Hop til indhold

Jade Dominicana - super dejlig Latina

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Jade i Hillerød og gik ud ad døren med et smil der gik fra øre til øre - Super dejlig pige.

Jade Dominicana

Jade video

Foto’s er ægte, men hun er smukkere IRL - smukke øjne, dejligt smil, sød og charmerende. Lækker slank krop, perfekt latina-røv og bløde flotte C-D skåls bryster uden Silikone - flotte store nippels. 
Jade tale rimelig ok engelsk.

Berøringsvenlig og sutter gren som en champ. Tungekysser og nyder at få slikket fisse. Jeg sluttede af med en vidunderlig doggystyle, hvor Jade tog flot imod selvom der blev stødt dybt og hårdt : )

Min ubetinget anbefaling til en rigtig dejlig og smuk pige !

Skrevet

Ca hvor i Hillerød holder hun til?

Skrevet
  • Author

Det er ikke så langt fra Skovgrillen på Fredensborgvej.

Jade er der et par dage mere og rykker derefter til Kbh.

• 5 months later...
Skrevet

Ansporet af anmeldelsen herover besøgte jeg Jade i sidste uge - hun holder nu til i det sydvestlige Ballerup i en villa med OK diskret indgang.

Jeg kan kun anbefale at tage på besøg hos hende - hold da op for en lækker kvinde og helt enig i at billeder er totalt retvisende. Og Jade har i det hele taget et dejligt positivt væsen og fremtoning.

Blev modtaget i døren med et stort smil, og var næsten ikke nået inden for døren før jeg fik det første knus og kys. Derfra stod den ellers på alt hvad  man kan ønske sig af både oralsex, blowjob, 69, ridning med meget mere i skønne 45 min - og hele vejen krydret med skønne tungekys. Afsluttet med en gang let massage.

Forlod stedet forløst og med et stort smil på munden. Gentagelsesfare = 110%

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.