Hop til indhold

Leia i Ørestad (lidt forelsket)

Featured Replies

Skrevet

New tread is up in nympho ( Old phone number was lost ) I had to give her a visit this evening and now i´m totaly exhausted.....

https://nympho.dk/n12047/3916/leia-again-in-copenhagen/#profile-services

I can only comply to other members words, when it comes to performance from her, she is defenetly in a league of her own, she certanly knows how to take care of a man!

I will put up a rewiew later on her....   She most sertenly deserves that!

Skrevet
BigHeart skrev, for 2 timer siden:

New tread is up in nympho ( Old phone number was lost ) I had to give her a visit this evening and now i´m totaly exhausted.....

https://nympho.dk/n12047/3916/leia-again-in-copenhagen/#profile-services

I can only comply to other members words, when it comes to performance from her, she is defenetly in a league of her own, she certanly knows how to take care of a man!

I will put up a rewiew later on her....   She most sertenly deserves that!

Enig, hun går til makronerne, anbefalelsesværdig, skrev en anmeldelse af hendes blowjobskills under efterlysningen "Bedste slug i København og omegn?" hvis nogen er interesseret. 

Skrevet

Er der nogen der har tilkøbt squirting og har lyst til at fortælle hvordan det var? :)

Skrevet

blot til info. selvom jeg havde på forhånd bestilt en tid til i dag hun eller hende mellemmand kludder i det og hun giver mig en andet tid og siger jeg

elleres tak for tilbuddet for øvrigt hun opholder stadigvæk i hotel og det er heller ikke diskrete sted man kan besøge! god jagt derud. 

Skrevet

If you want to read what i think and how i rate Leia just follow the tread...

Skrevet

Jeg kan bekræfte trådstarters rosende ord. Jeg har haft en lignenda fantastisk oplevelse i dag.  Hun leverer GFE i højeste potens. Min oplevelse var på et hotel i centrum. Hun sagde at hun flytter i morgen til et nyt sted med bedre plads.

Skrevet

På samme sted er jeg gået 8 etager op og det gør jeg ikke mere !

Skrevet
Where2 skrev, for 27 minutter siden:

På samme sted er jeg gået 8 etager op og det gør jeg ikke mere !

You will actually save money on visiting this girl, you don`t need to put any money into any workout any more!    :biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.