Den_glade_amatør 4641 Skrevet 29. April, 2023 En god del af de mandlige medlemmer her på EG vil nok ikke være i stand til at svare på dette spørgsmål, idet deres fokus alene er rettet mod det modsatte køn. Det er mit fokus sådan set også, men forleden havde jeg en oplevelse, som foranlediger spørgsmålet i overskriften. Jeg havde besøgt en thaipige, haft god sex med hende, men her efterfølgende har jeg fået den tanke, at der måske, måske ikke var tale om en pige, som var født som en mand. Hun var overordnet set ganske feminin, og da vi havde sex, kunne jeg ikke mærke forskel på noget, men her bagefter er jeg kommet frem til, at hendes tunge var noget mere ru, end det plejer at være tilfældet med andre piger, jeg har tungekysset med. Og selvfølgelig er folk forskellige, men jeg vil høre, om de af jer, som både besøger piger og trans’er/mænd, plejer at bemærke forskel på pigetunger og herretunger. GPer er selvfølgelig også velkommen til at byde ind, hvis I har erfaringer på området. Hun omtalte sig selv som en pige, og hvis det er korrekt, så vil hun uden tvivl blive ked af, hvis der rejses mistanke om noget andet. Jeg vil derfor ikke nævne, hvem der er tale om, for hvis pigen rent faktisk er en pige, hvilket jeg nok stadig hælder mest til at tro, så er der ingen grund til at plante tvivl om hendes køn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 29. April, 2023 Jeg syntes at tunger er ligeså forskellige hos kvinder - og mænd - som mange andre kropsdele. Har mødt kvinder med stor og ru tunger, så syntes ikke man kan drage konklusionen at en ru tunge tilhøre en mand. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiillii 303 Skrevet 29. April, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 35 minutter siden: Jeg havde besøgt en thaipige, haft god sex med hende, men her efterfølgende har jeg fået den tanke, at der måske, måske ikke var tale om en pige Der er ikke rigtig tvivl om det er en operations bygget fisse når du ser den. De er dygtige men det kan stadig ses. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 30. April, 2023 (edited) Jeg synes ikke der er forskel på om det er en mand eller en kvinde, har ikke oplevet mange ru tunger - men de jeg har oplevet har både været på mænd og kvinder. Redigeret 30. April, 2023 af SweetKisses 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg