Hop til indhold
Guest andrew1000

Leia i Ørestad (lidt forelsket)

Recommended Posts

New tread is up in nympho ( Old phone number was lost ) I had to give her a visit this evening and now i´m totaly exhausted.....

https://nympho.dk/n12047/3916/leia-again-in-copenhagen/#profile-services

I can only comply to other members words, when it comes to performance from her, she is defenetly in a league of her own, she certanly knows how to take care of a man!

I will put up a rewiew later on her....   She most sertenly deserves that!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo
BigHeart skrev, for 2 timer siden:

New tread is up in nympho ( Old phone number was lost ) I had to give her a visit this evening and now i´m totaly exhausted.....

https://nympho.dk/n12047/3916/leia-again-in-copenhagen/#profile-services

I can only comply to other members words, when it comes to performance from her, she is defenetly in a league of her own, she certanly knows how to take care of a man!

I will put up a rewiew later on her....   She most sertenly deserves that!

Enig, hun går til makronerne, anbefalelsesværdig, skrev en anmeldelse af hendes blowjobskills under efterlysningen "Bedste slug i København og omegn?" hvis nogen er interesseret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

blot til info. selvom jeg havde på forhånd bestilt en tid til i dag hun eller hende mellemmand kludder i det og hun giver mig en andet tid og siger jeg

elleres tak for tilbuddet for øvrigt hun opholder stadigvæk i hotel og det er heller ikke diskrete sted man kan besøge! god jagt derud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte trådstarters rosende ord. Jeg har haft en lignenda fantastisk oplevelse i dag.  Hun leverer GFE i højeste potens. Min oplevelse var på et hotel i centrum. Hun sagde at hun flytter i morgen til et nyt sted med bedre plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 27 minutter siden:

På samme sted er jeg gået 8 etager op og det gør jeg ikke mere !

You will actually save money on visiting this girl, you don`t need to put any money into any workout any more!    :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...