver ens dag bare tip top i orden. 

 

Jeg har gode erfaringer med de tynde kondomer Thin https://www.coolkondom.dk/kategori/tynde-kondomer , og kan kun anbefale dem til andre, men igen det er jo forskelligt fra person til person. :smile:

 

Kasper: Jeg tvivler meget på der kommer et 0,01 mm kondom, da jeg ikke tror det ville holde, men man skal jo aldrig sige aldrig, alt kan ske i denne verden :smile:

 

 

Redigeret af Fynelskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Jeg bruger altid durex, hader at skifte mærke og durex fåes over alt, jeg bruger tit "ultra thin" og alle virker godt tilfredse med dem..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at afspore din tråd ÅE...... men nu du er inde på kondomer...Jeg foretrækker Durex London kondomer... de er ekstra stærke. Muligvis ikke specielt tynde, men synes ingenlunde det går ud over oplevelsen, tværtimod. Jeg har som Sisse beskriver oplevet at alm klubkondomer får både pigen og mig selv til til at tørre ud.. har også flere gange oplevet de er sprunget. London kondomer har jeg aldrig haft problemer med... tværtimod! Og så iøvrigt.. har ofte fået at vide at det er vigtigt kondomet sidder stramt, og at man sagtens kan bruge alm kondomer selvom man er godt udrustet fra naturens side.. det er bullshit!! For det første nedsætter det følelsen betragteligt... for det andet springer de lettere.. jeg foretrækker XL kondomer.

 

Venligst

Sexaben

 

Af alle de kondomer som har sprunget for mig, har cirka 9 ud af 10 været en London kondom. Og det er uanset on det er alm. eller XL. Og det er dem de alle bruger på klinikkerne, fordi de er billige! Ikke fordi de er gode. 

 

Jeg bruger Skyn, som Waverider refererer til tidligere i denne tråd. De passer mig, er aldrig sprunget (materialet er mange gange stærkere end latex) og giver en suveræn følelse for begge parter. Næsten som helt uden. 

 

Men jeg har mistanke om at når det springer, så er det måden det er sat på på. 4 fingre, som spreder kondomet gør at det kan sættes på i en ruf, men neglene laver nok en lille rift. Det har jeg ikke statistik på endnu. Pårulning med læber/mund, der kan tænderne ridse. 

 

Efter at have sprunget kondomet 2 gange i træk ved den samme GP, (det blev så dejligt hektisk), så foreslog at jeg for fremtiden medbragte mine egne. Og det har jeg gjort lige siden, undtagen een gang, hvor mit lager i bilen var tømt, og naturligvis sprang london kondomet. 

 

såå derfor er jeg blevet forsigtig med london kondomerne.

 

Det var bare mine 5 cents

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...