Ginne 325 Skrevet 1. Maj, 2023 https://sexnord.net/profile/704174/chiara-milano Tjek lige hende her ud. En vildbasse i sengen. Lækker krop og indstilling til sex. Var der før corona. Det var bare en oplevelse. Hun er i Flensburg til og med lørdag. Som de fleste piger i Flensburg - store skifte dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 130 Skrevet 2. Maj, 2023 Jeg kan kun give Ginne ret. Da jeg besøgte hende (noget tid siden, pre-corona. Var det upåklageligt. Det _er_ hendes billeder. (ikke blot "lignende"). Hun er definitivt et besøg værd. Det kan betale sig at behandle hende godt. (aka lad være med at være en idiot ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NikolajT 16 Skrevet 3. Juni, 2023 Hvordan var hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 130 Skrevet 7. Juni, 2023 NikolajT skrev, den 4.6.2023 at 01:16: Hvordan var hendes priser? Tidstypiske for byen, omkring 150 euro for en time mener jeg man kan slippe med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg