Hop til indhold
Guest andrew1000

Leia i Ørestad (lidt forelsket)

Recommended Posts

Guest andrew1000

Jeg besøgte Leia forleden. Kommunikation via en WhatsApp virksomhedskonto, som hun nok ikke selv bemander.

Stedet 10/10

Kan I huske den med, at kvinden oplyser adressen på den modsatte side af vejen først? Leia bruger noget tilsvarende men lidt sejere, som gør at ingen fatter mistanke til dig eller til lejligheden. Man får også grundig vejledning i at finde vej til lejligheden, som er ny og superflot. Jeg parkerede i parkeringshuset lige på den anden side af vejen. 

Pigen 10/10

Det er hende på billederne, og, wauv, hvor er hun smuk. I udstråling også. Hun har den der kunstneriske boheme udstråling og dufter dejligt og er blød og alt det der. 

Oplevelsen 10/10

Jeg besøgte hende sent på dagen, så var nok snarere den sidste end den første på dagen. Jeg kommer med lyst til GFE, nærvær og iver, og havde sat mine forventninger til at sådan smuk, ung pige ikke ville kunne matche mit niveau af lyst. Men jeg tog fejl, og vil faktisk sige, at hun overgik mig både i at kunne modtage nydelse og give nydelse. 

Det var en af mine bedste oplevelser længe og selvfølgelig med tungekys, kærtegn og kram. Selvom BJ ikke betyder noget for mig, så vil jeg sige, at det var særligt godt og uden gummi. 

Jeg er helt vildt imponeret over denne unge pige der - som andre model-lignende piger kunne have haft en fin forretning på sit udseende og dårlig indsats - valgte at møde mig med al i min lyste og tilmed gengælde i overmål. Købte en time og blev mere. 

Må I få lige så god kemi med hende (i hendes tilbageværende uge eller to)! 

https://nympho.dk/n11810/3850/leia/

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Estiske unge piger/modeller og GP'er er bare dejlige!- ja, vel ofte Baltikum generelt. Nordisk, feminint udseende/træk.

1000_F_13268637_NcPdPJSaz9KPNBpJcSAfp6zC

Det ville ikke gøre noget hvis Leia (og EMMA! ) samme sted ?, fik så meget ud af det hele at de hurtigt indstillede kompasset mod København hurtigst muligt!!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000

@ppdjeg så skyggen af én pige til i lejligheden, så måske det var Emma. Og, ja, deler dit håb om, at hun kommer tilbage, og hvis ikke håber jeg, at en ny baltisk pige kan tage lidt af mit hjerte i bytte for en dejlig time. 

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for en god anmeldelse . har overvejet et besøg men der er et par ting der holder mig lidt fra det . måske du kan svare

er hun lige så høj som hun opgiver på nympho ? 

hvis det er samme lejlighed som emma arbejder fra , så tror jeg den kan rumme tre eller fire piger .. det er alt for mange og føles ikke intimt men som en bollefabrik . nej tak

kan hun engelsk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
AgentLeman skrev, for 8 minutter siden:

tak for en god anmeldelse . har overvejet et besøg men der er et par ting der holder mig lidt fra det . måske du kan svare

er hun lige så høj som hun opgiver på nympho ? 

hvis det er samme lejlighed som emma arbejder fra , så tror jeg den kan rumme tre eller fire piger .. det er alt for mange og føles ikke intimt men som en bollefabrik . nej tak

kan hun engelsk ?

Ja, hun er virkelig høj. Jeg er 1.92 og hun virkede bestemt ikke lav ift mig. Hendes højde passer. 

Skriv til hende for at få hendes adresse, så kan du sammenligne med Emmas adresse. Det virkede ikke som en bollefabrik men stor flot lejlighed med plads til to. Men ja, hvis der er 4 piger indenfor åbningstid, så kan kø til badeværelset sikkert forekomme. Jeg var der jo sent på dagen, så det kan være, at "bollefabrikken" var lukket. Jeg ved det ganske enkelt ikke. 

Hun snakker engelsk, men er meget usikker på sit eget ordforråd, som faktisk var fint. Hun er velovervejet og observant, så vi kommer langt i en samtale også på få ord. Følte ikke at hendes engelsk var et problem for at lære hinanden at kende før og efter akten. 

Ved ikke om det besvarer spørgsmålene? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte de rosende ord fra anmelderen. Fuldkommen verdensklasse elskerinde! Jeg fuckede min dag helt op og alt der kunne gå galt, gik galt, men Leia var stadig sødmen selv, da jeg fik fumlet mig frem til adressen 30 min forsinket.

Hun virker til at være multiorgasmisk i en grad som jeg sjældent har oplevet. Hun var helt pjattet med at blive slikket, og hun går i dén grad også op i at sutte en pik med liv og sjæl. Hun kan godt lide at tage styringen og ved hvad hun kan li'. Der er ikke noget skuespil her.... Det er man ikke tvivl om efter den første tungeslasker. Princess Leia er en engel med en liderlig lille djævel i sig. Pas på! Hun kan blive en dyr fornøjelse.

Til gengæld var jeg ved at falde ned af stolen, da hun sagde hvor hun kommer fra. Hun måtte sige det til mig 3 gange for jeg var overbevist om at jeg havde hørt forkert. Det er noget HELT andet end der står i annoncen. Tror stadig ikke helt på det, men det kan i selv tage ud og undersøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg citerer lige en anmeldelse fra nympho. Det er meget sandt. Leia er enestående. Min pik summer af lykke.

"Gentleman please under no circumstances should you visit her. I want her all for myself. She's absolutely the very best sexual experience on this planet. The sex was so good I'm pretty sure I'm damaged for life.

Perfect looking, brilliant, willingness to please, and a little bit of the right kind of crazy which adds that special something Leia isn't like any other girl you've ever met. She's a brilliant ambitious woman with an interesting and fulfilling life who just wanted to do some fucking for a while and my god does she have a sexual appetite. We spent ove three hours at it and I'm not sure how many orgasms and she still was able to go for more. She knows how to touch and behave and please in a way that makes the brain melt. Pretty sure I'm addicted to her after the first visit.

Again stay away or your brain will be destroyed and you won't be able to do anything but daydream about her. You will sell all your assets, your businesses, your homes, your cars, your cat, leave your wife and kids and die broke and alone just to spend a little more time with her. I'm warning you extremely dangerously good levels of sex. Stay the hell away for your own safety and financial future."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
Ebden_jj skrev, for 56 minutter siden:

Jeg kan bekræfte de rosende ord fra anmelderen.

Takker. Du sætter selv gode ord på det. 

Ebden_jj skrev, for 56 minutter siden:

il gengæld var jeg ved at falde ned af stolen, da hun sagde hvor hun kommer fra. 

Men hun kommer ikke derfra. Det kan jeg sige med 110% sikkerhed og indgående kendskab til regionen, og hun rødmede, da jeg tog hende med bukserne nede i hendes lille hvide løgn. Hun rødmede dog ikke, da jeg tog mine egne bukser ned.. 

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, for 20 minutter siden:

Men hun kommer ikke derfra. Det kan jeg sige med 110% sikkerhed og indgående kendskab til regionen, og hun rødmede, da jeg tog hende med bukserne nede i hendes lille hvide løgn. Hun rødmede dog ikke, da jeg tog mine egne bukser ned.. 

Ja, jeg tror sgu heller ikke på det. :lol: Da jeg gik ind i detaljer om politik i regionen var hun også underligt tavs. Men sød pige!

Lå du også i en 69'er i noget der minder om en evighed, hvor hun bare blev ved med at komme...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
Ebden_jj skrev, for 1 minut siden:

Lå du også i en 69'er i noget der minder om en evighed, hvor hun bare blev ved med at komme...?

Noget i den stil.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, for 4 timer siden:

Jeg så lige kortvarigt Emma ved et "uheld", da jeg var på vej ud af lejligheden. Det var faktisk ret sjovt. Hun kom gående om et hjørne, og bakkede hurtigt tilbage da hun så mig. Hun ser også dejlig ud, men tvivler på at hun kan matche Leia's erotiske energi. Det ville være statistisk usandsynligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 40 minutter siden:

Kan jer der har været der sige lidt om Leia's priser ?

Hendes priser fremgår meget tydeligt…hvad er det du er i tvivl om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 3 minutter siden:

Hendes priser fremgår meget tydeligt…hvad er det du er i tvivl om?

Ha ha så fandt jeg lige pris knappen på Nympho... min fejl, har fundet det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 5 timer siden:

Kan jer der har været der sige lidt om Leia's priser ?

Yderst rimelige i forhold til ydelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er Leia (og Emma) allerede væk igen ?

Der er vel knap nok gået en uge ? <_<

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Så er Leia (og Emma) allerede væk igen ?

Der er vel knap nok gået en uge ? <_<

leias annonce er stadig aktiv ? emma har da ikke været her længe mener jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
meUsex skrev, for 2 timer siden:

Her active ad on nympho. 

"The profile is not active at the moment

"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...