Guest AndersJ Skrevet 30. April, 2023 Bobbystiv69 skrev, for 2 timer siden: Hvornår har du været og besøg hende,?, jeg har lige været hos hende og hun sagde at hun kys normal kys uden tunge, Det kan jo handle om kemien. Det er mege normalt at pigerne ikke tilbyder det samme til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B@tm@n 125 Skrevet 1. Maj, 2023 Bobbystiv69 skrev, for 20 timer siden: Hvornår har du været og besøg hende,?, jeg har lige været hos hende og hun sagde at hun kys normal kys uden tunge, Jeg var der i torsdags Men det kan jo være, at hun ikke gøre det med alle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1209 Skrevet 1. Maj, 2023 Leia. Helt uden sammenligning. Bedste sex ever. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 2. Maj, 2023 (edited) Ebden_jj skrev, for 8 timer siden: Leia https://nympho.dk/n11810/3850/leia/ Redigeret 2. Maj, 2023 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyC 32 Skrevet 4. Maj, 2023 (edited) Jeg kom lige til at tænke noget på Leia. Og det er 100% seriøst. Kan det være at "hun" er ombygget fra mand til kvinde? Jeg mindes bestemt i allerhøjeste grad, og det var også det første der slog mig da jeg så leia at hun også cammer som trans? Det er bestemt ikke en joke, når jeg kigger på ansigtet så kommer tanken med det SAMME ind på lystavlen, jeg har set det ansigt før på chaturbate. Hver gang jeg kigger på billederne på https://nympho.dk/n11810/3850/leia/ mindes jeg om trans-cammeren på chaturbate. Jeg mindes også den cammer er ombygget. Kan desværre ikke huske navnet på cammeren, men han er en blonde trans. Kan i be eller afkræfte Leia? Jeg mindes aldrig jeg har kigget på en bestemt gp og fået tanken at det er ikke en biologisk født kvinde. Men det har jeg med Leia. Jeg håber faktisk at jeg tager 100% fejl da det ikke vil være særligt fedt hvis nogle har besøgt leia som kvindelig sælger og "hun" er ombygget. Redigeret 4. Maj, 2023 af JohnnyC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmazingGrace Skrevet 4. Maj, 2023 JohnnyC skrev, 1 time siden: Kan i be eller afkræfte Leia? Jeg mindes aldrig jeg har kigget på en bestemt gp og fået tanken at det er ikke en biologisk født kvinde. Men det har jeg med Leia. Jeg håber faktisk at jeg tager 100% fejl da det ikke vil være særligt fedt hvis nogle har besøgt leia som kvindelig sælger og "hun" er ombygget. Det er muligt, jeg har også haft tanken med hende. Det er dog ret betændt område at bevæge sig ind på, da de fleste mænd/brugere herinde er i total benægtelse omkring antallet af post op transer det arbejder som prostituerede i Danmark. Jeg gætter på at det er ihvertfald 50 - primært fra spansktalende lande. ...og yes, jeg er forberedt på den udskamning der kommer når jeg lufter dette. Det pisser mig bare af at de kvinder begår er decideret overgreb flere gange om dagen ved at være sammen med mænd som måske ikke ønsker at være sammen med en mand uanset hvordan de definerer sig selv. Jeg har absolut intet problem med at de er transseksuelle - jeg har det problem med at de ikke oplyser kunderne om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet 4. Maj, 2023 AmazingGrace skrev, for 56 minutter siden: Det pisser mig bare af at de kvinder begår er decideret overgreb flere gange om dagen ved at være sammen med mænd som måske ikke ønsker at være sammen med en mand uanset hvordan de definerer sig selv. Overgreb? Styr dig selv. Hvis man går op i kromosomer og livmødre som ingen betydning har ifm sex, så skal man overveje at søge hjælp. Hvis man er tiltrukket af personen og kroppen, så er det lidt latterligt at kalde det overgreb. JohnnyC skrev, for 2 timer siden: Kan det være at "hun" er ombygget fra mand til kvinde? Læs anmeldelsen. Det tyder ikke på det. Jeg har selv prøvet at have sex med en, som jeg bagefter fandt ud af var "en ex-mand", men der kunne jeg godt mærke "noget" anderledes under sex. En ting, der taler imod hvis du vil læse kaffegrums er fx også at hun ikke har anal på menuen. Men se sådan her på det: Hvis det betyder noget for dig og du er det mindste i tvivl så bliv væk, for tvivlen vil forfølge dig og det vil ødelægge oplevelsen. Der er mange andre muligheder end dem du er i tvivl om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1466 Skrevet 4. Maj, 2023 Jeg synes godt man kan være sikker i sin sag før man smadrer en piges levebrød, jeg ved ikke om det jeg skriver går under betegnelsen "udskamning" af jer, men det er lidt tarveligt det i skriver, når det er så meget spekulation fra jeres side. @JohnnyC @AmazingGrace 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1209 Skrevet 4. Maj, 2023 Hulbror skrev, for 1 time siden: Jeg synes godt man kan være sikker i sin sag før man smadrer en piges levebrød, jeg ved ikke om det jeg skriver går under betegnelsen "udskamning" af jer, men det er lidt tarveligt det i skriver, når det er så meget spekulation fra jeres side. @JohnnyC @AmazingGrace Så enig! Kirurgen har i så fald gjort et mageløst arbejde. Jeg er 100% sikker på at der altid har siddet en vagina på Leia. Angående mandige træk, så er der forskellige syndromer som det kan skyldes, uden at man af den grund kan sige at vedkommende er "en mand". Der er nu engang ganske stor biologisk variation indenfor kønnene. Normalfordeling og så'n.... Det er bare så nederen at spekulere i, og hvis man er så bange for at være tiltrukket af "en mand", så har man sgu en umoden psyke. Det burde i arbejde lidt med Johnny og AG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1939 Skrevet 5. Maj, 2023 @AmazingGrace tager en uges ferie og jeg har ryddet op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg